Μέχρι στιγµής, η τάση δείχνει ότι µεγαλύτερη ανάγκη υπάρχει για τη µεγαλόκαρπη (beef) ντοµάτα και ακολουθούν οι µικρόκαρπες (βελανίδια) που θεωρούνται σπεσιαλιτέ προϊόν». Όσον αφορά αυτά καθ’ αυτά τα υβρίδια που επιλέγονται για καλλιέργεια ανά σεζόν, οι παραγωγοί τονίζουν την κυριαρχία (σε ποσοστό 90%) του υβριδίου «Ελπίδα» στις καλοκαιρινές φυτεύσεις.
Κάτι αντίστοιχο δεν συµβαίνει σε καµία άλλη εποχή µε κανένα άλλο υβρίδιο, µας εξηγούν.
«Η επιλογή των ποικιλιών είναι θεµελιώδης. ∆ίνουµε βάση στη µεγαλόκαρδη (beef) ντοµάτα. Όχι ότι δεν υπάρχει ανάγκη και για άλλες», αναφέρει χαρακτηριστικά ο ∆ηµήτρης Ζωγόπουλος. Και προσθέτει: «Θα µπορούσαµε να µπούµε στη λογική να έχουµε περισσότερα σπεσιαλιτέ προϊόντα (βελανίδια) αλλά όπως διαπιστώσαµε πέρσι, παρά το γεγονός ότι υπάρχει µια τάση προς αυτά, αν κολλήσει η αγορά τότε δεν κινούνται καθόλου, ενώ η beef θα πουληθεί έστω και µε χαµηλότερη τιµή όταν στην αγορά υπάρχει πρόβληµα. Αν µια µονάδα λοιπόν έχει τα σπεσιαλιτέ στην πλειοψηφία της παραγωγής της, σε µια τέτοια περίπτωση είναι καταδικασµένη».
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο περιοδικό Fresher που κυκλοφορεί μαζί με την εφημερίδα Agrenda