Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Fresher

Το αβοκάντο κοντράρει την Kardashian σε δημοφιλία

Σε µια εποχή όπου τα social media καθορίζουν την αγορά, οι marketeers όλου του κόσµου -σύµφωνα µε δηλώσεις των ίδιων- προσπαθούν να αποκωδικοποιήσουν τις σύγχρονες τάσεις (trends) µέσα από τη µελέτη νέων εργαλείων όπως τα hastags, τα shares, τα likes και οι followers.

Το αβοκάντο κοντράρει την Kardashian σε δημοφιλία

81
0

Στον κόσµο του Instagram -εκεί λένε παίζεται πλέον το παιχνίδι, αφού το Facebook ξεθωριάζει χρόνο µε το χρόνο- υπάρχει ένα φρούτο, το οποίο σύµφωνα όσα αναφέρει στο Fresher η Βίκυ Ευαγγελινού, υπεύθυνη marketing στην εταιρεία VSN HUB, έχει ξεπεράσει σε αναφορές (hastags) ακόµα και τη διάσηµη τηλεπερσόνα και influencer (νέος όρος που χαρακτηρίζει εκείνους που ασκούν επιρροή στο κοινό που τους παρακολουθεί, στις πλατφόρµες κοινωνικής δικτύωσής τους), Kim Kardashian West.

«Όλοι πλέον µιλούν για το παράδειγµα του αβοκάντο και πώς έχει καταφέρει να εξαπλωθεί στα social media αλλά και στη διατροφή του δυτικού κόσµου. Μάλιστα για προϊόντα που δεν χαίρουν της ίδιας τύχης γίνονται ακόµα και µελέτες προκειµένου να γίνουν και αυτά µέρος της… ζωής του Instagram για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους», τονίζει η κυρία Ευαγγελινού που σε πολλές οµιλίες της σε συνέδρια έχει ασχοληθεί µε το θέμα.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο περιοδικό Fresher  που κυκλοφορεί μαζί με την εφημερίδα Agrenda
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία