
Τα νέα προϊόντα της εταιρείας αναδεικνύουν την υψηλή ζήτηση για προϊόντα cola με γεύση, που σύμφωνα με την εταιρεία αυξάνεται τρείς φορές γρηγορότερα από αναψυκτικά cola άνευ γεύσεων. Για το λόγο αυτό το σχέδιο των αλουμινένιων συσκευασιών είναι και η καμπάνια προώθησης των προϊόντων έχει ως target group τους καταναλωτές της Gen Z.
Ο αντιπρόεδρος πωλήσεων της Carlsberg Britvic, Ben Parker τόνισε ότι με τα νέα προϊόντα φέρνει στα καταστήματα των καταστημάτων μοναδικές γεύσεις και προϊόντα χωρίς ζάχαρη.
Προς το παρόν τα προϊόντα αυτά είναι προς το παρών διαθέσιμα στα ράφια καταστημάτων της Αγγλίας, με σχέδια να γίνουν σύντομα ευρύτερα διαθέσιμα.