
Τα αποτελέσματα αυτά ήταν σημαντικά χαμηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών για πωλήσεις αξίας 686 εκατ. ευρώ. Οι «χαμηλές πτήσεις» οφείλονται εν μέρει στην ημερομηνία του Πάσχα, αλλά ο σημαντικότερος παράγοντας είναι η μειωμένη ζήτηση για τα προϊόντα του ομίλου στην αγορά των ΗΠΑ, όπου οι πωλήσεις έπεσαν κατά 11%. Πρόκειται για ένα σημαντικό πλήγμα αν αναλογιστεί κανείς ότι σχεδόν το 50% των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του ομίλου πραγματοποιείται στην αγορά των ΗΠΑ. Την ίδια ώρα, τα κέρδη προ φόρων της Campari μειώθηκαν κατά 26% στα 106,7 εκατ. ευρώ.
Παρά το απογοητευτικό ξεκίνημα, ο νέος CEO του ομίλου Campari, Simon Hunt, διατηρεί την αισιοδοξία του αναφέροντας σε πρόσφατη συνέντευξη του: «Τα καταστήματα λιανικής των ΗΠΑ εμφανίζονται επιφυλακτικά αυτή τη στιγμή στα προϊόντα που αγοράζουν γιατί υπάρχει αβεβαιότητα σχετικά με το μέλλον. Ωστόσο είδαμε ένα καλό μήνα από άποψη αποστολών τον Απρίλιο, επειδή μερικές από τις παραγγελίες του Μαρτίου μετατέθηκαν ένα μήνα αργότερα». Μολονότι οι δασμοί ΗΠΑ προβληματίζουν την εταιρεία που βλέπει ένα πιθανό αντίκτυπο 25 εκατ. ευρώ στα ετήσια λειτουργικά της κέρδη, ο Hunt επιμένει ότι ο στόχος της εταιρείας για το 2025 παραμένει ίδιος με νωρίτερα.
Τέλος, ο Hunt επιβεβαίωσε ότι η Campari έχει ως στόχο να μειώσει τα επίπεδα του χρέους της σε επίπεδα παρόμοια μ΄αυτά πριν της αγοράς της επωνυμίας Courvoisier Cognac.
Πληροφορίες από Drinks Business