BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Τη σειρά στενών τρακτέρ 5080 DF/DS/DV Ecoline λανσάρει η Deutz-Fahr

Η γκάμα ειδικών τρακτέρ για αμπελώνες και οπωρώνες της Deutz-Fahr ολοκληρώνεται με τα 5080 DF/DS/DV Ecoline, που κινούνται από ισχυρό μοτέρ, το οποίο συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο ή Powershift. Στόχος της εταιρεία να δημιουργήσει ένα χαμηλού λειτουργικού κόστος παραγωγικό και διαχρονικό μοντέλο.

5_DF-DS-DV_Ecoline_Series_5080_DF_Ecoline_Stage_V_Field_DJI_0680

45
0

Με τα νέα μοντέλα 5080 DF/DS/DV Ecoline ολοκληρώνει η Deutz-Fahr την προσφορά της σε οπωροκηπευτικά και εξειδικευμένα μηχανήματα και προσθέτει, εκτός από τη σειρά 5 DF/DS/DV TTV με «stepless» κιβώτιο ταχυτήτων (από 91 - 126 ίπποι) και τη σειρά 5 DF/DS/DV Powershift (από 91 - 116 HP), μια νέα σειρά, η οποία καλύπτει τις βασικές ανάγκες ισχύος για τους πελάτες της, σε παγκόσμια κλίμακα.

H Νέα Σειρά 5080 DF/DS/DV Ecoline της DEUTZ-FAHR προσφέρει μέγιστη παραγωγικότητα και χαμηλό λειτουργικό κόστος Η 5080 DF/DS/DV Ecoline φέρει πλάτος μεταξύ 1,15 και 1,65 μ. και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μέγιστη απόδοση λειτουργίας σε αμπελώνες και οπωρώνες, διατηρώντας ταυτόχρονα χαμηλό το κόστος αγοράς και συντήρησης, χάρη στον νέο κινητήρα FARMotion 35, ο οποίος συμμορφώνεται με το πρότυπο Stage V, χωρίς την ανάγκη χρήσης AdBlue. Όλα τα μοντέλα της σειράς είναι διαθέσιμα τόσο σε εκδόσεις με καμπίνα 4 θέσεων όσο και σε πλατφόρμες με αναδιπλούμενο ROPS.



Οι καμπίνες των μοντέλων 5080 DF/DS/DV Ecoline διατίθενται σε τρία διαφορετικά πλάτη και διαστάσεις θόλων τροχών για να ταιριάζουν σε όλα τα μεγέθη της σειράς. Σε κάθε περίπτωση, το μέγιστο ύψος περιορίζεται σε λιγότερο από 2,5 μ., «καθιστώντας εύκολη τη διέλευση σε στενούς χώρους», λέει η εταιρεία. Τα μοντέλα 5080 DF/DS/DV Ecoline είναι εξοπλισμένα με τον σύγχρονο κινητήρα FARMotion 35, ο οποίος επιτρέπει περαιτέρω βελτίωση των επιδόσεων και της αποδοτικότητας καυσίμου. Προσφέρει υδραυλική και αυτόματη ρύθμιση του διάκενου των βαλβίδων, ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης, ονομαστική ταχύτητα περιστροφής μόνο 2200 σ.α.λ., όπως και προγραμματισμένα διαστήματα συντήρησης που επεκτείνονται στο εντυπωσιακό διάστημα των 600 ωρών. Τέλος, χάρη στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τα ρεζερβουάρ με χωρητικότητα έως 95 λίτρα, το μηχάνημα μπορεί να ανταπεξέλθει ακόμα και σε παρατεταμένο ωράριο λειτουργίας χωρίς την ανάγκη σπατάλης χρόνου για ανεφοδιασμό. Τα μοντέλα 5080 DF/DS/DV Ecoline μπορούν να εξοπλίζονται με πλήρως μηχανικό ή Powershift κιβώτιο ταχυτήτων, με μηχανική ή υδραυλική ρεβέρσα. Ένα εύρος αποδοτικών λύσεων είναι εφικτό χάρη στις 30+15 ταχυτήτες με splitter (διπλασιάζοντας τις σχέσεις κατά την εμπρόσθια κίνηση) που φτάνουν έως 45+45 ταχύτητες με 3 σχέσεις Powershift.

Οι εκδόσεις με υδραυλική ρεβέρσα προσφέρουν επίσης τις λειτουργίες Stop&Go και ComfortClutch. Όλες οι εκδόσεις αγγίζουν τα 40 χλμ./ώρα και τα μοντέλα DF και DS Ecoline το επιτυγχάνουν αυτό με μειωμένες στροφές. Σε όλες τις εκδόσεις, το PTO διαθέτει έναν ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη με προοδευτική εμπλοκή και λειτουργίες 540 στροφών ανά λεπτό και 540ECO. Προαιρετικά, μπορεί να προστεθεί ένα PTO 1000 σ.α.λ., ένα εμπρός PTO 1000 σ.α.λ. ή ένα PTO συγχρονισμένο με το κιβώτιο ταχυτήτων.



Το υδραυλικό σύστημα περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό δύο υδραυλικές αντλίες: η κύρια αντλία των 54 λ./λ. (ή 64 προαιρετικά) διατίθεται για το ανυψωτικό και τους διανομείς, ενώ η δευτερεύουσα, με παροχή έως και 45 λ./λ. (ανάλογα με τη διαμόρφωση του τρακτέρ) τροφοδοτεί το σύστημα διεύθυνσης και τις βοηθητικές λειτουργίες. Τρεις υδραυλικοί διανομείς διπλής ενέργειας είναι στάνταρ τοποθετημένοι στο πίσω μέρος με μια βαλβίδα για τη ρύθμιση της ροής και μια γραμμή ελεύθερης επιστροφής, η οποία μπορεί να διπλασιαστεί σε μεσαία θέση με 4 συνδέσμους. Η ικανότητα ανύψωσης φτάνει τα 2.800 κιλά στην περίπτωση του 5 DF Ecoline και τα 2.600 κιλά στις άλλες εκδόσεις. Σε όλες τις εκδόσεις συνολικά το πίσω ανυψωτικό διατίθεται τόσο με μηχανικά όσο και με ηλεκτρονικά χειριστήρια, συμπεριλαμβανομένου του χειριστηρίου στον πίσω προφυλακτήρα.

Οι υδραυλικοί σταθεροποιητές και το εμπρός ανυψωτικό με την εντυπωσιακή ανυψωτική ικανότητα των 1.500 Kg διατίθενται προαιρετικά. Ο ηλεκτροϋδραυλικός έλεγχος για την εμπλοκή της εμπρόσθιας κίνησης και το κλείδωμα σε ποσοστό 100% και των δύο διαφορικών είναι χαρακτηριστικά του βασικού εξοπλισμού (και μπορεί να αυτοματοποιηθεί προαιρετικά), όπως και το κανονικό φρενάρισμα με δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς.

Εκτός από τον κλασικό, κεκλιμένο εμπρός άξονα υψηλής χωρητικότητας, υπάρχει επίσης μια μοναδική υδροπνευματική προσαρμοζόμενη εμπρός ανάρτηση με ανεξάρτητους βραχίονες, η οποία βελτιστοποιεί την απόδοση ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης και τη γωνία διεύθυνσης. Ειδικοί αισθητήρες και μια ειδική ECU καθιστούν εφικτή την επίτευξη μιας προηγμένης δυναμικής συμπεριφοράς που εξασφαλίζει εξαιρετική σταθερότητα και οδηγική άνεση, τόσο στο χωράφι όσο και στο δρόμο. Αυτό επιτυγχάνεται και χάρη στο καινοτόμο λογισμικό ελέγχου, το οποίο περιλαμβάνει -και αυτό στο βασικό εξοπλισμό- λειτουργίες για την αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας του μηχανήματος, όπως εκείνες που αφορούν την αποφυγή της βύθισης του εμπρός τμήματος κατά το φρενάρισμα και την αύξηση της σκληρότητας της ανάρτησης στην έξοδο των στροφών για τη δραστική μείωση των κλίσεων.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε εδώ.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία