BACK TO
TOP
Profi

Ανανεωμένα τα τετρακύλινδρα Kubota M6U

Η τεχνολογία του κινητήρα στη νέα σειρά πέντε µοντέλων M6-001U Utility, που διαδέχεται τη σειρά MGX της Kubota,, φέρει βελτιώσεις στη µετεπεξεργασία των καυσαερίων, µε αυξηµένη απόδοση των DOC και DPF.

4__kubota

407
0

Ο κινητήρας της Kubota, Stage V 3,8 λίτρων, στο κοντό µεταξόνιο (2,54 µέτρα) των M6-101U και M6-111U αποδίδει έως 104 ίππους και 111 ίππους αντίστοιχα, ενώ το µοτέρ των 6,1 λίτρων στο µακρύ µεταξόνιο (2,68 µέτρα) των M6-121U, M6-121U, -131U και M6-141U αποδίδει 123, 133 και 143 ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων (semi-powershift) των 40 χλµ./ώρα και στα πέντε τρακτέρ χρησιµοποιεί οκτώ µετατοπίσεις σε τρία εύρη (24x24).

Η επιλογή creeper αλλάζει το κιβώτιο σε 32x32. Η αυτόµατη αλλαγή ταχυτήτων περιλαµβάνεται σε κάθε σειρά, όπως και ένας επιλογέας για τη ρύθµιση της απόκρισης των αλλαγών ταχυτήτων ώστε να ταιριάζει στο φορτίο που το τρακτέρ φέρει κάθε φορά.

Το υδραυλικό σύστηµα παρέχει 71l/min (κοντό µεταξόνιο) και 77l/min (µεγάλο µεταξόνιο). Οι ικανότητες ανύψωσης πίσω είναι 5,0 τόνοι (κοντό µεταξόνιο) και 6,1 τόνοι (µακρύ µεταξόνιο), ενώ στάνταρ είναι ένα 540/1000 pto δύο ταχυτήτων (επιλογή 540 Eco). Άλλες επιλογές περιλαµβάνουν µπροστινή σύνδεση και pto, ανάρτηση µπροστινού άξονα, δύο επιπλέον καρούλια και ηλιοροφή.

Διαβάστε περισσότερα στο profi που κυκλοφορεί το Σάββατο 7 Μαΐου μαζί με την εφημερίδα Agrenda

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία