Μέχρι το 2016, η Σειρά M7001 των τρακτέρ της Kubota ήταν η πιο ισχυρή που είχε παραχθεί ποτέ από την εταιρεία. Επεκτείνοντας το πολύ σηµαντικό εύρος των 130-170 ίππων, αυτοί οι πολύ καλοί κινητήρες ολοκλήρωσαν τους νεοεισερχόµενους στην αγορά, αλλά «γέννησαν» και τη τάση για µετάβαση σε τετρακύλινδρα σύνολα ελκυστήρων µε υψηλή ισχύ. Παρόλο που η ιαπωνική φίρµα δεν έδινε την επιλογή εξακύλινδρης έκδοσης, τα νέα µοντέλα σηµείωσαν κάποια σηµαντική επιτυχία και σε σχετικά σύντοµο χρονικό διάστηµα κέρδισαν τον τίτλο των ευέλικτων και ισχυρών εργαλείων. Εξίσου σύντοµα, ωστόσο, δέχτηκαν και αρκετές αναβαθµίσεις.
Έτσι, µέσα σε τέσσερα χρόνια, οι ναυαρχίδες της ιαπωνικής κατασκευάστριας έχουν ήδη περάσει από πολλές βελτιωτικές αλλαγές. Ποια είναι όµως η πραγµατική απόδοσή τους; Για να το διαπιστώσουµε επικοινωνήσαµε µε έναν ιδιοκτήτη ενός από αυτά τα M7001 πρώτης γενιάς.
Διαβάστε περισσότερα στην Δοκιμή Μακράς Διαρκείας στο profi Ιουλίου-Αυγούστου που κυκλοφορεί μαζί με την Agrenda στις 4 Ιουλίου