BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Πρεμιέρα για το νέο τρακτέρ 6H T-Tronic της Landini

Το νέο Landini Series 6H T-Tronic διαθέτει 3,6 λίτρων κινητήρα Stage V απόδοσης έως και 130 ίππων, που είναι και ο μεγαλύτερος από τις δύο προσφερόμενες εκδόσεις.

2207-landini_rs2c_serie6h_a

Βασίλης Σοφός

90
667

Αντιπροσωπεύοντας την ευελιξία και την άνεση, το νέο Landini 6H T-Tronic εισάγεται στην γκάμα των πολλαπλών λειτουργιών τρακτέρ υψηλής ιπποδύναμης για την κατηγορία. Διαθέτει υδραυλικό σύστημα κλειστού κέντρου και αναρτημένη καμπίνα και άξονα, είναι κατάλληλο για ανοιχτούς αγρούς και τυπικές εκμεταλλεύσεις, βελτιώνοντας την απόδοση και την αποδοτικότητα μέσω της εργονομίας του.

Η γκάμα προσφέρει δύο μοντέλα, και τα δύο με κινητήρα F36 16 βαλβίδων και 3,6 λίτρων: το 6-125H,που αποδίδει 119 ίππους και το 6-135H των 127 ίππων. Η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται κατά 10% χάρη στις καινοτόμες λύσεις και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ έχει αυξηθεί στα 170 λίτρα (παλαιότερα 150 λίτρα). Η μέγιστη ροπή έχει επίσης αυξηθεί, με τα δύο μοντέλα να φτάνουν τα 518 Nm στις 1.300 σ.α.λ.

Το υδραυλικό σύστημα έχει αναβαθμιστεί σε κλειστό κύκλωμα 110 λ./λ., με 38,5 λίτρα για το σύστημα διεύθυνσης, μια λύση που επιτρέπει μεγαλύτερη υδραυλική απόδοση και αυξημένη παραγωγικότητα στο χειρισμό του εμπρός φορτωτή. Ταυτόχρονα, είναι εγγυημένη, λέει η Landini, μια χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και λιγότερος θόρυβος κατά τη λειτουργία. Η σειρά περιλαμβάνει επίσης το σύστημα Power Beyond της Landini που διασφαλίζει τη χρήση του πλήρους ρυθμού ροής των 110 λ./λ.

Υπάρχουν έως και επτά βαλβίδες, δύο από τις οποίες είναι στη μέση και τρεις μηχανικές, καθώς και ένας επιλογέας ροής που διπλασιάζει τις εξόδους και μια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα για εργαλεία που απαιτούν συγκεκριμένους ρυθμούς ροής, με δυνατότητα επιπλέον δύο βαλβίδων στο πίσω μέρος, και αυτό ηλεκτρονικό. Το κιβώτιο ταχυτήτων εξασφαλίζει τη σωστή ταχύτητα για κάθε συγκεκριμένη εφαρμογή. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, αυτό οφείλεται στο γνωστό για την ακρίβειά του κιβώτιο 36F/12R με HML (τριών ταχυτήτων υπό φορτίο) και Reverse Powershuttle με προσαρμόσιμη εμπλοκή.

Οι ταχύτητες γίνονται 48F/16R με λειτουργία creeper. Προαιρετικά, διατίθεται Park-lock –σύστημα πέδησης με σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων– για μεγαλύτερη ασφάλεια. Η εμπρός ορατότητα εξασφαλίζεται με την εγκατάσταση του συστήματος μετεπεξεργασίας καυσαερίων για του συστήματος SCR κάτω από το καπό, διασφαλίζοντας έναν συμπαγή όγκο που είναι πιστό στη νέα «γλώσσα» αισθητικής της Landini.

Η ορατότητα διευρύνεται πλήρως από την καμπίνα τεσσάρων κολόνων και την ανοιγόμενη οροφή για φυσικό αερισμό της καμπίνας. Επομένως, όλες οι λειτουργίες του μπροστινού φορτωτή διευκολύνονται, όπως και η νυχτερινή εργασία, χάρη στα 10 φώτα εργασίας LED. Μεγαλύτερη προσοχή δίνεται τώρα και στην άνεση του χειριστή από το μηχανικό σύστημα ανάρτησης καμπίνας και από τις εργονομικές λύσεις που υιοθετήθηκαν στην κονσόλα ελέγχου, εκεί όπου συναντάται ένα νέο joystick φορτωτή, κοτσαδόρου και ταχύτητας.



Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη οπίσθια ισχύς ανύψωσης έχει ικανότητα διαχείρισης 6.000 κιλών, ενώ το αυτόματο σύστημα PTO ενεργοποιεί/απενεργοποιεί το PTO σε συγκεκριμένο ύψος. Υπάρχει επίσης ένα σύστημα που μειώνει τις καταπονήσεις από το ανώμαλο έδαφος, κατά τη μεταφορά.

Ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει τον μπροστινό φορτωτή L30 και τον μπροστινό κοτσαδόρο που μπορεί να σηκώσει έως και 2.250 κιλά, με μπροστινό PTO. Τα 6H μπορούν να φιλόξενήσουν πολλά δορυφορικά συστήματα καθοδήγησης και το σύστημα ISObus- για την αμφίδρομη επικοινωνία του τρακτέρ με τα εργαλεία.

Δίπλα σε αυτό έρχεται να προστεθεί και η πλατφόρμα Landini Fleet & Remote Diagnostic Management, μέσα από την οποία είναι δυνατή η διαχείριση του στόλου τρακτέρ μειώνοντας το λειτουργικό κόστος και ενισχύοντας την παραγωγικότητα του μηχανήματος μέσω του ελέγχου των παραμέτρων εργασίας και της τηλεμετρίας. Τα απομακρυσμένα διαγνωστικά συστήματα, όπως αυτό της Landini, από την άλλη πλευρά, επιτρέπουν τη μείωση του χρόνου διακοπής λειτουργίας του μηχανήματος, με τον τεχνικό να παρεμβαίνει εξ αποστάσεως για ενημερώσεις λογισμικού.

Σχόλια (667)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία