
Το άνοιγµα που συντελείται στην διεθνή αγορά για τα µικρόφυλλα του είδους «baby leaf» τόσο των φρέσκων όσο και των κατεψυγµένων αφήνει επιπλέον πεδίο δράσης, µε την Μεγάλη Βρετανία να δίνει το έναυσµα µε τη µόδα να εξαπλώνεται σε Ευρώπη και Αµερική. Ωστόσο, η Ελλάδα δείχνει τώρα τελευταία να ανακαλύπτει αυτήν την κατηγορία. Ήδη σηµαντικές ελληνικές εταιρείες έχουν εντάξει στους κωδικούς τους µικρόφυλλα µαρούλια και σπανάκια για τυποποιηµένες φρέσκες σαλάτες και το επόµενο βήµα είναι να επεκταθούν και στα καταψυγµένα.
Οι σηµαντικότερες καλλιέργειες γίνονται στη Βόρεια Ελλάδα ενώ ενδιαφέρον αρχίζει να διαφαίνεται και από άλλες περιοχές που βλέπουν ότι η ζήτηση πηγαίνει προς τα εκεί. Την ίδια στιγµή δυνατότητες ανάπτυξης κάτω όµως από συγκεκριµένες προϋποθέσεις, που απαιτούν συλλογικότητα και συνεργασία σε συνδυασµό µε την εφαρµογή καινοτόµων και σύγχρονων πρακτικών από τη φύτευση έως την τυποποίηση, παρουσιάζουν δύο ακόµα λαχανικά. Ο λόγος για το µπρόκολο και το κουνουπίδι. Έλληνες παραγωγοί, που επενδύουν στην παραγωγή τους, προσπαθούν – σύµφωνα µε το ρεπορτάζ της Agrenda - να διαφοροποιηθούν και να ανταποκριθούν στις ανάγκες της εγχώριας αγοράς, η οποία ωστόσο µένει για αρκετούς µήνες ανικανοποίητη, µε αποτέλεσµα να στρέφεται σε εισαγωγές κυρίως από την Ιταλία.
Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στην εφημερίδα Agrenda που κυκλοφορεί στα περίπτερα το Σάββατο 24 Νοεμβρίου