BACK TO
TOP
Fresher

Ο τουρισµός κάνει τραπέζι στα εγχώρια κηπευτικά

Πράξη τη διασύνδεση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων µε τον τουρισµό οφείλουν να κάνουν οι Έλληνες παραγωγοί, προκειµένου να εισέλθουν σε µια κερδοφόρα αγορά -ειδικά τους καλοκαιρινούς µήνες- που µένει ανεκµετάλλευτη και ψάχνει διέξοδο στις εισαγωγές. Τη λύση έρχονται να δώσουν µε άµεσο τρόπο τα διχτυοκήπια.

Ο τουρισµός κάνει τραπέζι στα εγχώρια κηπευτικά

5
0

 Το µεγαλύτερο πλεονέκτηµα της συγκεκριµένης εφαρµογής, εκτός του οικονοµικού, έχει να κάνει µε τις αποδόσεις, αφού -για παράδειγµα- στην ντοµάτα κυµαίνονται στους 25 τόνους ποιοτικού προϊόντος ανά στρέµµα.

Επενδύσεις στον αγροτοδιατροφικό τοµέα και συγκεκριµένα στην καλλιέργεια κηπευτικών µπορεί να φέρει η καταγεγραµµένη -τα τελευταία χρόνια- αύξηση της τουριστικής κίνησης στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό παράδειγµα αποτελεί η ντοµάτα που τους µήνες Ιούνιο και Αύγουστο απολαµβάνει κατακόρυφη αύξηση της ζήτησης, η οποία συχνά καλύπτεται σε πολύ µεγάλο ποσοστό από εισαγωγές. Την ανάγκη αυτή διέγνωσε µια οµάδα επιχειρηµατιών από την Κυπαρισσία αποφασίζοντας να επενδύσει -και µάλιστα εν µέσω κρίσης- σε έναν τρόπο καλλιέργειας που δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδοµένος στη χώρα µας.

Ο λόγος για την καλλιέργεια σε διχτυοκήπια µε τη χρήση υδροπονίας. Μια τεχνική που όπως µας εξηγούν προσφέρει εξαιρετικές αποδόσεις (σ.σ. ως και 4 φορές πάνω από την καλλιέργεια υπαίθριας ντοµάτας) και ως επένδυση στοιχίζει λιγότερα από τα κλασικά θερµοκήπια. Με απλά λόγια αν το παράδειγµα αυτό βρει µιµητές και από άλλους παραγωγούς τότε θα αρχίσει να εκλείπει µε τον καιρό και ο λόγος - άλλοθι πολλών επαγγελµατιών, για παράδειγµα της εστίασης, που επιλέγουν τις πολωνικές σε σχέση µε τις ελληνικές ντοµάτες ως φθηνότερες.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία