H Σειρά 900 Vario έφτασε αισίως στην έκτη γενιά της από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε το µοντέλο 926 το 1995 στην έκθεση Agritechnica. ∆εν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η τελευταία γενιά, ή ονοµαζόµενη και Gen6 κατά την προτίµηση της Fendt, έχει πλέον ελάχιστα κοινά στοιχεία µε τον εικοσιτετράχρονο προκάτοχό της. Πρώτα απ΄όλα ο σχεδιασµός του νέου µοντέλου θυµίζει εκείνον των µοντέλων της Σειράς 1000. Κατά δεύτερον τα τεχνικά χαρακτηριστικά των µοντέλων 900 διαφέρουν πολύ σε σχέση µε το παλιό µοντέλο, γειτνιάζοντας περισσότερο µε τα µοντέλα της Σειράς 1000, όπως δείχνουν και τα στοιχεία του πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών.
Τα νέα 900άρια έκαναν στροφή στους κινητήρες MAN, οι οποίοι βρίσκονται τώρα κάτω από το καπό των έκτης γενιάς 939 και 942. Πρόκειται για ένα νέο εξακύλινδρο τετραβάλβιδο σύνολο 9,0 λίτρων που αντικαθιστά τον κινητήρα Deutz των απερχόµενων µοντέλων S4. Ο νέος κινητήρας, µε ονοµασία D1556 LE521, τηρεί φυσικά τα τελευταία πρότυπα ρύπων Stage V και επωφελείται από ένα τούρµπο µεταβλητής γεωµετρίας. Αυτό σηµαίνει ότι το νέο κινητήριο σύνολο χαρίζει στο 942 Vario υψηλές επιδόσεις από µόλις 1500-1700 σ.α.λ.
Κάθε µοντέλο 900 Vario διαθέτει και την δική του έκδοση κινητήρα µε ιπποδυνάµεις που ξεκινούν από τους 296 ίππους (930 Vario) και καταλήγουν στους 415 (942 Vario). Οι εκδόσεις έχουν ως εξής (το µοντέλο 927 καταργήθηκε και προστέθηκε το 942 Vario):
- 930 Vario -217kW/296 ίπποι
- 933 Vario -239kW/326 ίπποι
- 936 Vario - 261kW/355 ίπποι
- 939 Vario - 283kW/385 ίπποι
- 942 Vario - 305kW/415 ίπποι
Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στο Profi Σεπτεμβρίου που κυκλοφορεί.
24-03-2023 05:46Meepeable
<a href=http://lasix.buzz>order lasix</a> Arabinogalactans are available in supplement form
Απάντηση