BACK TO
TOP
Profi

Με φόρα έρχεται το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Arbos 5130 Global

Πρώτη φορά καταφέραµε να πάρουµε στα χέρια µας για µία βόλτα ένα τρακτέρ Arbos και µάλιστα φρέσκο-φρέσκο από τη γραµµή παραγωγής στην Ιταλία. Πρόκειται για το 136 ίππων Global αποτέλεσµα τετραετούς συνεργασίας δύο οµάδων µηχανικών

Arbos-5130-Global_full

Βασίλης Σοφός

388
0

Γυρνώντας πίσω στο 2011, η Foton Lovol έδωσε εντολή σε µία οµάδα µηχανικών στην Μπολόνια της Ιταλίας, να δηµιουργήσουν µία σειρά τρακτέρ ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Πολλοί εξ αυτών, είχαν εµπειρία σε άλλες εταιρείες που έχουν έδρα στην Ιταλία όπως Case New Holland, Argo (McCormick/Landini) και SAME Deutz-Fahr, οπότε τα πράγµατα δείχνανε να ξεκινάνε στη σωστή κατεύθυνση. Στις αρχές του 2015, η κινέζικη εταιρεία απέκτησε την κατασκευάστρια τρακτέρ Goldoni.
Η τελευταία αυτή κίνηση ήταν θεµελιώδης στην απόκτηση µίας σωστά εξοπλισµένης µονάδας παραγωγής. Βρίσκεται κοντά στη Μοντένα και συγκεκριµένα στη Μιλιαρίνα ντι Κάρπι και πλέον το εργοστάσιο βγάζει από τις γραµµές παραγωγής τα Arbos 5000, µία Σειρά µε τρακτέρ 100-140 ίππων. Είναι το αποτέλεσµα µίας τετραετούς συνεργασίας της ιταλικής οµάδας µηχανικών και µιας από την Κίνα.
Ο αντιπρόσωπος της εταιρείας στην Ολλανδία, Bernhold Mols ήταν ένας από τους πρώτους που έλαβε από το εργοστάσιο τρακτέρ τη Σειράς 5000. Το µεγαλύτερο µοντέλο, είναι ένα 136 ίππων 5130, το οποίο διαθέτει κινητήρα τεσσάρων κυλίνδρων, 3,4 λίτρων που κατασκευάζει η αµερικανική Kohler- όχι τόσο γνωστή στον τοµέα των τρακτέρ αλλά θεµελιωµένη ως κατασκευάστρια κινητήρων για φορτωτές και άλλον εξοπλισµό- όπως της JCB για παράδειγµα. Ο κινητήρας διαθέτει σύγχρονες τεχνολογίες περιορισµού ρύπων (DOC, SCR, DPF και EGR) τηρώντας τις προδιαγραφές Stage 4.
Οι αγοραστές της Σειράς 5000 της Arbos έχουν να επιλέξουν ανάµεσα σε δύο κιβώτια ταχυτήτων. Το Global που διαθέτει ξηρό συµπλέκτη, δύο σειρές, πέντε ταχύτητες, ένα διαχωριστή χωρίς συµπλέκτη και συγχρονιζέ µηχανική ρεβέρσα µαζί µε προαιρετική σειρά έρπουσας, και όλα αυτά µαζί µας κάνουν ένα κιβώτιο 30Fx30R. Η έκδοση Advanced, διαθέτει υγρό συµπλέκτη, powershuttle και τρία βήµατα powershift µε αποτέλεσµα ένα κιβώτιο 45Fx30R. Επιπλέον, υπάρχει επιλογή δύο διαφορετικών πακέτων pto -540/540E ή 540/1.000 σ.α.λ.

Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στο Profi Σεπτεμβρίου που κυκλοφορεί.

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία