Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Αθόρυβες, διαδραστικές και πιο ευρύχωρες οι καμπίνες σε δέκα χρόνια

Η Steyr λέει ότι οι καμπίνες είναι εδώ και θα αποτελούν μέρος των τρακτέρ για πολλά χρόνια ακόμη. Αυτό που αλλάζει σε αυτές το εξηγεί ο Αντιπρόεδρος του τμήματος προϊόντων της Steyr και το «δείχνει» η ίδια η καμπίνα του concept μοντέλου της φίρμας.

1__3_

Βασίλης Σοφός

256
0

Πιο ήσυχες, εξοπλισμένες με καλύτερη ανάρτηση και πιο ευρύχωρες θα είναι βασικά οι καμπίνες τα επόμενα δέκα χρόνια, σύμφωνα με την Steyr και τον Christian Huber, Αντιπρόεδρο του τμήματος προϊόντων της εταιρείας.

Τα πλήκτρα χάνονται, οι καλωδιώσεις εξαφανίζονται και τη θέση τους παίρνουν οι διαδραστικές οθόνες και τα τερματικά που συνδέονται στο διαδίκτυο για να φέρουν το γραφείο στην καμπίνα. Ο Christian Huber πιστεύει μάλιστα ότι θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να εξαφανιστεί η καμπίνα από το τρακτέρ.

«Στις περισσότερες χώρες θα χρειαστούν δεκαετίες για να αρχίσουν τα μεγάλα τρακτέρ να οδηγούνται αυτόνομα, έχοντας πάρει τις κατάλληλες άδειες από την εκάστοτε χώρα, συμπεριλαμβανομένης της ασφαλιστικής κάλυψης που θα πρέπει να έχουν αυτά τα τρακτέρ. Ναι, πιστεύουμε ότι η καμπίνα θα παραμείνει απαραίτητο μέρος του τρακτέρ», σημειώνει ο ίδιος.

Ωστόσο, τα σύγχρονα τρακτέρ διαθέτουν τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, κάτι που δίνει στους χειριστές περισσότερο χρόνο για άλλα πράγματα. Για την Steyr αυτό διασφαλίζεται μόνο όταν η καμπίνα είναι πλήρως συνδεδεμένη στο διαδίκτυο και ο χειριστής έχει σαφέσταστη εικόνα για το τι συμβαίνει στο τρακτέρ, στο παρελκόμενο αλλά και έξω από αυτό. Δίνοντας ένα παράδειγμα, η Steyr λέει: Ο αγρότης μπορεί να ενημερωθεί για τον καιρό σε πραγματικό χρόνο και εκείνη τη στιγμή αναλαμβάνει να ρυθμίσει τα συστήματα γεωργίας ακριβείας.

Επίσης, στο μέλλον ο χειριστής θα νοιώθει ότι αιωρείται στην καμπίνα, αφού αυτή θα συνδέεται με το τρακτέρ με έναν πολύ έξυπνο τρόπο. Παράλληλα θα μπορεί να επικοινωνεί στο τηλέφωνο ή με το συνεπιβάτη του όπως θα έκανε μέσα σε ένα αυτοκίνητο, αφού οι καμπίνες σε λίγα χρόνια θα έχουν θόρυβο 65 dB.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία