
Όταν η συµπαγής ή κοντή δισκοσσβάρνα άρχισε να χρησιµοποιείται πριν από περισσότερα από 20 χρόνια, η Lemken ήταν ένας από τους πρώτους στο είδος µε τη Rubin. Το µηχάνηµα έχει δεχθεί µια σειρά από σχεδιαστικές αλλαγές στην πορεία, εποµένως δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι τώρα υπάρχουν διάφορες εκδόσεις στην οικογένεια των µηχανηµάτων 3,0-7,0 µ. ∆ιαφορές στο σχεδιασµό Η αναρτώµενη Rubin 10/400KU είναι η πιο συµπαγής και ευέλικτη, είναι επίσης και η φθηνότερη.
Είναι όµως εντάξει τα φορτία του άξονα; Τα όρια ξεπερνιούνται στο Deutz-Fahr: το φορτίο στον πίσω άξονα ήταν 10,8 τόνοι, που είναι 1,6 τόνοι -πάρα πολύ. Το φορτίο στον µπροστινό άξονα ήταν µεγαλύτερο από 2,9 τόνους, που είναι εντάξει όσον αφορά στο καθαρό φορτίο: παρουσιάζοντας το 21,2% του συνολικού βάρους, αυτό είναι αρκετό για να επιτευχθεί το απαιτούµενο 20% του συνολικού φορτίου, που πρέπει να κατανεµηθεί στον µπροστινό άξονα.
Η έκδοση Uni-wheel αποτελεί συµβιβασµό όσον αφορά στο βάρος, γιατί είναι πιο βαριά στην αρχή — ο πίσω άξονας αντέχει τώρα 11,6 τόνους (µπροστινός άξονας 2,4 τόνους). Στη λειτουργία µεταφοράς, ο τροχός µειώνει το φορτίο του πίσω άξονα του τρακτέρ στους 10 τόνους (το φορτίο στο µπροστινό µέρος αυξάνεται σε 3,4 τόνους) — εξακολουθεί να είναι υπερβολικό, αλλά το αναλογικό φορτίο του µπροστινού άξονα αυξάνεται στο 24,3%.
Διαβάστε περισσότερα στο profi που κυκλοφορεί το Σάββατο 1 Απριλίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda