BACK TO
TOP
Food insider

Η αγορά βιολογικών ανθίζει στο Βέλγιο, ξεπερνά τις συνολικές δαπάνες για τρόφιμα

Η αγορά βιολογικών τροφίμων στο Βέλγιο παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη, ξεπερνώντας τις συνολικές δαπάνες για τρόφιμα, σύμφωνα με στοιχεία της GfK και της Nielsen.

MVIMG_20190212_144101

12
0

Τα στοιχεία της Nielsen αποκάλυψαν ότι οι πωλήσεις βιολογικών προϊόντων αντιπροσωπεύουν το 3,2% ετησίως σε σύγκριση με 2,3% για τα μη βιολογικά προϊόντα, και αντιπροσωπεύουν το 2,7% των συνολικών πωλήσεων τροφίμων μαζικής αγοράς.

Ο Όμιλος Colruyt, ο οποίος διαχειρίζεται τις αλυσίδες Colruyt Lowest Prices, Okay, SPAR και Bio-Planet, κυριαρχεί σε αυτήν την αγορά με μερίδιο άνω του 35%, λόγω των ισχυρών πωλήσεων των προϊόντων Boni Bio, ιδιωτικής ετικέτας.

Οι πωλήσεις βιολογικών προϊόντων αποτελούν το 3,9% των συνολικών εσόδων του Ομίλου Colruyt, με τα βιολογικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (όπως η Boni Bio στο 40,8% των βιολογικών πωλήσεων) να ξεπερνούν τις εθνικές μάρκες τόσο σε μερίδιο αγοράς (3,7% σε σύγκριση με 2,01%) όσο και σε ανάπτυξη (+5% σε σύγκριση με +1%).

Η Colruyt ίδρυσε το Bio-Planet, ένα εξειδικευμένο βιολογικό σούπερ μάρκετ, το 2001 με στόχο να αξιοποιήσει την αυξανόμενη τάση των καταναλωτών για συνειδητές και βιώσιμες αγορές.

Βιολογικά Προϊόντα

Ο όμιλος λιανικής προσφέρει επίσης μια μεγάλη ποικιλία βιολογικών προϊόντων στα άλλα καταστήματά του, όπως το Colruyt Lowest Prices.

Τα καταστήματα Colruyt Lowest Prices προσφέρουν πάνω από 500 βιολογικά είδη, τα μισά από τα οποία είναι μάρκες καταστημάτων, ενώ τα καταστήματα Bio-Planet ξεχωρίζουν με πάνω από 5.000 βιολογικά και οικολογικά προϊόντα, βασιζόμενα περισσότερο σε εθνικές βιολογικές μάρκες παρά σε ιδιωτικές ετικέτες.

Για την περαιτέρω προώθηση της υγιεινής διατροφής, η Bio-Planet διοργανώνει έναν διαγωνισμό Bioweek όπου οι πελάτες που ξοδεύουν τουλάχιστον 10 ευρώ μεταξύ 4 Ιουνίου και 1ης Ιουλίου μπορούν να κερδίσουν ένα καλάθι αγορών αξίας 170 ευρώ. Οι επαναλαμβανόμενες αγορές και η χρήση της εφαρμογής Xtra αυξάνουν τις πιθανότητες νίκης.

Ενώ η Φλάνδρα καλύπτει το χαμένο έδαφος, η Βαλλονία και οι Βρυξέλλες εξακολουθούν να προηγούνται στην κατανάλωση βιολογικών προϊόντων.

Οι Βαλλονίες είδαν Στην Βαλλονία οι κατά κεφαλήν δαπάνες  ανήλθαν σε 127 ευρώ σε βιολογικά τρόφιμα το 2023, σε σύγκριση με 83 ευρώ στη Φλάνδρα. Ωστόσο, οι αγοραστές στις Βρυξέλλες δαπάνησαν τα περισσότερα, με 137 ευρώ.

Τα στοιχεία πωλήσεων της Bio-Planet αποκάλυψαν ότι οι αγοραστές από τη Βαλλονία επισκέπτονται τα καταστήματα πιο συχνά, αγοράζουν από ένα ευρύτερο φάσμα κατηγοριών και τελικά ξοδεύουν 14% περισσότερο σε όγκο και 8% περισσότερο συνολικά από τους Φλαμανδούς.Τα στοιχεία πωλήσεων της Bio-Planet αποκάλυψαν ότι οι αγοραστές από τη Βαλλονία επισκέπτονται τα καταστήματα πιο συχνά, αγοράζουν από ένα ευρύτερο φάσμα κατηγοριών και τελικά ξοδεύουν 14% περισσότερο σε όγκο και 8% περισσότερο συνολικά από τους Φλαμανδούς ομολόγους τους.

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία