
Παίρνοντας δύναμη από την Deutz, τεχνολογία από τον όμιλο Argo Tractors και υιοθετώντας στοιχεία άνεσης που ικανοποιούν τις απαιτήσεις, τα X4 F σκοπεύουν να γίνουν τα διαχρονικά τρακτέρ του αμπελώνα και του οπωρώνα. Η νέα εξειδικευμένη γκάμα της McCormick χωρίζεται σε πέντε μοντέλα - X4.080, X4.090, X4.100, X4.110 και X4.120 που προσφέρουν ιπποδυνάμεις από 75 έως 112 ίππους -στα επίπεδα εξοπλισμού F (αφιερωμένο στα παραδοσιακά περιβόλια), N (για το στενό περιβόλι με φυτά σε γλάστρες, με το μετατρόχιο της έκδοσης F και τη στενή καμπίνα της έκδοσης V), V (για τον αμπελώνα) και XL (για το φαρδύ περιβόλι, αλλά και κατάλληλο για εφαρμογές σε ανοιχτό πεδίο).
Όλα τα μοντέλα κινούνται, όπως αναφέρθηκε, από τους ανανεωμένους τετρακύλινδρους και οκταβάλβιδους κινητήρες 2,9 λίτρων της Deutz AG, μονάδες με με turbo aftercooler. Η συμμόρφωση με τους κανονισμούς εκπομπών Stage V διασφαλίζεται στο βασικό μοντέλο από το καινοτόμο σύστημα που αποτελείται από ένα φίλτρο σωματιδίων DPF παθητικής αναγέννησης σε συνδυασμό με καταλύτη οξείδωσης DOC, ενώ, για μοντέλα με ισχύ μεγαλύτερη από 75 ίππους, ενσωματώνεται το σύστημα SCR και η δεξαμενή AdBlue με το πρακτικό σύστημα γρήγορης πρόσβασης και συμπλήρωσης. Αξιοσημείωτη είναι και η επέκταση του διαστήματος συντήρησης του κινητήρα, που πλέον έχει αυξηθεί στις 1.000 ώρες, με σημαντική μείωση του κόστους λειτουργίας και του χρόνου διακοπής λειτουργίας του μηχανήματος.
Με μετάδοση P3-DRIVE
Από την πλευρά του συστήματος μετάδοσης κίνησης, το νέο ειδικό McCormick X4 F διατίθεται στη διαμόρφωση με κιβώτιο ταχυτήτων P3-Drive 48FW + 16RM, με ηλεκτροϋδραυλική όπισθεν και με πλήρως ρομποτική αλλαγή στροφών και σχέσεων (High-Medium-Low) υπό φορτίο, ελεγχόμενο από το πολυλειτουργικό joystick νέας γενιάς στο οποίο εισάγονται όλες οι εντολές.
Μία από τις πιο άνετες καμπίνες της κατηγορίας
Ο μπροστινός άξονας με ανάρτηση και η νέα μονοκόκ καμπίνα με τέσσερις κολόνες διαθέτει ανοιγόμενα εμπρός και πίσω παρμπρίζ, με την οδηγική άνεση να ενισχύεται περαιτέρω από το Advanced Driving System (ADS), το οποίο μπορεί να συνδεθεί με συστήματα οδήγησης με δορυφόρο και με πρωτόκολλα τηλεμετρίας και διαχείρισης στόλου.
Ο μπροστινός άξονας, που παράγεται από την Argo Tractors, είναι εξοπλισμένος με μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ή Hydralock, και πάλι με ηλεκτροϋδραυλική εμπλοκή διπλής κίνησης. Αυτή η λύση αυξάνει την αποτελεσματικότητα στη χρήση μπροστινού εξοπλισμού, ο οποίος μπορεί να εγκατασταθεί απευθείας στο πλαίσιο στήριξης ή, προαιρετικά, να μετακινηθεί χρησιμοποιώντας την πλήρως ενσωματωμένη μπροστινή ανύψωση και το pto.
Καλής ποιότητας υδραυλικά
Ο εξοπλισμός υδραυλικών του νέου X4 F της McCormick βασίζεται σε ένα κύκλωμα διπλής αντλίας ανοιχτού κέντρου, το ένα εξ αυτών είναι απόδοσης 30 λίτρων/λεπτό για το σύστημα διεύθυνσης και το άλλο απόδοσης 58 λίτρων/λεπτό. Μια τρίτη επιπλέον αντλία 30 λίτρων/λεπτό είναι επίσης διαθέσιμη παράλληλα με την βοηθητική αντλία, προσφέρει συνολική απόδοση 88 λίτρων/λεπτό, με τα 55 λίτρα/λεπτό να έρχονται με μόλις 1.500 σ.α.λ. Σε αυτή τη διαμόρφωση, ο ρυθμός ροής στο σύστημα διεύθυνσης αυξάνεται επίσης χάρη στην αυξημένη αντλία 36 λίτρων/λεπτό.
Μεταξύ του πρόσθετου εξοπλισμού αξίζει να αναφερθεί η μηχανική πίσω σύνδεση, με έλεγχο βυθίσματος, θέσης αλλά και μικτό έλεγχο, και με ικανότητα διαχείρισης 2.700 κιλών (ή 3.400 κιλά με πρόσθετους κυλίνδρους στην έκδοση XL). Παράλληλα, διατίθενται και πολλαπλές επιλογές πίσω PTO , με σερβομηχανισμό ή ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη και εύρη δύο ή τεσσάρων στροφών (540, 540 Eco, 1000 και 1000 Eco).
Προετοιμασμένη για μπροστινή και πίσω υποδοχή συμβατότητα με σύστημα ISObus, η σειρά X4 F Stage V μπορεί να φιλοξενήσει το σύστημα τηλεματικής διαχείρισης στόλου, σχεδιασμένο να παρακολουθεί την κατανάλωση, τις ώρες εργασίας και την προγραμματισμένη συντήρηση. Η αποκλειστική διαδικτυακή πύλη επιτρέπει στον διαχειριστή του στόλου να μεγιστοποιήσει τη δραστηριότητα των τρακτέρ του και να διατηρεί το λειτουργικό κόστος υπό συνεχή έλεγχο.
Πηγή: meccagri