BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Με αναβαθμισμένη καμπίνα στα Terrus CVT και νέους κινητήρες για τις σειρές Multi και Kompakt η Steyr

Η εταιρεία ανανεώνει τη ναυαρχίδα Terrus, η οποία είναι στην αγορά 6 χρόνια. Τα νέα μοντέλα υιοθετούν ένα υπερσύγχρονο υποβραχιόνιο, τοποθετημένο σε ένα φρεσκαρισμένο περιβάλλον ενώ τα μοντέλα Multi και το μικρό Kompakt δέχονται νέους Stage V κινητήρες.

steyr_multi_4120_front_mower_1968__1_

Βασίλης Σοφός

72
0

Σε σημαντική ανανέωση των μοντέλων Terrus CVT, Multi και Kompakt προχωρά η Steyr. Μετά από 6 χρόνια στην αγορά, η ναυαρχίδα Terrus CVT ανανεώνεται με επίκεντρο τη νέα καμπίνα και το σύγχρονο υποβραχιόνιο, όλα ανασχεδιασμένα.

Το υποβραχιόνιο Multicontroller III συνοδεύει μια οθόνη αφής, η Infomat 1200, ενώ ο χειριστής μπορεί να βιώνει πλέον την εμπειρία του συστήματος τηλεματικής Steyr S-Fleet για μετάδοση δεδομέμων σε πραγματικό χρόνο. Το νέο υποβραχιόνιο προσφέρει μια σειρά πολλαπλών, ανεξάρτητα ρυθμιζόμενα χειριστήρια, συμπεριλαμβανομένων μοχλών για τις υδραυλικές μονάδες ελέγχου με έγχρωμη οθόνη LED. Η οθόνη αφής Infomat 2000 επιτρέπει τη λειτουργία και την προβολή όλων των συστημάτων και εξαρτημάτων του τρακτέρ, με τους χειριστές να μπορούν να χρησιμοποιήσουν κωδικοποιημένες επιλογές και πολλά ελεύθερα προγραμματιζόμενα κουμπιά.



Η τελευταία γενιά του συστήματος καθοδήγησης S-Guide είναι επίσης μέρος του ρεπερτορίου του νέου Terrus CVT -όπως η τηλεματική S-Fleet-, η οποία καθιστά περιττή πλέον τη μη αυτόματη καταγραφή και μετάδοση δεδομένων. Όλα τα δεδομένα λειτουργίας από το τρακτέρ και το παρελκόμενο καταγράφονται αμέσως και αυτόματα. Στη συνέχεια, μπορούν να προβληθούν μέσω της διαδικτυακής πύλης mysteyr.com ή της εφαρμογής για smartphone S-Fleet. Εάν ο ιδιοκτήτης συμφωνήσει, τα δεδομένα μπορούν επίσης να κοινοποιηθούν στον συνεργάτη πωλήσεων της Steyr.



Σύμφωνα με τον Steyr, η καμπίνα τεσσάρων πυλώνων του Terrus CVT περιλαμβάνει μεγάλα παράθυρα, χαμηλότερα πίσω φτερά, παράθυρο οροφής με «καθαρή» θέα και παρμπρίζ μονοκόμματο με καμπύλη άκρη στην κορυφή και διευρυμένη περιοχή καθαρισμού. Κατόπιν αιτήματος, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν για την βραδινή τους εργασία έως και 14 φώτα LED για την οροφή (τέσσερα μπροστά στην καμπίνα, δύο στα πίσω φτερά και τέσσερα στο καπό). Ένα άλλο πλεονέκτημα της νέας καμπίνας, σύμφωνα με την Steyr, είναι το μειωμένο επίπεδο θορύβου στα 66 dB.

Μεγαλύτερη ισχύς αλλά και ροπή για τα νέα Multi και Compact

Προκειμένου να πληρoύν τις απαιτήσεις των προδιαγραφών ρύπων Stage V στο μέλλον, τα νέα μοντέλα Multi και Compact υιοθετούν νέους κινητήρες: για τα Multi η ιπποδύναμη κυμαίνεται από 99 έως 117 ίππους ενώ για τα Compact ξεκινά από τους 80 και φτάνει τους 120 ίππους. Αμφότεροι οι κινητήρες των μοντέλων θα τροφοδοτούνται από μια μονάδα 3,6 λίτρων της Fiat Powertrain Technologies (FPT).



Αυτό το κινητήριο σύνολο, όπως τονίζει η Steyr, όχι μόνο προσφέρει μεγαλύτερο κυβισμό αλλά και δύο βαλβίδες περισσότερες από τα προηγούμενα μοντέλα, ενώ είναι εξοπλισμένo με ένα νέο σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων. Βασίζεται σε έναν καταλυτικό μετατροπέα οξείδωσης ντίζελ, ένα φίλτρο σωματιδίων ντίζελ -χωρίς ανάγκη συντήρησης- και ένα σύστημα SCR που όλα μαζί τοποθετούνται οργανωμένα κάτω από το καπό των νέων τρακτέρ.

Μιλώντας ακόμη περισσότερο με αριθμούς, να πούμε ότι τα νέα μοντέλα Multi 4100 και 4100 έχουν περισσότερη ισχύ, Όπως το 4120 Multi, έχουν επίσης πάνω από 5% αυξημένη ροπή ενώ η μέγιστη ροπή επιτυγχάνεται σε μόλις 1.300 σ.α.λ., με στόχο βέβαια την εξοικονόμηση καυσίμου.



Επιπλέον, τα νέα Multi είναι προαιρετικά εξοπλισμένα με τα γνωστά χειριστήρια της Steyr για την ηλεκτρονική μπροστινή σύνδεση. Παράλληλα, οι βαλβίδες για τις πίσω μονάδες ελέγχου βρίσκονται πλέον στη λίστα επιλογών. Σύμφωνα με την Steyr, τα πέντε συμπαγή μοντέλα έχουν επίσης περισσότερη ισχύ και έως και 10% περισσότερη ροπή, η οποία και σε αυτήν την περίπτωση είναι πλήρως διαθέσιμη στις 1.300 σ.α.λ.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Steyr
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία