Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Profi

Deutz-Fahr 8280 TTV: Με διπλό τούρμπο για τα δύσκολα

To νέο 8280 TTV τοποθετείται στην γκάμα ανάμεσα στη σειρά 7 και 9, έχει ισχύ 287 ίππους και διατηρεί την ευελιξία που χαρακτηρίζει τα άλλα μοντέλα της σειράς.

timthumb_3

Βασίλης Σοφός

445
0

Παγκόσμια πρεμιέρα με μία ευρεία διαδικτυακή παρουσίαση έκανε το Σεπτέμβριο το Deutz-Fahr 8280 TTV, που έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ της Σειράς 7 και 9 και εξοπλίζεται με εξακύλινδρο Stage V κινητήρα 287 ίππων Με συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο, 287 ίππους και 1226Nm ροπής έρχεται στην αγορά το νέο Deutz-Fahr 8280 TTV, το οποίο εφοδιάζεται με εξαλύλινδρο κινητήρα 287 ίππων.

Με το μοντέλο αυτό η Deutz-Fahr καλύπτει το κενό μεταξύ των μοντέλων της σειράς 7 και 9, βάζοντας έτσι στην γκάμα ένα ισχυρό αλλά και ευέλικτο τρακτέρ στη δημοφιλή αυτή κατηγορία. Το νέο σύστημα μετάδοσης με το οποίο εφοδιάζεται το 8280 είναι αποτέλεσμα πολλών ετών έρευνας και ανάπτυξης του Ομίλου SDF και περιλαμβάνει το νέο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο ταχυτήτων SDF T7780.

H ευρυχωρία της καμπίνας του νέου 8280 TTV δημιουργεί ένα φιλόξενο και παραγωγικό περιβάλλον εργασίας.


Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, ένα πλανητικό κιβώτιο πολλαπλών σταδίων συνδυάστηκε έξυπνα με μια μονάδα συμπλέκτη και δύο υδροστατικές μονάδες για να δημιουργηθεί ένα νέο σύνθετο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει υψηλή απόδοση όσον αφορά στον έλεγχο ροής, τις επιδόσεις και την πρόσφυση στο πεδίο αλλά και στο δρόμο. Όπως λέει η Deutz-Fahr, το συγκεκριμένο μοντέλο έχει τελική ταχύτητα 60 χλμ./ώρα στις 1839 σ.α.λ. σε αυτή την περίπτωση ( τελική 40 χλμ./ώρα στις 1220 σ.α.λ.).

Στον βασικό εξοπλισμό του 8280 περιλαμβάνονται τα μπροστινά δισκόφρενα, το μπροστινό pto δύο ταχυτήτων (1000 / 1000Eco), ένα pto τριών ταχυτήτων πίσω (540Eco/1000/1000Eco) ενώ το υδραυλικό σύστημα έχει απόδοση 210 λίτρων/λεπτό, με την ικανότητα ανύψωσης πίσω να είναι στους 11,1 τόνους.


To 8280 TTV είναι εξοπλισμένο με έναν ολοκαίνουργο εξακύλινδρο κινητήρα Stage V DEUTZ 6,1 λίτρων και διπλό τούρμπο.


Η κατασκευάστρια εφοδιάζει όμως το 8280 και με ένα πολύ σύγχρονο μπροστινό σύστημα ανάρτησης, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον χειριστή να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα λειτουργίας που η Deutz-Fahr ονομάζει «auto», «normal» και «soft».

Συνδεσιμότητα

Η συνδεσιμότητα γίνεται σημείο αναφοράς για τη βελτιστοποίηση και τη διαχείριση των γεωργικών δραστηριοτήτων (συμπεριλαμβανομένης της εξ αποστάσεως διάγνωσης) με τη βοήθεια του τρακτέρ. Έτσι λοιπόν, με το CFS (Connected Farming Systems) το νέο 8280 TTV προσφέρει την καλύτερη παραγωγικότητα και αποδοτικότητα, με το Isobus στην πρώτη γραμμή (Έλεγχος τμήματος με έως και 200 ενότητες, Έλεγχος μεταβλητού ρυθμού «Variable RateControl» και «Universal Terminal»). Δε θα πρέπει να ξεχνάμε πάντως και το σύστημα TIM το οποίο γίνεται συμβατό με το νέο 8280 και δίνει την απόλυτη -και ασφαλή- ελευθερία διμερούς επικοινωνίας μεταξύ τρακτέρ και συμβατού παρελκόμενου.

Καμπίνα και άνεση

Η άνεση που ενδεχομένως προσφέρουν οι παραπάνω ρυθμίσεις συνδυάζονται μάλιστα και με την ανάρτηση της καμπίνας για να εξασφαλίζεται συνολικά για τον χειριστή ένα φιλικό περιβάλλον για πολύωρη εργασία. Το τελευταίο μάλιστα γίνεται σίγουρα εφικτό, αφού η καμπίνα διαθέτει αυτόματο κλιματισμό στον βασικό εξοπλισμό. Χαρακτηριστικό στην αρχιτεκτονική του νέου τρακτέρ της φίρμας είναι η αποκοπή του κινητήρα από την καμπίνα, καινοτομία που μειώνει τα επίπεδα θερμότητας, κραδασμών και θορύβου.


Τα νέα 8280 θα κατασκευάζονται στο Λάουνινγκεν της Γερμανίας.

Σημειωτέον ότι στον βασικό εξοπλισμό του 8280 περιλαμβάνονται φώτα εργασίας led (50.000 lumen) ενώ το μοντέλο μπορεί να εφοδιαστεί με ελαστικά μέγιστης διαμέτρου 2,05 μέτρών (710/70R42). Για το τέλος, να πούμε ότι η εταιρεία κάνει λόγο για αλλαγή λαδιών ανά 1000 ώρες λειτουργίας και αλλαγή υδραυλικού λαδιού ανά 1500 ώρες, προσπαθώντας να μειώσει έτσι τα λειτουργικά κόστη μεγαλώνοντας τα διαστήματα σέρβις. Το νέο τρακτέρ θα κατασκευάζεται στο Λάουινγκεν της Γερμανίας και αναμένεται στην αγορά τον Οκτώβριο.

Τα μηχανήματα της Deutz-Fahr διαθέτει στην ελληνική
αγορά η εταιρεία Θεοχαράκης ΑΕ (τηλ. 210/3479700)

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία