
Όπως αναφέρει η κατασκευάστρια εταιρεία, η νέα Σειρά, έρχεται να ικανοποιήσει τη ζήτηση των πελατών για ένα εξελιγµένο, αλλά ισχυρό και ελαφρύ τρακτέρ. Το εντυπωσιακό µοτέρ, σε συνδυασµό µε το συνολικό βάρος χωρίς φορτίο µόλις 6.000 κιλών, δίνει επίσης στην M6002 την καλύτερη αναλογία ισχύος προς βάρος στην κατηγορία του, όπως υποστηρίζει η Kubota. Μάλιστα, η ίδια λέει πως κανένας άλλος σηµερινός τετρακύλινδρος κινητήρας στον αγροτικό τοµέα δεν προσφέρει περισσότερα από τον V6108 που εγγυάται µέγιστη απόδοση, αποτελεσµατικότητα και αξιοπιστία.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας Kubota Stage V προσφέρει µέγιστη ισχύ, διατηρώντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίµου χαµηλή µε το πρόγραµµα συντήρησης για το φίλτρο σωµατιδίων ντίζελ (DPF) έχει επεκταθεί στις 6000 ώρες. Η λειτουργία «Power boost» προσφέρει επιπλέον 20 ίππους κατά τη διάρκεια οδήγησης στο δρόµο – ιδανική για µεταφορές µε πλατφόρµες.
Μετάδοση κίνησης
Το κιβώτιο ταχυτήτων της M6002 είναι αρκετά εύχρηστο, οκτώ σχέσεων (semi-power shift) ηµι-µετατόπισης που έχει σχεδιαστεί για µέγιστη απόδοση και ανθεκτικότητα. Οι ταχύτητες εργασίας µπορούν να ρυθµιστούν απλά χρησιµοποιώντας τον εργονοµικό µοχλό πολλαπλών λειτουργιών σε ένα ευρύ φάσµα επιλογών από 0,2 έως 40 χλµ/ώρα. Χάρη στη λειτουργία Eco mode, η µέγιστη ταχύτητα µεταφοράς επιτυγχάνεται µόλις στις 1.640 rpm, εξοικονοµώντας καύσιµο και µειώνοντας τον θόρυβο της καµπίνας.
Οι οκτώ ταχύτητες µετατόπισης ισχύος σε τρεις σχέσεις δίνουν στους οδηγούς τη δυνατότητα επιλογής ταχυτήτων 24 εµπρός και 24 όπισθεν, και µια προαιρετική σειρά υπεραργών ταχυτήτων αυξάνει την τιµή στις 32 τόσο στις εµπρός όσο και στις όπισθεν. Η νέα λειτουργία «Επανεκκίνηση Xpress» σηµαίνει επίσης ότι ο χειριστής µπορεί να σταµατήσει το τρακτέρ χωρίς να χρειάζεται να χρησιµοποιήσει το πεντάλ του συµπλέκτη. Αυτό είναι ιδιαίτερα βολικό για εργασίες µε φορτωτή.
Διαβάστε περισσότερα στο profi που κυκλοφορεί το Σάββατο 2 Απριλίου, μαζί με την εφημερίδα Agrenda