BACK TO
TOP
Food insider

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία πούλησε 38 εκατ. ευρώ περισσότερη μπύρα στο εννιάμηνο του 2021

Σε μία χρονική περίοδο κατά την οποία ο τουρισμός άλλαξε τις ισορροπίες στην αγορά της μπύρας, με την αγορά να κινείται ήδη ανοδικά στη διάρκεια της φετινής χρονιάς, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, κατάφερε να αντιστρέψει πλήρως το νόμισμα των πωλήσεών της κατά τους εννέα πρώτους μήνες του έτους.

athinaiki3

Γιώργος Λαμπίρης

545
6

Σημαντικά στοιχεία ενίσχυσης των πωλήσεων τόσο για τη μεγαλύτερη βάσει τζίρου ζυθοποιία της Ελλάδας όσο και συνολικά για την εγχώρια αγορά μπύρας, αποτέλεσαν εκτός από την ανάκαμψη του τουριστικού ρεύματος και το άνοιγμα των καταστημάτων εστίασης.

Ειδικότερα, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει το τζίρο της στην περίοδο από 1η Ιανουαρίου έως και 30 Σεπτεμβρίου του 2021, σε σύγκριση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2020. Κι αυτό γιατί η Αθηναϊκή από τα 152,5 εκατ. ευρώ που ήταν ο τζίρος της στις 30 Σεπτεμβρίου του 202ο, στον Σεπτέμβριο του 2021 έφτασε τα 190,1 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις, ενώ διπλασίασε την καθαρή της κερδοφορία.


Στο +15% η αγορά μπύρας κατά τους πρώτους οκτώ μήνες του 2021

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με στοιχεία που έχουμε στην διάθεσή μας και προέρχονται από την είσπραξη του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης της μπύρας και καταγράφονται από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, η είσπραξη του ΕΦΚ ήταν αυξημένη κατά τους πρώτους 8 μήνες του έτους κατά ποσοστό 15%, γεγονός που δείχνει την συνολική τάση ανόδου στην αγορά μπύρας από τον Ιανουάριο έως και τον Αύγουστο του 2021. Κατά τα ίδια στοιχεία εάν συγκρίνουμε το οκτάμηνο του 2021 με το οκτάμηνο του 2019, η φετινή χρονιά υπολείπεται κατά 12%.

Σε ό,τι αφορά τα στοιχεία της ΑΑΔΕ, κατά τις ίδιες πληροφορίες στο οκτάμηνο του 2021 οι ποσότητες μπύρας που πουλήθηκαν ήταν 2.550.000 εκατόλιτρα, όταν οι ποσότητες μπύρας που πουλήθηκαν στο σύνολο του 2020 ήταν συνολικά και στους δώδεκα μήνες της περασμένης χρονιάς 2.520.000 εκατόλιτρα. Το γεγονός αυτό δείχνει με σαφήνεια την ανοδική πορεία που ακολουθεί φέτος η αγορά της μπύρας σε σύγκριση με την περσινή δύσκολη χρονιά. Διευρκινίζουμε ότι η ΑΑΔΕ καταγράφει τα στοιχεία που αφορούν στις πωλούμενες ποσότητες εταιρειών που διαθέτουν φορολογικές αποθήκες, ενώ ένα μέρος της αγοράς που αφορά στις μικροζυθοποιίες δεν διαθέτει φορολογικές αποθήκες. Θα θυμίσουμε ότι η αγορά της μπύρας σε επίπεδο όγκων που καταναλώθηκαν το 2019 ήταν 3,9 εκατ. εκατόλιτρα στο σύνολο του εν λόγω έτους.


Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στο εννεάμηνο του 2021

Κύκλος εργασιών

2021: 191,1 εκατ. ευρώ

2020: 152,5 εκατ. ευρώ

Καθαρά κέρδη μετά από φόρους

2021: 32,98 εκατ. ευρώ

2020: 16,5 εκατ. ευρώ

Σχόλια (6)
Προσθήκη σχολίου

02-11-2021 22:59Spiros

Οι κακεντρέχειες αναφέρονται στη λάθος πρόταση «παράγεται στην Πάτρα και ιδιοκτήτης της είναι , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ, ο Π. Μάμος». Ο Πέτρος Μάμος δεν ζει (όπως ζούσε παλιά). Ο Παναγής Μάμος ζει όντως. Η αναφορά μου στην Ελληνικότητα της Αθ. Ζυθοποιίας αφορά την διαχείριση των κερδών. Επίσης έχει γίνει διάθεση του σήματος από την οικογένεια Μάμου (ήτοι Trademark). Δηλαδή έχουν πάρει κάποια χρήματα ή παίρνουν κάποια χρήματα επι των πωλήσεων. Καλό λοιπόν είναι να γράφουμε την πραγματική αλήθεια και όχι την μισή. Όσον αφορά τα μεροκάματα, προμηθευτές, πρώτες ύλες κλπ συμφωνώ. Επίσης θα διαφωνήσω με τις τακτικές περί μείωσης των μικροζ/είων που έχουν αναφερθεί παρακάτω. Δεν βλέπω λόγο από την στιγμή που η Μάμος είχε σταματήσει την δραστηριότητα της. Παρόλα αυτά πρέπει σαν μαγαζάτορας να αναφέρω πως πολύ συχνά η εν λόγο εταιρεία έχει ακολουθήσει τακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού και νταιλικίων τόσο σε δικό μου μαγαζί όσο και σε μαγαζιά άλλων συναδέλφων. Το πρόστιμο δεν ήταν μικρό από την επιτροπή ανταγωνισμού.

Απάντηση

01-11-2021 09:48Ioannis Katartzis

Δεν αναφερει κανεις σας ομως οτι φτιάχνεται στην Ελλαδα η Μάμος από 100% ελληνικό κριθάρι από Έλληνες εργαζόμενους πληρώνοντας φόρους στην Ελλάδα ε? Απλά ακούσαμε οτι την αγορασε η Αθ.Ζυθοποιία και ειπαμε ειναι "ξένη" ; Εκατοντάδες επιχειρήσεις στην Ελλάδα ανήκουν σε ομίλους του εξωτερικού. Όμως Έλληνες εργαζόμενοι πληρώνονται, μεταφορείς, ελληνικές πρώτες ύλες, φορολογία στην Ελλάδα κλπ. Μην βάζουμε τα χέρια μας και βγάζουμε τα μάτια μας. Ο κος Μάμος για καποιους κακεντρεχεις ζει και βασιλευει , ας μην γραφουμε κατι πριν το ελεγξουμε.

Απάντηση

01-11-2021 09:45Μακρόπουλος Π.

H Μάμος έκλεισε με την παλιά της μορφή κάπου το 1975. Ξαναβγήκε στην αγορά πριν 4 περίπου χρόνια, όταν η οικογένεια Μάμου έκανε συμφωνία με την Αθηναϊκή, να την παράγει η τελευταία στο εργοστάσιό της στην Πάτρα. Δεν στέκουν οι ιστορίες με δράκους ότι κάποιος έκλεισε εκβιαστικά τη Μάμος και μετά πουλήθηκε. Αν κρινετε εσεις ενα προιον, που παραγεται στην Ελλαδα με ντοπιες πρωτες υλες απο ελληνες υπαλληλους , ξένο ειναι δική σας αποψη αλλα δυστυχως του 1980.

Απάντηση

26-10-2021 13:29Xristina Papamitrou

Λογική η αύξηση όταν παλεύεις να κλείσει την Ελληνικη παραγωγή μπύρας. Μέχρι και αγορές έκανε η Αθηναϊκή για καλύψει την χασούρα. Πήγε και αγόρασε την ζυθοποιία της μπύρας Μάμος στην Πάτρα για να μειώσει το ποσοστό των μικροζυθοποιων της νοτίου Ελλάδος .

Απάντηση Συνολικές απαντήσεις (2)
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία