Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Business

Σε υποκατάστατα γάλακτος επενδύει η Fonterra

Σπεύδει να συμβαδίσει με τις εξελίξεις στην παγκόσμια αγορά γάλακτος η Fonterra, συμμετέχοντας σε γερμανική start up η οποία ειδικεύεται στην ανάπτυξη βήγκαν προϊόντων και κυρίως σε σνακς και συμπληρώματα διατροφής με πρώτες ύλες εναλλακτικά του κρέατος και του γάλακτος προϊόντα.

fonterraa

60
0

Η Fonterra, ο μεγαλύτερος εξαγωγέας γάλακτος στον κόσμο, ανακοίνωσε πως συμμετέχει σε μια ομάδα εταιρειών που έχουν σχηματίσει ένα ταμείο 15 εκατ. ευρώ για την περαιτέρω ανάπτυξη της γερμανικής Yfood, η οποία από το 2017 μέχρι σήμερα, έχει εξασφαλίσει μια θέση στα ράφια 13.000 καταστημάτων στην Ευρώπη.

Η φιλόδοξη start up επιθυμεί να επεκτείνει την παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ η Fonterra ενδιαφέρεται στο να επενδύσει στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και στην κατοχύρωση των δικαιωμάτων αυτών, μέσω της συνεργασίας με την Yfood.

«Αυτή η στρατηγική συνεργασία μας επιτρέπει να αξιοποιήσουμε τις γνώσεις της Fonterra για να βελτιώνουμε συνεχώς τα υπάρχοντα προϊόντα μας όσον αφορά τη γεύση, τη διατροφική αξία και τα πρόσθετα οφέλη, όπως έχουμε κάνει στο παρελθόν», δήλωσε ο συνιδρυτής της YFood Noël Bollmann σε δήλωσή του στο Reuters.

Η επένδυση έρχεται καθώς η Fonterra, ο κορυφαίος εξαγωγέας γαλακτοκομικών προϊόντων στον κόσμο, εκφορτώνει τα υπερπόντια κέντρα παραγωγής γάλακτος ως μέρος μιας στρατηγικής «back-to-basics» που αποσκοπεί στη μείωση του χρέους μετά την άθλια επέκταση στο εξωτερικό, όπου τα κέρδη έπεσαν.

Αναζητά επίσης εναλλακτικούς τύπους θρεπτικών συστατικών για τα προϊόντα του καθώς η όρεξη για υποκατάστατα κρέατος αυξάνεται σε όλο τον κόσμο.

Πέρυσι, η εταιρεία αγόρασε ένα μερίδιο μειοψηφίας στα Motif Ingredients που εδρεύει στις ΗΠΑ, μια νεοσύστατη εταιρεία που χρησιμοποιεί τεχνολογία ζύμωσης για τη δημιουργία συστατικών που μιμούνται το γάλα και τις πρωτεΐνες των αυγών.

Οι κινήσεις αυτές της Fonterra, αποκτούν μεγαλύτερη βαρύτητα δεδομένων των μετατάξεων που υφίσταται η παγκόσμια αγορά γάλακτος, αλλά και των απωλειών που καταγράφονται στο κομμάτι της ζήτησης και της κατανάλωσης εν μέσω πανδημίας.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία