
Σύμφωνα με νέα έρευνα από την Κίνα, αυτό συμβαίνει γιατί οι μεγάλες διεθνείς εταιρείες θεωρούν πως οι μικρότερες πόλεις παρουσιάζουν μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης, λόγω της στροφής προς υγιεινότερα τρόφιμα, την εξέλιξη του οικοσυστήματος των καταστημάτων λιανικής και της οικονομικής ανάπτυξης.
Για το λόγο αυτό η Driscoll's συνεργάζεται με δημοφιλείς διαδικτυακές εκπομπές που έχουν υψηλή απήχηση στις περιοχές αυτές, όπως το reality Let’s Farm, με τον διευθυντή μάρκετινγκ της Driscoll’s China να υποστηρίζει στο China Daily ότι «Το κοινό της εκπομπής αυτής είναι κατά βάση νεαροί άνθρωποι ηλικίας 18 έως 25 ετών από μικρότερες πόλεις, γεγονός που την καθιστά ιδανική πλατφόρμα για μας ώστε να εξοικειώσουμε τους καταναλωτές με την επωνυμία μας. Τα τελευταία δύο χρόνια οι πωλήσεις μας σε μικρότερες πόλεις αναπτύσσονται πιο γρήγορα από τις αντίστοιχες στις μεγαλύτερες, οι οποίες αντιμετωπίζουν μεγαλύτερη πίεση».
Σε παρόμοιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του διευθυντή ηλεκτρονικού εμπορίου της Zespri, Leo Li, κατά τον οποίο πρωταρχικός σκοπός της εταιρείας είναι να επεκτείνει τον αριθμό των καταστημάτων της σε πόλεις που έχει ήδη παρουσία, αλλά να εισέλθει και σε νέα αστικά κέντρα. «Οι πόλεις μικρότερου μεγέθους αποτελούν ένα σημαντικό ορίζοντα για την τοποθέτηση μας στην αγορά. Η άνοδος των διαδικτυακών εκπομπών και η σχετικά ανέγγιχτη αγοραστική δυνατότητα στις πόλεις αυτές οδηγούν την απόφαση μας να επεκταθούμε σ’ αυτές», τονίζει ο Leo Li.