Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Profi

Βελτιωμένες σε απόδοση και εργονομία οι νέες CX7 και CX8 της New Holland

Εκτός από το πρωτοποριακό σύστημα αυτόματης προσαρμογής της ταχύτητας των αλόγων Opti-SpeedTM, τα νέα συστήματα SmartTraxTM, Opti-FanTM, Opti-CleanTM και Opti-SpreadTM, ενισχύουν περαιτέρω την παραγωγικότητα της θεριζοαλωνιστικής.

combine-harvester-cx-7-90-elevation-new-holland_2_

265
0

Η New Holland Agriculture παρουσιάζει μια σειρά βελτιώσεων που ενισχύουν την παραγωγικότητα των θεριζοαλωνιστικών μηχανών των σειρών CX7 και CX8. Η νέα κλιμακωτή τρόμπα βελτιώνει την απόδοση του αλωνισμού και αυξάνει την ήδη εντυπωσιακή απόδοση της θεριζοαλωνιστικής. Νέα χειριστήρια επιτρέπουν στον χειριστή να ελέγχει από την καμπίνα τον περιστροφικό διαχωριστήρα και το άνοιγμα των κόσκινων, καθώς επίσης και την επιλογή του αχυροκοπτικού ή αχυροδιασκορπιστή.

Το χρώμα του σιλό έχει αλλάξει σε κίτρινο για να βελτιωθεί η ορατότητα από την καμπίνα, κάνοντας ευκολότερο για τον χειριστή να ελέγχει την ποιότητα του καρπού. Η καμπίνα Harvest SuiteTM Ultra τώρα συνδυάζει απόλυτη άνεση συγκομιδής και εργονομία με ένα νέο εσωτερικό μοντέρνο σκούρο γκρι χρώμα, εμπνευσμένο από την αυτοκινητοβιομηχανία.


Ο Lars Skjoldager Sørensen, επικεφαλής της γραμμής προϊόντων συγκομιδής, δήλωσε: «Η σειρά θεριζοαλωνιστικών CX7 και CX8 είναι μοναδικά ευπροσάρμοστη, με μεγάλη ευελιξία σε αλλαγές από καλ- λιέργεια σε καλλιέργεια και αξιόπιστα προσφέρει άριστη ποιότητα αχύρου – και όλα αυτά, με το καλύτερο στην κατηγορία συνολικό κόστος χρήσης.

Με τις τελευταίες βελτιώσεις, έχουμε αυξήσει περαιτέρω την απόδοση, για ακόμα υψηλότερες επιδόσεις». Οι σειρές CX7 και CX8 διαθέτουν το σύστημα τεσσάρων τυμπάνων αλωνισμού της New Holland με διάμετρο τρόμπας 750 χιλιοστών, που αλωνίζει απαλά και σχολαστικά, διατηρώντας υψηλή ποιότητα αχύρου.

Η New Holland τώρα βελτιώνει την απόδοση του αλωνισμού αυτής της σειράς με τη νέα, προαιρετική κλιμακωτή τρόμπα, η οποία διαθέτει παράκεντρες ρίγες. Είναι κατάλληλη για όλους τους μικρούς καρπούς και μπορεί να ρυθμιστεί και για καλαμπόκι. Η σχεδίαση της κλιμακωτής τρόμπας επιτυγχάνει ομαλότερη ροή καρπού με αποτέλεσμα χαμηλότερο θόρυβο στην καμπίνα και λιγότερα μπουκώματα. Χρησιμοποιεί 16% λιγότερη αλωνιστική ισχύ, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου. Αυτό το νέο χαρακτηριστικό αυξάνει την απόδοση της θεριζοαλωνιστικής, η οποία μπορεί να είναι έως και 10% υψηλότερη.

Η New Holland προσφέρει επίσης ένα νέο κιτ χαμηλής ταχύτητας τρόμπας για εργασίες όπου η ποιότητα των σιτηρών είναι υψίστης σημασίας. Αυτό το χαρακτηριστικό επιτρέπει στον χειριστή να μειώσει την ταχύτητα της τρόμπας για ακόμη λιγότερο σπασμένο καρπό. Η κατασκευάστρια εταιρεία πρόσθεσε στην καμπίνα χειριστήρια με περισσότερα χαρακτηριστικά, βελτιώνοντας, την παραγωγικότητα του χειριστή. Το κόσκινο και το προκόσκινο είναι τώρα ρυθμιζόμενα από την άνεση της καμπίνας. Η απόσταση μεταξύ του περιστροφικού διαχωριστή και της κόφας του συστήματος Multi-ThreshTM μπορεί τώρα να ρυθμιστεί από την καμπίνα. Το ρυθμιζόμενο άκρο του μπουριού ελέγχεται μέσω του πολυχειριστηρίου CommandGripTM, το οποίο επιτρέπει στον χειριστή να κατευθύνει τον καρπό με ακρίβεια για να πετύχει ομοιόμορφο γέμισμα της ρυμούλκας.

Άλλες βελτιώσεις που αυξάνουν την παραγωγικότητα περιλαμβάνουν το σύστημα AutoFloat III με αισθητήρα πίεσης για ακόμα καλύτερη παρακολούθηση των κλίσεων του εδάφους σε ανώμαλα χωράφια, τον αισθητήρα στην πετροπαγίδα που προ- ειδοποιεί τον χειριστή αν την έχει αφήσει ανοιχτή και το αυτόματο άνοιγμα της κόφας κατά την όπισθεν. Οι σειρές CX7 και CX8 έχουν ένα νέο πατενταρισμένο σύστημα διασκορπισμού με τη βοήθεια αέρα στον αχυροδιασκορπιστή διπλού δίσκου, που διανέμει το άχυρο σε όλο το πλάτος του μαχαιριού.

Ο χειριστής μπορεί να ελέγξει την ταχύτητα του διασκορπιστή από την καμπίνα ανάλογα με την καλλιέργεια ή τις καιρικές συνθήκες και να εναλλάσσει μεταξύ αχυ- ροκοπτικού ή διασκορπιστή με το άγγιγμα ενός κουμπιού. Η New Holland Agriculture παρουσιάζει την τεχνολογία ECOBlueTM HI-eSCR 2 στις σειρές των θεριζοαλωνιστικών CX7 και CX8, σύμφωνα με τα πρότυπα των εκπομπών καυσαερίων κατηγορίας Φάσης 5. Αυτή η τεχνολογία επιτυγχάνει τη μείωση των εκπομπών ρύπων διατηρώντας την άριστη αποδο- τικότητα καυσίμου των προηγούμενων μοντέλων. Το σύστημα HI-eSCR2 που δεν χρειάζεται συντήρηση, αναπτύχθηκε από την FPT, ελαχιστοποιεί τις λειτουργικές δαπάνες και προσφέρει τα πρόσθετα πλεονεκτήμα- τα του μικρού όγκου, την έλλειψη EGR και την απλή διάταξη.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία