BACK TO
TOP
Food insider

Πώς Νίκας και Νιτσιάκος έκαναν το κοτόπουλο αλλαντικό και το έβαλαν στο τραπέζι μας

Όταν η συνεργασία της Νίκας με την Νιτσιάκος να ξεκίνησε το 2017, το κοτόπουλο ως αλλαντικό είχε αρκετά περιορισμένη παρουσία στο τραπέζι των καταναλωτών στην Ελλάδα.

nitsiakos-1

Γιώργος Λαμπίρης

254
0

Ήταν μία κίνηση που επί της ουσίας από την πρώτη στιγμή είχε ως στόχο να τοποθετήσει ένα φρέσκο προϊόν - δεδομένου ότι η παραγωγή του αλλαντικού πραγματοποιείται από φρέσκο κοτόπουλο – στο πιάτο του εγχώριου καταναλωτή.

Η Νίκας μέσα από τη συγκεκριμένη κατηγορία έβλεπε την ευκαιρία να συνεργαστεί με μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις παραγωγής κοτόπουλου στην Ελλάδα, την Νιτσιάκος, ενώ ταυτόχρονα θα πρόσφερε ένα προϊόν μιας γνωστής μάρκας στα ελληνικά νοικοκυριά, κερδίζοντας την καταναλωτική εμπιστοσύνη, ποντάροντας ταυτόχρονα στην διεισδυτικότητα που έχει στο πιάτο αρκετών από εμάς η Νιτσιάκος. Eπιπλέον η ελληνικότητα του προϊόντος αποτέλεσε ένα ακόμα βασικό στοίχημα των δύο εταιρειών.

Θέση στην πιατέλα αλλαντικών και τυριών συνοδεύοντας μπύρα και κρασί

Με τη συγκεκριμένη κίνηση το κοτόπουλο μπήκε ως αλλαντικό σε διάφορες εκφάνσεις της διατροφής μας, καθότι εκτός από αλλαντικό για τοστ, απέκτησε και τη διάσταση ενός προϊόντος με προστιθέμενη αξία, το οποίο έλαβε και μία θέση στην πιατέλα των αλλαντικών και των τυριών ως συνοδευτικό κατά την κατανάλωση μίας μπύρας ή ενός κρασιού.

Πρόκειται μάλιστα για μία κίνηση που φάνηκε να κερδίζει την προτίμηση του κοινού στα ψυγεία των αλλαντικών, δεδομένου ότι σε σύγκριση με άλλες κατηγορίες που ήδη ήταν διαδεδομένες στην αγορά, το κοτόπουλο σταδιακά κέρδισε μερίδιο στην εγχώρια κατανάλωση. Ενδεικτικό τέλος της προτίμησης που δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές στα αλλαντικά από κοτόπουλο, είναι το γεγονός ότι το 2020 ήταν η κατηγορία που κατέγραψε την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ σε σύγκριση με το 2019, με ποσοστό 26,9% σε όγκο πωλήσεων, σε αντίθεση με άλλα προϊόντα όπως η πάριζα και η μορταδέλα που κινήθηκαν πτωτικά με 6,5% και 2,3% αντίστοιχα, όπως προκύπτει από στοιχεία της Nielsen.

Αυτή τη στιγμή το κοτόπουλο της Νίκας, το οποίο προέρχεται μέσα από τη συνεργασία με την Νιτσιάκος, κυκλοφορεί σε συσκευασία μπαστούνι ως προϊόν κοπής στον πάγκο των αλλαντικών σε κοτόπουλο ψητό με 2% λιπαρά αλλά και σε κοτόπουλο ψητό σε σχήμα οβάλ με 2% λιπαρά. Ταυτόχρονα κυκλοφορούν και προϊόντα όπως είναι το βραστό κοτόπουλο ή η πάριζα σε προϊόν κοπής στον πάγκο αλλαντικών αλλά και συσκευασμένα προϊόντα ψυγείου σε φέτες όπως είναι το κοτόπουλο βραστό, το παριζάκι κοτόπουλο, το ψητό κοτόπουλο, τα λουκάνικα τύπου Φρανκφούρτης από κοτόπουλο, τα χωριάτικα λουκάνικα από κοτόπουλο και το βραστό κοτόπουλο.

Ικανοποιώντας την διατροφική τάση για υγιεινά και απαλλαγμένα από λιπαρά προϊόντα

Να σημειωθεί επίσης ότι το κοτόπουλο ως αλλαντικό έχει έρθει να ικανοποιήσει την διατροφή απαίτηση για προϊόντα με υγιεινό πρόσημο, η οποία κυριαρχεί το τελευταίο διάστημα στην αγορά. Έτσι, εκτός από χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά –2% - τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι και ελεύθερα γλουτένης, ουσία στην οποία παρουσιάζουν κάποιοι δυσανεξία.

Nα αναφέρουμε τέλος ότι η Νίκας, βλέποντας την απήχηση που έχει η συνεργασία με μία γνωστή εταιρεία όπως η Νιτσιάκος για τον Έλληνα καταναλωτή, έκανε πρόσφατα και μία ακόμα αντίστοιχη συνεργασία με την εταιρεία Όπτιμα, με την οποία διατίθενται κοινές συσκευασίες αλλαντικού και τυριού Adoro στην ελληνική αγορά.

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία