BACK TO
TOP
Σπάνιες Μελέτες

Επιστροφή σε craft ποτά και ζωικά ελευθέρας βοσκής οι παγκόσμιες τάσεις για το 2019

Τις κορυφαίες παγκόσμιες τάσεις για τις καταναλωτικές συνήθειες του 2019 κατέγραψε σε έρευνά της η Euromonitor. Οι ερευνήτριες της εταιρείας μετρήσεων, Alison Angus και Gina Westbrook, διαπιστώνουν ότι οι αλλεπάλληλες πολιτικές αλλαγές γεννούν στους καταναλωτές την επιθυμία να πάρουν πίσω τον έλεγχο της καθημερινότητας, που μεταφράζεται στην προτίμηση σε μικρότερα επιχειρηματικά μοντέλα.

2-Voskotopia

11
0

Οι καταναλωτές φαίνεται να απορρίπτουν όλο και περισσότερο τα συμβατικά προϊόντα και τα προϊόντα μαζικής παραγωγής. Το 2019 θα αναζητήσουν  περισσότερα χειροποίητα αλκοολούχα και αναψυκτικά, σπιτικές βρεφικές τροφές, με τον τάση να μην αγγίζει προς το παρόν τον καφέ και το κρασί. Ειδικότερα η βαρελίσια μπύρα αναμένεται να πειραματιστεί με περισσότερες γεύσεις και διαφοροποιήσεις, εισερχόμενη και σε νέες κατηγορίες. Η παγκοσμιοποίηση έχει επίσης επιτρέψει σε περισσότερα προϊόντα να γίνουν χρηματιστηριακά, μειώνοντας αισθητά την τιμή τους.

Η τάση στην κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, όμως, αντανακλά την προθυμία επιστροφής στα βασικά είδη διατροφής και σε όσα παράγονται από τοπικές επιχειρήσεις, με γνώμονα τη μείωση των περιβαλλοντικών  επιπτώσεων. Η άνοδος του βιγκανισμού θα συμβάλει σημαντικά και στην αυξανόμενη ζήτηση για ετικέτες τροφίμων και ποτών που εγγυώνται την καλή διαβίωση των ζώων και νωπά προϊόντα ζωικής προέλευσης με το σήμα ελεύθερης βοσκής, τα οποία διαπιστώθηκε ότι επιλέγονται από το 1/3 των καταναλωτών παγκοσμίως.

H ανάπτυξη των free from

Η ανταπόκριση των καταναλωτών με χαμηλό εισόδημα στις ηλεκτρονικές αγορές αναμένεται να είναι μικρότερη. Επιπλέον, η στροφή στα είδη ευεξίας, έχει καταστήσει μεν τα «free from» τρόφιμα την ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία στα συσκευασμένα, αυξάνει όμως και την αξία apps – όπως είναι το βρετανικό Spoon Guru –, που δημιουργούν προσωποποιημένες δίαιτες, που μειώνουν την εξάρτηση του καταναλωτή από τις υποσχέσεις των προμηθευτών και του λιανεμπορίου σχετικά με τα οφέλη των ετικετών τους.Με το 63% των συσκευασμένων προϊόντων να αποτελούνται από πλαστικό, οι καταναλωτές γίνονται πιο πρόθυμοι να αλλάξουν τις συνήθειές τους, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει να αυξήσουν τον προϋπολογισμό τους για την αγορά προϊόντων με ανακυκλούμενες συσκευασίες και φρέσκων με eco-friendly  ταυτότητα. Παρόλα αυτά, με δεδομένη την αύξηση των διαζυγίων και του αριθμού των νοικοκυριών που αποτελούνται από ένα άτομο, οι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα που διαρκούν περισσότερο και έχουν το χαρακτήρα του convenience.

Πηγή: Food Reporter

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία