Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Σειρά 9 της Deutz-Fahr: Από το ατελιέ του Giugiaro στα ανοικτά πεδία με 336 ίππους

Τα νέα ανοικτοχώραφα τρακτέρ της Deutz-Fahr εφοδιάζονται με κινητήρα TTCD 7, 8 λίτρων, ένα υπερσύγχρονο κιβώτιο TTV και με μία από τις πιο άνετες καμπίνες της αγοράς, την οποία η εταιρεία του ομίλου SDF ονομάζει MaxiVision 2.

Deutz-Fahr_9_2

Βασίλης Σοφός

2320
0

Κατά την ανάπτυξη του μεγάλου ανοικτοχώραφου τρακτέρ της, η Deutz-Fahr έβαλε στόσο να προσφέρει ένα ξεχωριστό τρακτέρ που θα εντυπωσιάζει τόσο αναφορικά με την αισθητική όσο και με την απόδοση στα πεδία στα οποία θα εργάζεται.

Τα νέα Deutz-Fahr σειράς 9 είναι έτσι καλαίσθητα, με τον σχεδιαστή Giugiaro να αναλαμβάνει τον εξωτερικό σχεδιασμό του δυναμικού μοντέλου της φίρμας. Στο εσωτερικό, τόσο στην καμπίνα όσο και στο μοτέρ, έβαλαν το χέρι τους οι μηχανικοί της κατασκευάστριας του ομιλου SDF, οι οποίοι αναβάθμισαν τον εξακύλινδρο κινητήρα για να αποδίδει από 295 έως 336 ίππους, εφοδιασμένος με διπλά τούρμπο, σύστημα SCR και DPF και τεχνολογίες DCR.



Η καμπίνα MaxiVision 2 προσφέρει άφθονο χώρο για τον οδηγό.Υλικά υψηλής ποιότητας δημιουργούν μια φωτεινή και άνετη ατμόσφαιρα εργασίας ενώ το νέο πανοραμικό παρμπρίζ και τα μεγάλα πλευρικά και πίσω παράθυρα προσφέρουν στον οδηγό την καλύτερη θέα. Διατίθεται όμως προαιρετικά και μια γυάλινη οροφή. Χάρη στο πρόσφατα σχεδιασμένο καπό, η μπροστινή περιοχή στερέωσης είναι επίσης ορατή, η καμπίνα έχει πνευματική ανάρτηση και είναι χωρισμένη από το καπό, κρατώντας τη θερμότητα του κινητήρα, τους κραδασμούς και τον θόρυβο μακριά. Το μέγιστο επίπεδο θορύβου είναι 69dB, λέει η εταιρεία. Παράληλα, το πρόσφατα σχεδιασμένο, φωτιζόμενο InfoCenter παρέχει στον οδηγό όλες τις πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση λειτουργίας του τρακτέρ ανά πάσα στιγμή, αναλογικά και ψηφιακά.

Το εξίσου νέο εργονομικό χειριστήριο MaxCom στο υποβραχιόνιο χρησιμοποιείται για τον έλεγχο της ταχύτητας, της κατεύθυνσης, του Comfortip και των συνδέσεων και για την ανάκληση δύο ταχυτήτων cruise control, χωρίς να χρειάζεται αλλαγή θέσης του χεριού. Στο υποβραχιόνιο ενσωματώνονται επίσης τα στοιχεία ελέγχου για τις υδραυλικές βαλβίδες ελέγχου, τον έλεγχο κινητήρα, τον έλεγχο μετάδοσης, την ενεργοποίηση του PTO και τη διαχείριση του συστήματος μετάδοσης κίνησης.



Εντυπωσιακή δουλειά έχει γίνει από τους μηχανικούς της Deutz-Fahr και στο κιβώτιο, το οποίο συνδυάζεται με τον κινητήρα για να μεταφέρει όλη τη διαθέσιμη ισχύ στους τροχούς. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων μετάδοση TTV παρέχει ακριβώς τη σωστή ταχύτητα για οποιαδήποτε εργασία. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή συνδυάζει την αποδοτικότητα των μηχανικών εξαρτημάτων με τη συνέπεια μιας υδροστατικής μετάδοσης. Προσφέρει ταχύτητες από 0,2 έως 60 χλμ./ώρα με μία πολύ καλή απόδοση, ειδικά για εργασίες πεδίου μεταξύ 7 και 15 χλμ./ώρα.



Τα σημεία σύνδεσης των νέων μοντέλων Σειράς 9 είναι τόσο διαφορετικά όσο οι απαιτήσεις και τα προφίλ εργασίας των αγροτών παγκοσμίως, μας λέει η εταιρεία. Με ανυψωτική ικανότητα 12.000 κιλά πίσω και 6.000 κιλά μπροστά, μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλοι οι συνδυασμοί παρελκομένων ενώ τα υδραυλικά υψηλής απόδοσης με αντλία απόδοσης 210λ./λεπτό τροφοδοτούν έως και οκτώ βαλβίδες ελέγχου μαζί με τον εμπρόσθιο σύνδεσμο. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι βαλβίδες ελέγχου μπορούν να ελέγχονται αναλογικά. με μεγάλη ακρίβεια χρησιμοποιώντας χειριστήριο, πλήκτρα «πιάνου» ή διακόπτες rocker. Ο ρυθμός ροής (1 έως 100 %) και ο χρόνος ενεργοποίησης (1 έως 60 δευτερόλεπτα) μπορούν απλώς να προγραμματιστούν από τη θέση του οδηγού, ξεχωριστά για κάθε βαλβίδα ελέγχου (6 πίσω και 2 μπροστά).



Δε πρέπει να ξεχάσουμε το σύστημα ανίχνευσης φορτίου, το οποίο είναι μέρος των βασικών χαρακτηριστικών. Εκεί, μια ξεχωριστή αντλία τροφοδοτεί το τιμόνι έτσι ώστε να μην επηρεάζεται η υδραυλική εργασία. Με τρεις πίσω ταχύτητες PTO (540ECO/1000/1000ECO) και 1000 ή 1000ECO μπροστά, κάθε εργασία μπορεί να ολοκληρωθεί αποτελεσματικά, με τα ήπιας λειτουργίας χαρακτηριστικά του κινητήρα να διευρύνουν τη χρήση των PTO ECO και να μειώνουν, κατ'επέκταση, σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου.

Όλες οι υδραυλικές λειτουργίες PTO μπορούν να ρυθμιστούν και να ελεγχθούν με άνεση στο υποβραχιόνιο πολλαπλών λειτουργιών. Τα συστήματα τηλεματικής Connected Farming της Deutz-Fahr συμπληρώνουν την πτοσφερόμενη αποδοτικότητα των νέων τρακτέρ, με ένα μεγάλο αριθμό ψηφιακών λύσεων για αποτελεσματική και άνετη λειτουργία. Στις λύσεις αυτές περιλαμβάνονται αξιόπιστα, αυτόματα συστήματα καθοδήγησης υψηλής ακρίβειας, εφαρμογές ISOBUS, διαχείριση δεδομένων και διαχείριση στόλου. Το iMonitor3 βρίσκεται στον πυρήνα της λειτουργίας των περισσότερων εφαρμογών, αφού είναι το κεντρικό, φιλικό προς το χρήστη στοιχείο ελέγχου.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία