Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Fresher

Πρόκληση η βιωσιμότητα για τους επαγγελματίες στην Fruit Logistica

Η πρόκληση για βιωσιμότητα στον τομέα της καλλιέργειας και της βιομηχανικής διαχείρισης και εμπορίας των οπωροκηπευτικών είναι το κεντρικό θέμα που απασχολεί τη φετινή Fruit Logistica, που ανοίγει τις πύλες της στο Βερολίνο στις 5-7 Φεβρουαρίου 2020.

logistica

462
0

Με 3.300 εκθέτες από 93 χώρες - περισσότερους από ποτέ - να συμμετέχουν στη φετινή διοργάνωση, η FRUIT LOGISTICA είναι για άλλη μια φορά η μεγαλύτερη συνάντηση των εταιρειών οπωροκηπευτικών και επαγγελματιών του πλανήτη.


Τιμώμενη χώρα φέτος είναι το Εκουαδόρ, που η συμμετοχή του αντανακλά τη μεγάλη ποικιλία φρούτων και λαχανικών κορυφαίας ποιότητας αυτής της μικρής χώρας της Λατινικής Αμερικής που φθάνουν στη διεθνή αγορά. Για πολλούς εξαγωγείς του Εκουαδόρ, η επίσκεψη στην έκθεση θα δημιουργήσει νέες εμπορικές ευκαιρίες.


«Η αποστολή μας είναι να ανοίξουμε νέες αγορές στην Ευρώπη», λέει ο Luis Rojas, πρόεδρος της Ένωσης Μικρών Γεωργικών Παραγωγών Santa Rosa. «Πηγαίνουμε στο Βερολίνο για να συναντήσουμε πιθανούς αγοραστές οι οποίοι, με τις αγορές τους, θα βοηθήσουν τις αγροτικές οικογένειες να αναπτυχθούν σε επιχειρήσεις».

Όπως αναφέρεται στην ετήσια κλαδική μελέτη της Fruit Logistica, ένας αυξανόμενος αριθμός αγοραστών και καταναλωτών αναζητά μοντέλα βιώσιμης προσφοράς προϊόντων, που αντιμετωπίζουν θέματα όπως η κλιματική αλλαγή και η εταιρική κοινωνική ευθύνη.

Ως αποτέλεσμα, οι εταιρείες φρέσκων προϊόντων μπορούν να κερδίσουν ένα βασικό εμπορικό πλεονέκτημα εάν μπορούν να εξασφαλίσουν ότι τα προϊόντα καλλιεργούνται, προέρχονται και διανέμονται κατά τρόπο πιο ηθικό και φιλικό προς το περιβάλλον, αλλά και προς τις τοπικές κοινωνίες. Πολλοί από τους προμηθευτές και τους παροχείς υπηρεσιών που εκτίθενται στο Βερολίνο φαίνονται περισσότερο από έτοιμοι να αξιοποιήσουν αυτή την ευκαιρία.

Όπως εξηγεί η Madlen Miserius, Senior Product Manager της FRUIT LOGISTICA, η εκδήλωση συνεχίζει να προσελκύει έναν αυξανόμενο αριθμό εκθετών με ασυναγώνιστες δυνατότητες ανάπτυξης. «Τις επόμενες τρεις ημέρες, θα συναντήσετε τους καλύτερους στο παγκόσμιο εμπόριο φρέσκων προϊόντων» και υπόσχεται ότι «θα δείτε τις καλύτερες ιδέες, θα γνωρίσετε τις καλύτερες καινοτομίες και θα επωφεληθείτε από τις καλύτερες ευκαιρίες δικτύωσης. Με απλά λόγια, θα είστε σε θέση να κάνετε την καλύτερη δουλειά».

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου την Τρίτη 4 Φεβρουαρίου παρουσιάστηκαν μέθοδοι με τις οποίες οι επιχειρήσεις ανταποκρίνονται στην ανάγκη της βιωσιμότητας (π.χ. επαναχρησιμοποίηση αποβλήτων, ανακύκλωση συσκευασιών, δίκαιες τιμές παραγωγού, εξοικονόμηση ενέργειας κ.ά.). Παράλληλα, αναλύθηκαν οι επιπτώσεις της προ ημερών εξόδου της Μεγάλης Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι οποίες δεν έγιναν καθόλου αισθητές σε πρώτη φάση στο εμπόριο αγροτικών προϊόντων, αλλά ενδέχεται στο μέλλον ναν το επηρεάσουν, ιδιαίτερα μετά τη σύναψη συμφωνίας ελεύθερου εμπορίου μεταξύ Βρετανίας και Ε.Ε.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, στo περίπτερο 9 οι επισκέπτες μπορούν να δουν, μέσω της 44λεπτης παρουσίασης «Smart Horticulture Global», όλες τις εξελίξεις σε τομείς όπως η ολοκληρωμένη διαχείριση επιβλαβών οργανισμών, η καθετοποιημένη γεωργία, η ρομποτική και η τεχνητή νοημοσύνη. Αλλού, οι εκθέτες και οι εμπορικοί επισκέπτες μπορούν να λάβουν συμβουλές από ειδικούς σε σημαντικά θέματα της βιομηχανίας στο Fresh Produce Forum στην Αίθουσα Β του CityCube, να γνωρίσουν καινοτόμα προϊόντα και ιδέες στο Future Lab (περίπτερο 27), να ενημερωθούν για θέματα που επηρεάζουν τα δίκτυα διανομής στο Hub Logistics (περίπτερο 26) και να δουν από κοντά τις τεχνολογίες του αύριο στο Tech Stage (περίπτερο 9).

Ανησυχία για τον κοροναϊό

Η φετινή FRUIT LOGISTICA θα χάσει πολλούς από τους πελάτες της - εκθέτες και εμπορικούς επισκέπτες - που έρχονται κάθε χρόνο από την Κίνα, μια αναπόφευκτη συνέπεια της πρόσφατης εξάπλωσης του κοροναϊού. Μόλις μια ημέρα πριν από την εκδήλωση, περίπου το 50% των κινεζικών εταιρειών είχε ακυρώσει τη συμμετοχή της.

Ποιος θα κερδίσει το βραβείο καινοτομίας FRUIT LOGISTICA 2020;

Το Βραβείο Καινοτομίας FRUIT LOGISTICA παραμένει ένα από τα πιο πολυπόθητα βραβεία στον κλάδο των φρέσκων προϊόντων, σε μεγάλο βαθμό επειδή ο νικητής κάθε χρόνο επιλέγεται από μέλη του κλάδου που επισκέπτονται την εμπορική έκθεση. Για τις δύο ημέρες στις 5-6 Φεβρουαρίου, οποιοδήποτε από τις δεκάδες χιλιάδες άτομα που συμμετέχουν στην εκδήλωση μπορεί να ψηφίσει για την προτιμώμενη επιλογή του, αφού δει τις υποψηφιότητες στον ειδικό εκθεσιακό χώρο μεταξύ των περιπτέρων 20 και 21. Την τελευταία μέρα, την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου, το προϊόν, υπηρεσία ή τεχνική λύση που θα κερδίσει θα ανακοινωθεί κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής στην ίδια θέση στις 2:30 μ.μ.

Start Up Day στις 7 Φεβρουαρίου

Η 2η Start Up Day της FRUIT LOGISTICA θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020, στο Βερολίνο.

Συνεχίζοντας το θέμα «Disrupt Agriculture», η κορυφαία εμπορική έκθεση παγκοσμίως για τα νωπά προϊόντα, έχει καλέσει είκοσι από τις πιο συναρπαστικές νεοσύστατες επιχειρήσεις στον κλάδο των νωπών οπωροκηπευτικών για να δείξουν τα προϊόντα και τις λύσεις που προσφέρουν στο κοινό της έκθεσης.

Για παράδειγμα, η ισραηλινή εταιρεία FruitSpec βοηθά τους καλλιεργητές φρούτων να προβλέψουν με ακρίβεια τις αποδόσεις τους έξι μήνες πριν τη συγκομιδή, ενώ η Ολλανδική Gearbox Innovations συνδυάζει κάμερες, αλγόριθμους και αισθητήρες για να επιτύχει σχεδόν αυτόνομη παραγωγή, μετρώντας την ανάπτυξη των φυτών και την ποιότητα κάθε μέρα.

H αμερικανική εταιρία StixFresh έχει αναπτύξει ένα αυτοκόλλητο που μπορεί να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής των φρούτων κατά δύο εβδομάδες. Ένας άλλος εκθέτης, με έδρα τη Βρετανία, η LettUs Grow, θα επιδείξει το υπό κάλυψη σύστημα καλλιέργειας που είναι ανθεκτικό στο κλίμα, χωρίς τη χρήση εδάφους ή γεωργικών φαρμάκων.

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την Ημέρα εκκίνησης της FRUIT LOGISTICA - συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών για κάθε συμμετέχουσα εκκίνηση και το επιχειρησιακό μοντέλο της στην ιστοσελίδα της FRUIT LOGISTICA.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία