Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Fresher

Η beef ντομάτα πουλάει όταν κολλάει η αγορά

Πυξίδα για την καλλιέργεια νωπής ντοµάτας (θερµοκηπιακής και υπαίθριας) αποτελούν -σύµφωνα µε τους παραγωγούς και επιχειρηµατίες του χώρου- οι απαιτήσεις της λαχαναγοράς. Σύµφωνα µάλιστα µε όσα τονίζει στo Fresher o ∆ηµήτρης Ζωγόπουλος, εκπρόσωπος της εταιρείας Γεωργική Ανάπτυξη στη Μεσσηνία: «Αν διαλέξεις κάτι για τη λαχαναγορά θα… περάσει και στα σούπερ µάρκετ. Το αντίθετο δεν θα συµβεί».

Η beef ντομάτα πουλάει όταν κολλάει η αγορά

100
0

Μέχρι στιγµής, η τάση δείχνει ότι µεγαλύτερη ανάγκη υπάρχει για τη µεγαλόκαρπη (beef) ντοµάτα και ακολουθούν οι µικρόκαρπες (βελανίδια) που θεωρούνται σπεσιαλιτέ προϊόν». Όσον αφορά αυτά καθ’ αυτά τα υβρίδια που επιλέγονται για καλλιέργεια ανά σεζόν, οι παραγωγοί τονίζουν την κυριαρχία (σε ποσοστό 90%) του υβριδίου «Ελπίδα» στις καλοκαιρινές φυτεύσεις.

Κάτι αντίστοιχο δεν συµβαίνει σε καµία άλλη εποχή µε κανένα άλλο υβρίδιο, µας εξηγούν. 

«Η επιλογή των ποικιλιών είναι θεµελιώδης. ∆ίνουµε βάση στη µεγαλόκαρδη (beef) ντοµάτα. Όχι ότι δεν υπάρχει ανάγκη και για άλλες», αναφέρει χαρακτηριστικά ο ∆ηµήτρης Ζωγόπουλος.  Και προσθέτει: «Θα µπορούσαµε να µπούµε στη λογική να έχουµε περισσότερα σπεσιαλιτέ προϊόντα (βελανίδια) αλλά όπως διαπιστώσαµε πέρσι, παρά το γεγονός ότι υπάρχει µια τάση προς αυτά, αν κολλήσει η αγορά τότε δεν κινούνται καθόλου, ενώ η beef θα πουληθεί έστω και µε χαµηλότερη τιµή όταν στην αγορά υπάρχει πρόβληµα. Αν µια µονάδα λοιπόν έχει τα σπεσιαλιτέ στην πλειοψηφία της παραγωγής της, σε µια τέτοια περίπτωση είναι καταδικασµένη».

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο περιοδικό Fresher  που κυκλοφορεί μαζί με την εφημερίδα Agrenda

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία