BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Ειδική εφαρμογή για τους μπροστινούς φορτωτές της λανσάρει η Valtra με τις σειρές G, N και T

Ενσωματωμένη στο νέο υποβραχιόνιο SmartTouch, η νέα εφαρμογή θα δίνει την δυνατότητα στον χειριστή να ελέγχει τις εργασίες με τον μπροστινό φορτωτή με έναν εντελώς νέο και πιο διαισθητικό τρόπο.

valtra-g-series-g135-unlimited-option-800-800__1__2

Βασίλης Σοφός

41
0

Μια εφαρμογή ακριβείας με την ονομασία «Precision Lift & Load» που θα βασίζεται σε πολλαπλούς αισθητήρες, αφήνοντας τον χειριστή να κάνει μόνο τα βασικά ενσωματώνει η Valtra στα νέας γενιάς τρακτέρ G,N και T που εφοδιάζονται με το υποβραχιόνιο SmartTouch.

Σύμφωνα με την Valtra, η εφαρμογή θα επιτρέψει στους χειριστές να χρησιμοποιούν μπροστινούς φορτωτές και να μετρούν τις εργασίες μπροστινής φόρτωσης με έναν εντελώς νέο τρόπο. Το Precision Lift & Load θα είναι διαθέσιμο αυτό το φθινόπωρο ως εργοστασιακή επιλογή και αργότερα ως κιτ προσαρμογής σε τρακτέρ πέμπτης γενιάς με SmartTouch. 




Οι χειριστές θα έχουν πρόσβαση στο Precision Lift & Load από το υποβραχιόνιο SmartTouch. Δεν θα χρειαστούν ξεχωριστά χειριστήρια ή οθόνες, με τη Valtra να ισχυρίζεται ότι η προσαρμογή των ρυθμίσεων της εφαρμογής θα είναι ευκολότερη και από τη χρήση ενός smartphone, έτσι ώστε «ο χειριστής να μπορεί να χαλαρώσει και να απολαύσει την εργασία, ενώ το τρακτέρ φροντίζει αυτόματα όλες τις ρυθμίσεις του μπροστινού φορτωτή».



Η εφαρμογή χρησιμοποιεί δύο αισθητήρες πίεσης, δύο αισθητήρες θέσης και μία ECU (ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου) που βρίσκεται μέσα στην μπροστινή δέσμη του φορτωτή. Παράλληλα, το λογισμικό SmartTouch συλλέγει δεδομένα από τα στοιχεία και επικοινωνεί τις εντολές που ο χειριστής δίνει. Οι χειριστές μπορούν επίσης να αποθηκεύσουν διαφορετικές εργασίες μπροστινού φορτωτή ως προφίλ χρήσης για μελλοντική εκτέλεση.



Κατά τη ζύγιση των φορτίων η εφαρμογής μπορεί να μετρήσει πολλά διαφορετικά υλικά, συλλέγει σχετικά δεδομένα και τα στέλνει παράλληλα σε ψηφιακή μορφή για σκοπούς τιμολόγησης. Η εφαρμογή επιτρέπει παράλληλα τον καθορισμό των ανώτερων και κατώτερων ορίων στις κινήσεις του εμπρόσθιου φορτωτή και τις μέγιστες γωνίες. Αν τα όρια ξεπεραστούν ο φορτωτής θα σταματήσει αυτόματα. Όταν η εργασία ολοκληρωθεί, ο φορτωτής ανακινείται αυτόματα απομακρύνοντας τα επίμονα υπολείμματα από τον κάδο.



Η Valtra λέει ότι τα τρακτέρ της σειράς G, N και T είναι κατάλληλα για την εργασία με μπροστινού φορτωτή, χάρη στην μικρή ακτίνα στροφής που τα μοντέλα διαθέτουν στα υψηλά επίπεδα ορατότητας κυρίως λόγω της μεγάλης πανοραμικής οροφής, του χαμηλωμένου καπό κινητήρα και της θέσης του συστήματος εξαγωγής.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία