BACK TO
TOP
Branding

Με όχημα ειλικρινείς σχέσεις και τιμολογιακή στρατηγική η ΜΑΚΒΕΛ αναπτύσσεται γοργά

Η ανάπτυξη ειλικρινών σχέσεων με το λιανεμπόριο και τις μεγάλες αλυσίδες, οι σταθερές αξίες και η «τίμια» τιμολογιακή πολιτική είναι τα «κλειδιά» που έχουν επιτρέψει στη ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC να αναπτύσσεται γρήγορα κατέχοντας μερίδιο 30% στην Ελλάδα τόσο με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όσο και με το brand ΜΑΚΒΕΛ.

IMG_6438

12
0

Στα πλαίσια ομιλίας του στο 3rd Industry 4.0 Summit «Τάσεις, προκλήσεις και στρατηγική στη Νέα Εποχή» ο CEO της ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC, Οδυσσέας Παπαδόπουλος ανέφερε ότι «Η κρίση της τελευταίας 5ετίας στο ενεργειακό, στις τιμές των σιτηρών και των πρώτων υλών αλλά και στο εργασιακό, αποτέλεσε για τη ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC ευκαιρία νέων συνεργασιών και ανάπτυξης προς νέες αγορές, οι οποίες θέλησαν να δοκιμάσουν ζυμαρικά υψηλής ποιότητας που δεν είναι “ιταλικά”».

Ταυτόχρονα, η εταιρεία επένδυσε και στην εγχώρια αγορά με την παραγωγή και διάθεση μίας νέας σειράς ζυμαρικών Χαμηλού Γλυκαιμικού Δείκτη για όσους επιδιώκουν μείωση της αύξησης της γλυκόζης μετά το γεύμα τους αλλά και όλους τους σύγχρονους καταναλωτές.

Παράλληλα, απαντώντας σε σχετική ερώτηση για τον τρόπο που πρέπει να λαμβάνονται οι αποφάσεις, ο κ. Παπαδόπουλος επεσήμανε ότι η διοίκηση της ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC επιλέγει να «ακούει» τις προτάσεις των ανθρώπων της που αντιμετωπίζουν την καθημερινότητα και γνωρίζουν τις ανάγκες της, ώστε να συμμετέχουν στις αποφάσεις για τις επόμενες κινήσεις και επενδύσεις, πάντα σύμφωνα με τις αρχές που χαρακτηρίζουν την επιχείρηση και το ρυθμιστικό κανονιστικό πλαίσιο που υφίσταται. Επίσης, υποστήριξε ότι δίνεται από την επιχείρηση μεγάλη βαρύτητα στη σημασία των soft skills για το σύνολο των εργαζομένων και την ανάπτυξη τους στα άτομα που αποτελούν τη διοικητική της ομάδα.

Το τρίπτυχο Βιωσιμότητα, Καινοτομία, Εξωστρέφεια με επίκεντρο τον άνθρωπο αποτελούν τη στρατηγική, που ακολουθεί την Αποστολή και το Όραμα της εταιρείας, όχι στα χαρτιά αλλά στην πράξη και τα οποία την φέρνουν πιο κοντά στην κοινωνία και τους ανθρώπους. «Κινούμαστε γρήγορα αλλά όχι βιαστικά», τόνισε χαρακτηριστικά, ο κ. Παπαδόπουλος.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου οργανώθηκαν 16 one-to-one συναντήσεις, με σκοπό operational συζητήσεις για συνεργασίες σε διάφορα επίπεδα προμήθειας υλικών και υπηρεσιών, αλλά και την ανταλλαγή απόψεων και την εμβάθυνση σε θέματα AI, κυβερνοασφάλειας, του ρόλου του IT στην ευρύτερη λειτουργία της επιχείρησης, και τέλος των ευκαιριών που δημιουργούνται με τα νέα τεχνολογικά μέσα.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία