Στον κόσµο του Instagram -εκεί λένε παίζεται πλέον το παιχνίδι, αφού το Facebook ξεθωριάζει χρόνο µε το χρόνο- υπάρχει ένα φρούτο, το οποίο σύµφωνα όσα αναφέρει στο Fresher η Βίκυ Ευαγγελινού, υπεύθυνη marketing στην εταιρεία VSN HUB, έχει ξεπεράσει σε αναφορές (hastags) ακόµα και τη διάσηµη τηλεπερσόνα και influencer (νέος όρος που χαρακτηρίζει εκείνους που ασκούν επιρροή στο κοινό που τους παρακολουθεί, στις πλατφόρµες κοινωνικής δικτύωσής τους), Kim Kardashian West.
«Όλοι πλέον µιλούν για το παράδειγµα του αβοκάντο και πώς έχει καταφέρει να εξαπλωθεί στα social media αλλά και στη διατροφή του δυτικού κόσµου. Μάλιστα για προϊόντα που δεν χαίρουν της ίδιας τύχης γίνονται ακόµα και µελέτες προκειµένου να γίνουν και αυτά µέρος της… ζωής του Instagram για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους», τονίζει η κυρία Ευαγγελινού που σε πολλές οµιλίες της σε συνέδρια έχει ασχοληθεί µε το θέμα.