Με πολλά μέρη δανεισμένα από τη μεγαλύτερη σειρά 6 και το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο CVT, η Deutz-Fahr θα έχει σίγουρα να περιμένει αυξημένο μερίδιο στην αγορά, αφού το ενδιαφέρον ολοένα και θα μεγαλώνει.
Το κορυφαίο μοντέλα στην γκάμα είναι το νέο 5110.4 με το κιβώτιο της SDF σε δύο εύρη και τελική ταχύτητα 40 χλμ./ώρα. σε μόλις 1730 σ.α.λ. Εντυπωσιακός είναι επίσης ο ανεξάρτητος εμπρός άξονας, αφού διαθέτει χαρακτηριστικά όπως η προσαρμοστική απόσβεση, σύστημα αποτροπής βύθισης και «anti-roll», πράγμα που σημαίνει ότι το λογισμικό σκέφτεται και διαχειρίζεται ανάλογα τους κυλίνδρους. Εξίσου ενδιαφέρούσα είναι η πλήρως αυτόματη και αναλογική ενεργοποίηση και απενεργοποίηση της τετρακίνησης και του διαφορικού.
Το 5110.4 διαθέτει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 3,8 λίτρων της Deutz που αποδίδει 113 ίππους και έχει ροπή 435Nm, ενώ οι δύο μικρότερες μονάδες - 5090 και 5100 - μπορούν να παραγγελθούν με έναν τρικύλινδρο κινητήρα 2.8 λίτρων ως εναλλακτική λύση.
Η καμπίνα στα νέα μοντέλα είναι σύμφωνη με τις ανάγκες τις δενδροκομικές αλλά τώρα είναι φαρδύτερη ώστε να ανταποκριθεί στο πλάτος των μοντέλων 5D. Περιλαμβάνει ένα χειριστήριο Maxcom, το οποίο είναι στάνταρ με το κιβώτιο ταχυτήτων TTV και μια μεγάλη αλλαγή από το μοχλό αλλαγής ταχυτήτων στα προηγούμενα κιβώτια ταχυτήτων.
Στα προαιρετικά χαρακτηριστικά, η εταιρεία βάζει κλιματισμό, Isobus και σύστημα διαχείρισης παρελκόμενου. Τα υδραυλικά, τέλος, έχουν αναβαθμιστεί και από την απόδοση των 54 λίτρω/λεπτό υπάρχει τώρα μια αντλία 100 λίτρων/λεπτό ανίχνευσης φορτίου.