BACK TO
TOP
Τεχνολογία

H Valtra ανανεώνει ριζικά την πέμπτη γενιά των τρακτέρ σειράς N και T

Οι εμφανείς αλλαγές σε μετάδοση, χαρακτηριστικά απόδοσης κινητήρων και καμπίνα κάνουν τα νέα πέμπτης γενιάς Valtra Ν και T ακόμη πιο σύγχρονα από τον προκάτοχο.

86a95f0cd15c189db53d2d69f9f8c60e3d4fada4-1_3

Βασίλης Σοφός

262
0

Διώχνουν οτιδήποτε «παραδοσιακό» και χαιρετίζουν κάθε σύγχρονο χαρακτηριστικό τα νέα Valtra σειράς N και T, τα οποία ανανεώνονται εκ βάθρων για το 2021. Ένα από τα πιο ορατά νέα χαρακτηριστικά είναι η οθόνη στην κολόνα Α.

Αντικαθιστώντας το παραδοσιακό ταμπλό πίσω από το τιμόνι, η Valtra θέλει τώρα τον χειριστή παρατηρητή μιας έγχρωμης οθόνης με όλες τις σημαντικές πληροφορίες για την εργασία του. Εκεί, το πάνω μέρος της οθόνης δείχνει πάντα τις προεπιλεγμένες πληροφορίες, όπως την ταχύτητα οδήγησης και τις στροφές του κινητήρα μαζί με τον χρόνο λειτουργίας. Κάτω από αυτό, ο χειριστής μπορεί να επιλέξει πληροφορίες για τον έλεγχο του τρακτέρ και την εκάστοτε εφαρμογή. Στην οθόνη εμφανίζονται επίσης οι πληροφορίες του ραδιοφώνου και του συνδεδεμένου μέσω bluetooth κινητού τηλεφώνουν, ενώ στα μοντέλα HiTech και Active μπορεί να προβάλλει τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του υδραυλικού συστήματος και της μετάδοσης.


Η σειρά των επτά μοντέλων T5 ξεκινά με το T145 (155/170 ίπποι) και φτάνει έως τη ναυαρχίδα T255 (235/271 ίπποι).

Στα μοντέλα Versu και Direct, η οθόνη στην κολόνα A και το SmartTouch χωρίζουν τις εργασίες σύμφωνα με την καταλληλότητα και τις προτιμήσεις του χειριστή. Η κολόνα του τιμονιού είναι και αυτή νέα, αφού η ρύθμιση της θέσης του μεγαλύτερου τιμονιού λέγεται ότι είναι ευκολότερη. Παράλληλα, ο ανανεωμένος μοχλός για κίνηση μπρος/πίσω κάνει ευκολότερες αλλαγές κατεύθυνσης κατά την εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών χειριστηρίων, όπως το SmartTouch ή το TwinTrac.



Σύμφωνα με την Valtra, η εκκίνηση στα εύρη ταχύτητας B και C λέγεται ότι είναι πιο εύκολη, ακόμα και με βαρύ φορτίο, χάρη στη νέα λειτουργία Start Boost αλλά ταυτόχρονα έγινε ταχύτερη και η αλλαγή του εύρους στροφών. Αναφορικά με τα μοντέλα SmartTouch, η δεξιά πλευρά της καμπίνας έχει επανασχεδιαστεί και το κάθισμα περιστρέφεται πιο δεξιά. Ο δεξιός πίνακας ελέγχου διαθέτει επίσης θήκη τηλεφώνου και προαιρετικά σημεία φόρτισης USB για κινητά τηλέφωνα, ταμπλέτες και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές.


Η πέμπτη γενιά N περιλαμβάνει τα N135 (135/145 ίπποι), N155 Eco/Std (155/165 ίπποι) και N175 (165/201 ίπποι).

Το πάνω μέρος της πλάτης του καθίσματος στο νέο κάθισμα Evolution όχι μόνο περιστρέφεται μαζί με τον οδηγό αλλά παρέχει και υποστήριξη όταν ο χειριστής γυρίζει μερικώς για να κοιτάξε πίσω τα παρελκόμενα. Οι επιλογές στην καμπίνα περιλαμβάνουν ένα σκούρο «premium» εσωτερικό υψηλότερης ποιότητας από εκείνης του προκατόχου, με τιμόνι δερμάτινης επένδυσης, πεντάλ χρωμίου και επένδυση από καουτσούκ στο κάτω μέρος των θαλάμων αποθήκευσης.



Να σημειωθεί ότι σχεδόν δύο στα τρία νέα τρακτέρ Valtra που φεύγουν από το εργοστάσιο είναι εξοπλισμένα με αυτόματο σύστημα διεύθυνσης ή προηγμένες λύσεις γεωργίας ακριβείας. Οι πελάτες μπορούν επίσης να ενσωματώσουν στο νέο τους τρακτέρ το σύστημα Valtra Guide και άλλες λειτουργίες πεδίου όπως το Task Doc και τον έλεγχο τμήματος. Το Auto U-Pilot είναι επίσης νέο.

Συνδυάζοντας το σύστημα διαχείρισης ακρωτηρίου και το Valtra Guide, το Auto U-Pilot ελέγχει το παρελκόμενο με μεγαλύτερη ακρίβεια στο κεφαλάρι. Συνολικά, τα μοντέλα έχουν μπει στην γραμμή παραγωγής, είναι ήδη διαθέσιμα και αποτελούν μέρος της εξίσου νέας γενιάς των τρακτέρ G και Α της κατασκευάστριας.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία