BACK TO
TOP
Food insider

Οι καινοτομίες κάνουν τους καταναλωτές να βλέπουν αλλιώς τα κατεψυγμένα τρόφιμα

Μια νέα έκθεση αποκάλυψε μια αυξανόμενη… όρεξη για κατεψυγμένα τρόφιμα μεταξύ των Ευρωπαίων καταναλωτών, οδηγώντας σε άνοδο της ζήτησης για χώρο κατάψυξης στις αλυσίδες λιανεμπορίου. Καινοτομίες στη σύσταση τους, νέα gadgets όπως οι φριτέζες αέρα (air fryer) σύγχρονοι καταψύκτες, τικ τοκ, ωθούν τους καταναλωτών να αγοράζουν περισσότερα κατεψυγμένα τρόφιμα. Σημειωτέον, σήμερα η συνολική ευρωπαϊκή αγορά κατεψυγμένων τροφίμων ανέρχεται σε περίπου 55 δισ. ευρώ.

Frozen-food

18
0

Η μελέτη Frozen in Focus, από τη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή εταιρεία κατεψυγμένων τροφίμων Nomad Foods στην οποία συμμετείχαν 7.500 ενήλικες σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία και τη Σουηδία, ανέδειξε αρκετές βασικές τάσεις που οδηγούν σε αυτή τη μετατόπιση.

Πάνω από το ένα τρίτο των καταναλωτών (35%) επιθυμούν μια μεγαλύτερη κατάψυξη στο σπίτι, ένα αίσθημα ιδιαίτερα έντονο μεταξύ των νεότερων δημογραφικών ομάδων (41% των ατόμων ηλικίας 18-34 ετών). Σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) των καταναλωτών πιστεύουν ότι τα κατεψυγμένα τρόφιμα μπορούν να είναι τόσο θρεπτικά όσο τα φρέσκα, με σχεδόν τους μισούς (39%) να τα εκτιμούν για το ότι επιτρέπουν το εποχιακό μαγείρεμα όλο το χρόνο, σύμφωνα με τη μελέτη.

Σχεδόν το ένα τρίτο (29%) χρησιμοποιούν την κατάψυξή τους περισσότερο τώρα από ό,τι πριν από πέντε χρόνια, με το 59% να τη θεωρεί απαραίτητη. Σχεδόν οι μισοί (44%) περιέγραψαν την κατάψυξη ως «υποτιμημένη».

Επιπλέον, σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (47%) ανέφεραν ότι η κατάψυξή τους τους βοηθά να μειώσουν τη σπατάλη τροφίμων, ενώ το 51% εκτιμά την ευκολία εξοικονόμησης χρόνου των κατεψυγμένων επιλογών.

Νέα gadgets όπως οι φριτέζες αέρα και οι μηχανές smoothie ωθούν το 13% των καταναλωτών να αγοράζουν περισσότερα κατεψυγμένα τρόφιμα.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιδιαίτερα το TikTok, επηρεάζουν επίσης τους νεότερους καταναλωτές (14% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών) με συμβουλές για τη μεγιστοποίηση της χρήσης κατεψυγμένων τροφίμων, σύμφωνα με τη μελέτη.

Παρά την αυξανόμενη ανατίμηση, ορισμένοι καταναλωτές δεν χρησιμοποιούν πλήρως τις καταψύκτες τους, με το 9% να μην είναι σίγουρο ή να μην γνωρίζει το περιεχόμενό τους, υποδεικνύοντας χαμένες ευκαιρίες για εξοικονόμηση χρόνου, τροφίμων και χρημάτων.

Ο Stéfan Descheemaeker, Διευθύνων Σύμβουλος της Nomad Foods, σχολίασε: «Οι καινοτομίες της τελευταίας δεκαετίας έχουν εμπνεύσει τους καταναλωτές να αρχίσουν να βλέπουν τα κατεψυγμένα τρόφιμα διαφορετικά. Η κατάψυξη δεν είναι πλέον απλώς ένα μέρος για την αποθήκευση τροφίμων. Γίνεται ο ακρογωνιαίος λίθος ενός πιο αποτελεσματικού, βιώσιμου και θρεπτικού τρόπου ζωής.

«Ενώ εξακολουθούν να υπάρχουν προκλήσεις στην υπέρβαση των ξεπερασμένων αντιλήψεων, η έρευνά μας δείχνει μια αυξανόμενη κατανόηση ότι τα κατεψυγμένα τρόφιμα είναι απαραίτητα για ένα υγιές, βολικό και οικονομικά προσιτό μέλλον».

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία