Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Profi

Η πρώτη γνωριμία με το νέο μοντέλο Deutz-Fahr 8280 TTV των 287 ίππων

Με το ολοκαίνουργιο 211kW/287 ίππων 8280 TTV, η Deutz-Fahr κλείνει το κενό ανάμεσα στις Σειρές 7 και 9. Το profi μπήκε πρώτο στην καμπίνα του νέου μοντέλου και έχει το αποκλειστικό ρεπορτάζ.

8_Series_brochure_EN__1_

2293
3

Kαθώς οι απαιτήσεις ιπποδύναμης στο αγρόκτημα έχουν αυξηθεί, το να υπάρχει μία καλή προσφορά στο εύρος 200-300 ίππων έχει καταστεί απαραίτητο για κάθε σοβαρό κατασκευαστή τρακτέρ. Παρόλο που διαθέτει τα μοντέλα TTV 8.200, 181kW / 246 ίππων 7250 TTV και τα 11.800 κιλών, 217kW / 295 ίππων 9290 TTV, υπήρχε αξιοσημείωτο κενό στην γκάμα προϊόντων Deutz-Fahr, και αυτό τώρα καλύφθηκε με το 8280 TTV με μέγιστη ισχύ 211kW / 287 ίππους και βάρος στα 9.500 κιλά. Προς το παρόν, αυτό είναι το μόνο μοντέλο στη νέα σειρά 8.



Η γκάμα βασίζεται στον γνωστό και οικονομικό κινητήρα 6,1 λίτρων Deutz που προέρχεται από τη σειρά 7, αλλά επωφελείται από διπλό τούρμπο, μετατρέποντάς τον σε TTCD 6.1. Σε συνδυασμό με ένα δεύτερο intercooler, αυτό το πακέτο αναπτύσσει μια ισχυρή ροπή 1.226Nm.

Το ψυγείο αέρα-νερού έχει το δικό του κύκλωμα ψύξης με ηλεκτρική αντλία νερού και άλλα ψυγεία για τα κυκλώματα μετάδοσης και υδραυλικού λαδιού. Η Deutz-Fahr λέει ότι αυτό διασφαλίζει ότι τα λάδια φτάνουν γρηγορότερα στη θερμοκρασία λειτουργίας.

Συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο

Τα πράγματα γίνονται πιο συναρπαστικά με τη μετάδοση. Η Deutz-Fahr αποκαλεί αυτό το νέο «κουτί» SDF T7780, το οποίο έχει αναπτύξει «μαζί με έναν τεχνολογικό συνεργάτη» που προμηθεύει τη μονάδα CVT. Αυτό, με τη σειρά του, συνδυάζεται με ένα SDF κατασκευασμένο κιβώτιο στο Lauingen.Το κιβώτιο έχει δύο σειρές ταχυτήτων με αυτόματη αλλαγή, η οποίο βρήκαμε πως περνά σχεδόν απαρατήρητη.

Η μέγιστη ταχύτητα είναι 60 χλμ/ώρα στις 1.830 σ.α.λ. Όλα αυτά δείχνουν ότι ο «συνεργάτης» της εταιρείας είναι η Claas Industrietechnik, αν και δεν υπάρχει κανένας που να το επιβε- βαιώνει. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει συναρπαστική λειτουργικότητα. Όλη η τεχνολογία αλλαγής και ελέγχου για το κιβώτιο ταχυτήτων αναπτύχθηκε από την SDF.

Μπορούμε να αναφέρουμε μόνο θετικά πράγματα από το πρώτο μας οδικό ταξίδι με ένα φορτωμένο ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο (το χωράφι ήταν πολύ υγρό για να κάνουμε τίποτα περισσότερο από το να τραβήξουμε μια φωτογραφία με έναν καλλιεργητή). Ενεργή ακινητοποίηση, διπλή εναλλαγή ισχύος, επιτάχυνση και επιβράδυνση, όλα φαίνονται πρακτικά και καλά μελετημένα.



Υπάρχει μια νέα επιλογή που επιτρέπει στους χειριστές να προσαρμόσουν την ελάχιστη ταχύτητα σε λειτουργία «Auto» χρησιμοποιώντας το γκάζι χειρός και τη μέγιστη ταχύτητα με το κουμπί Eco / Power. Υπάρχει επίσης μια λειτουργία «powerhift», η οποία δίνει την ηλεκτρονική ψευδαίσθηση 16 σχέσεων μετάδοσης χρησιμοποιώντας το CVT.

Τα πιο σημαντικά νέα είναι ότι η λειτουργία pto μπορεί να απενεργοποιηθεί. Όσον αφορά την ταχύτητα pto, εκτός από την ουδέτερη θέση (για να διευκολύνεται η τοποθέτηση ενός άξονα μετάδοσης κίνησης), το νέο κιβώτιο προσφέρει τρεις ταχύτητες (540E, 1.000 και 1.000E). Μας αρέσει επίσης το γεγονός ότι το μπροστινό pto «Dual Speed» (1.000 και 1.000E) αποτελεί επιλογή στο 8280 και χειρίζεται έως και 200 ίππους.

Για το υδραυλικό σύστημα, έχετε μια επιλογή αντλιών πλάκας με 120, 160 ή 210 λίτρα το λεπτό -πολύ καλό. ∆ύο από τις έως πέντε πίσω αναμονές μπορούν να τροφοδοτήσουν έως 140 λίτρα το λεπτό, αντί για 100 λίτρα το λεπτό. ∆ύο αναμονές είναι διαθέσιμες στο μπροστινό μέρος. Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η ποσότητα λαδιού που μπορεί να αφαιρεθεί - 90 λίτρα. Και τα υδραυλικά «CleanOil» είναι ανεξάρτητα από το κιβώτιο ταχυτήτων.

11.1 τόνοι ικανότητα ανύψωσης

Ο σύνδεσμος διαθέτει επίσης νέο σχεδιασμό: Η Deutz-Fahr λέει ότι ανυψώνει 11,1 τόνους στα 85 εκατοστά – υπέροχο. Επιπλέον, οι βραχίονες ανύψωσης Walterscheid μπορούν να περιστραφούν σε θέση μεταφοράς, παρέχοντας περισσότερο χώρο για να συνδέσετε ένα pto ή, για το θέμα αυτό, οτιδήποτε άλλο γύρω από το πίσω μέρος. Το μεικτό βάρος των 16 τόνων έχει καλές διαστάσεις - με βάρος συγκράτησης περίπου 10.300 κιλών, υπάρχει ακόμη αρκετό ωφέλιμο φορτίο. Το φρενάρισμα είναι επίσης ασφαλές και αποτελεσματικό. Ο πίσω τροχοί στο 8280 TTV έχουν διπλά φρένα πολλαπλών δίσκων και οι μπροστινοί έχουν επίσης επιλογή δισκόφρενου. Ο μπροστινός άξονας είναι η μονάδα βαρέως τύπου Dana M60.



Το μεταξόνιο του τρακτέρ είναι 112 mm μακρύτερο από το 7230/7250. Σημαντικό χαρακτηριστικό είναι και το standard σύστημα πέδησης ATBM (Advanced Trailer Brake Management). Εάν το τρακτέρ ανιχνεύσει ώθηση στο κιβώτιο ταχυτήτων, η κίτρινη γραμμή των φρένων αέρα του τρέιλερ συμπιέζεται στα 0,5 bar, σε κατάσταση αναμονής πέδησης.

Εάν ο οδηγός πατήσει φρένο, το σύστημα συγκρίνει συνεχώς τον πραγματικό ρυθμό επιβράδυνσης με τη θεωρητικά επιθυμητή επιβράδυνση σε αυτήν την πίεση του πεντάλ. Εάν οι τιμές δεν ταιριάζουν, το σύστημα ρυθμίζει την πίεση πέδησης εντός χιλιοστών του δευτερολέπτου.
 Εμφανίζεται μια προειδοποίηση στην οθόνη σε περίπτωση που η κατάσταση των φρένων του ρυμουλκούμενου δεν είναι η επιθυμητή. Θα είναι καλό να δούμε πώς λειτουργεί το σύστημα στην πράξη. Με το νέο ρυμουλκούμενο ανατρεπόμενο Demmler, τα φρένα έπιασαν αμέσως για αποτελεσματική στάση.

Οικεία καμπίνα

Η καμπίνα είναι σχετικά απλή. Τα νέα γαλβανισμένα σκαλοπάτια με λαβή στα δεξιά είναι υπέροχα. Πράγματι, η καμπίνα είναι η ίδια με αυτή της σειράς 7 και 9. Οι νέες λεπτομέρειες περιλαμβάνουν δύο επιπλέον αναμονές γύρω από το ταμπλό, τα αδιάβροχα φίλτρα εισαγωγής και ένα νέο σύστημα εξαερισμού - ελπίζουμε ότι αυτό αρκεί για να αντιμετωπίσει προηγούμενες ελλείψεις του κλιματισμού. Το κάθισμα του οδηγού μπορεί τώρα να περι- στραφεί 22 μοίρες προς τα δεξιά και το υποβραχιόνιο προσαρμόζεται σε τρεις διαστάσεις. Η επένδυση της καμπίνας, ωστόσο, θέλει ακόμα δουλειά. Όσον αφορά το GPS και τη μεταφορά δεδομένων, η Deutz-Fahr έχει αναβαθμίσει το 8280.



Τώρα υπάρχει το Xtend για το IMonitor3 με επιλογή οθόνης 8 ή 12 ιντσών. Η οθόνη μπορεί να επεκταθεί συνδέ- οντας ένα tablet iOS ή Android μέσω Wi-Fi. Αυτό μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για εργασία παρελκόμενων μέσω ISObus UT. Επιπλέον, μια μονάδα 4G / LTE CTM με κάρτα ESIM και λειτουργία Multi-Net παρέχει διόρθωση σήματος RTK NTRIP, μεταφορά δεδομένων μέχρι και τη διαχείριση στόλου SDF, η οποία είναι δωρεάν για τους πρώτους 12 μήνες.

Επίσης νέα είναι η μονάδα δέκτη GPS SR20 για δορυφόρους Glonass και Galileo. Υπάρχουν νέες λειτουργίες για τη διαχείριση στροφής στο κεφαλάρι - AutoTurn και το χαρακτηριστικό EasySteer με τέσσερις σχέσεις μετάδοσης. Σύνοψη: Με το νέο 8280 TTV, η Deutz-Fahr απέκτησε μια καλά μελετημένη επιλογή για το σημαντικότερο εύρος των 250-300 ίππων. Με συνολικό βάρος 16 τόνων, κιβώτιο stepless, ισχυρό υδραυλικό και ισχυρό ανυψωτικό, σίγουρα φαίνεται καλό τουλάχιστον στα χαρτιά. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τι πιστεύουν οι άλλοι χειριστές για τη νέα σειρά τρακτέρ... και ποια άλλα μοντέλα της σειράς 8 θα ενταχθούν μετά το 8280.

Τα μηχανήματα της Deutz-Fahr διαθέτει στην ελληνική
αγορά η εταιρεία Θεοχαράκης ΑΕ (τηλ. 210/3479700)

Σχόλια (3)
Προσθήκη σχολίου

27-11-2020 22:12Αθανάσιος

Πολύ ωραίο εργαλείο

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία