Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Αποχώρηση του YTO Group από την Γαλλία, «ναυάγιο» για τα νέα Mancel

Πρόσφατες ειδήσεις από την Γαλλία θέλουν την κινεζική YTO να αποχωρεί από το Σεν-Ντιζιέ της Γαλλίας εκεί όπου συναρμολογούσε τα σασμάν αλλά και άλλα εξαρτήματα για τα νέα της «γαλλικά» τρακτέρ Mancel που παρουσίασε στην έκθεση SIMA το 2019.

Mancel-6487

Βασίλης Σοφός

194
0

Η πανδημία του Covid-19 αναφέρεται ως ένας από τους πρώτους λόγους της αποχώρησης του γκρουπ YTO από τις εγκαταστάσεις του Σεν-Ντιζιέ στην Γαλλία, σύμφωνα με μια αναφορά του Info France 3 Champagne-Ardenne σχετική με την συγκεκριμή εξέλιξη.

Μέχρι πριν από μερικά χρόνια, τα συστήματα μετάδοσης που κατασκευάζονταν από τις γαλλικές εγκαταστάσεις είχαν αποσταλεί στην Κίνα. Ωστόσο, η ύφεση στην εγχώρια αγορά σήμαινε ότι δεν χρειάζονται πλέον και ο Όμιλος YTO σκέφτηκε να κλείσει την εγκατάσταση στις αρχές του 2019. Στο τέλος, ελήφθη η απόφαση το γαλλικό εργοστάσιο να διατηρηθεί ανοιχτό και να κατασκευαστούν εκεί τα τρακτέρ για την ευρωπαϊκή αγορά με το σήμα της Mancel.

Τα πρώτα τρακτέρ από 110 έως 145 ίππους F5 Series παρουσιάστηκαν στη γαλλική έκθεση SIMA πέρυσι, όπου η εταιρεία δεν μίλησε μόνο για σχέδια διορισμού Ευρωπαίων αντιπροσώπων και συνεργατών για τη γκάμα των τεσσάρων «γαλλικών» μοντέλων αλλά και για επενδύσεις περίπου 60 εκατομμυρίων ευρώ στο Σεν-Ντιζιέ. Ωστόσο, η παραγωγή των νέων τρακτέρ ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσει φέτος. με μικρότερα και πιο ισχυρά μοντέλα να είναι σε εξέλιξη και την YTO France να ελπίζει να αυξήσει την ετήσια παραγωγή της σε 8.000 τρακτέρ έως το 2025. Τώρα, το κλείσιμο της εκεί εγκατάστασης κάνει τα σχέδια της YTO να «ναυαγούν».

Να πούμε ότι η γραμμή παραγωγής στο Σεν-Ντιζιέ ανήκε στους κύριος εργοδότες της πόλης για δεκαετίες και κάποτε παρείχε αρκετές χιλιάδες θέσεις εργασίας. Ιδρύθηκε από την International Harvester το 1949, η εγκατάσταση τέθηκε υπό τον έλεγχο της Case-IH το 1984 και από το 1999 ήταν μέρος της CNH. Η Argo Tractors (McCormick) ανέλαβε το 2001 και πούλησε την εγκατάσταση στην YTO το 2011, όταν ο αριθμός των υπαλλήλων μειώθηκε σε περίπου 223. Άγνωστο είναι βέβαια τι έπεται με τις απολύσεις και τα νέα σχέδια -αν υπάρχουν- για την ΥΤΟ.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία