BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Deutz Fahr 5K: «Παίζει» με τις κλίσεις των ανοικτών πεδίων

Το μοντέλο 5115K είναι το σημείο κατατεθέν της Deutz-Fahr, η οποία διαθέτει το τρακτέρ με έναν ακόμη πιο ισχυρό και οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου κινητήρα Stage V και με ένα ευρύ πακέτο εξοπλισμού που κάνει την εργασία πιο ξεκούραστη.

176245-18839339_2

Βασίλης Σοφός

2779
0

Οι σειρές Deutz-Fahr 5K διατίθενται σε τρεις εκδόσεις: 5K, 5KM και 5KF. Τα 5K βρισκονται στην κορυφή, με μέγιστη ισχύ 116 ίππων και μακρύ μεταξόνιο που καθιστά τα εν λόγω μοντέλα κατάλληλα για όλους τους τύπους εργασιών. Το 5KF, από την άλλη, είναι σχεδιασμένο για εργασίες σε στενούς οπωρώνες χάρη στο πλάτος του, που κυμαίνεται από 1,36 έως 1,75 μέτρα ανάλογα με τη διάταξη, ενώ το 5KM προσφέρει μέγιστη σταθερότητα σε οποιεσδήποτε συνθήκες εργασίας, ακόμη και στις πιο ακραίες, καθιστώντας το πολύτιμο «σύντροφο» τόσο μεταξύ των σειρών όσο και στο ανοιχτό χωράφι.

Οικονομικότεροι κινητήρες FARMotion 45 Stage V

Οι κινητήρες έχουν ανανεωθεί, με τις μονάδες FARMotion 45 Stage V με υπερσυμπιεστή και Intercooler με 4 κυλίνδρους και 3.849 κυβικά εκατοστά να αποδίδουν μέγιστη ισχύ 116 ίππων στις 2.000 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή είναι 472 Nm, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το πακέτο EAT, που επιτρέπει στο 5115 K να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς Stage V μέσω της χρήσης εξωτερικής, ψυχόμενης EGR, DOC και SCR με ενσωματωμένο DPF. Με αυτόν τον τρόπο, οι διαστάσεις του καπό δεν επηρεάζονται, αφού διατηρείται το επικλινές, κωνικό σχήμα για χάρη της ορατότητας. Επιπλέον, το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 130 λίτρων, καθιστώντας δυνατή την αντιμετώπιση μακρών ημερών εργασίας στο πεδίο χωρίς να χρειάζεται να σταματήσετε για ανεφοδιασμό.



Διαθέσιμο με δύο εκδόσεις κιβωτίων

Η σειρά 5K διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων που διατίθεται σε δύο εκδόσεις: OverDrive με 16+16 ταχύτητες ή με κιβώτιο ταχυτήτων 12+12. Η έκδοση OverDrive σας επιτρέπει να ταξιδεύετε μεταξύ μιας ελάχιστης ταχύτητας 1,24 χιλιομέτρων ανά ώρα και μιας μέγιστης ταχύτητας 11,76 χιλιομέτρων ανά ώρα, ενώ η επιλογή με κιβώτιο ταχυτήτων μειώνει την ελάχιστη ταχύτητα σε μόλις 0,43 χιλιόμετρα ανά ώρα με τον κινητήρα στις μέγιστες στροφές. Και στις δύο περιπτώσεις, η κατάλληλη κατανομή των σχέσεων εξασφαλίζει ότι βρίσκεται πάντα η σωστή ταχύτητα για κάθε κατάσταση εργασίας, εξασφαλίζοντας βέλτιστη ώθηση και μέγιστη παραγωγικότητα.

Pto στις 540 και 1.000 σ.α.λ.

Αναφορικά με το PTO, αυτό διατίθεται στάνταρ με λειτουργία 540/540ECO, ενώ είναι επίσης δυνατό να δουλεύετε το 5115 K με 1.000 σ.α.λ., για να αντιμετωπίσετε ακόμη και τα πιο απαιτητικά εργαλεία. Ανεξάρτητα από τη λύση που θα επιλεγεί, ο ηλεκτροϋδραυλικός έλεγχος PTO που ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού διατίθεται στάνταρ.



Συνοδεία ισχυρών υδραυλικών

Το 5115 K διαθέτει δύο αντλίες για το υδραυλικό σύστημα: μία με παροχή 50 λίτρα/λεπτό για τον πίσω σύνδεσμο και τις βαλβίδες του τροχού και μία με παροχή 25 λίτρα/λεπτό μόνο για το σύστημα διεύθυνσης. Διατίθενται έως και πέντε μηχανικές οπίσθιες ρυθμιστικές βαλβίδες, με δυνατότητα να διαθέτουν επίσης ρυθμιστή ροής και έξοδο χωρίς πίεση, η οποία είναι χρήσιμη για την εργασία με εργαλεία που χρησιμοποιούν υδραυλικούς κινητήρες. Το οπίσθιο ανυψωτικό κατηγορίας II μπορεί να ανυψώσει έως και 3.170 κιλά, με διάστημα αλλαγής λαδιού στις 1.200 ώρες. Το Deutz-Fahr 5115 K προσφέρει σταθερότητα και πρόσφυση ακόμη και στις πιο δύσκολες συνθήκες χάρη στο μακρύ μεταξόνιο των 1.850 χιλιοστών και το μεγάλο αποτύπωμα, με την εταιρεία να εγγυάται και τη βέλτιστη κατανομή του βάρους στο έδαφος. Το πλάτος των 1.800 χιλιοστών και το χαμηλό κέντρο βάρους του τρακτέρ εξασφαλίζουν μεγάλη σταθερότητα ακόμη και σε πλαγιές, ενώ η συντήρηση απλοποιείται χάρη στα προαιρετικά διαθέσιμα πλήρως λιπαινόμενα μέρη.

Άνεση και ασφάλεια

Οι ακραίες συνθήκες στις οποίες εργάζονται συχνά τα ερπυστριοφόρα τρακτέρ οδήγησαν την ομάδα έρευνας και ανάπτυξης της Deutz-Fahr στο να σχεδιάσει έναν άνετο και ασφαλή χώρο οδήγησης. Η πλατφόρμα επίπεδου δαπέδου διευκολύνει τον χειριστή να ανεβαίνει και να κατεβαίνει, ενώ το νέο ταμπλό με τον ολοκαίνουργιο ψηφιακό-αναλογικό πίνακα οργάνων δείχνει ανά πάσα στιγμή τις σωστές παραμέτρους εργασίας. Ένα άλλο σημαντικό νέο χαρακτηριστικό είναι οι μοχλοί του τιμονιού, οι οποίοι διατίθενται τώρα με καινοτόμο διάταξη που μειώνει την προσπάθεια οδήγησης έως και 20%.



Το κάθισμα του οδηγού είναι τοποθετημένο σε Silent-Block και προστατεύεται από ένα σταθερό πλαίσιο ασφαλείας 4 στύλων, διαθέσιμο με ηλιοροφή και προετοιμασμένο για μεταγενέστερη τοποθέτηση καμπίνας. Το κάθισμα του οδηγού διαθέτει στάνταρ μηχανική ανάρτηση, αλλά μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με ένα κάθισμα με αερανάρτηση. Τέλος, είναι δυνατή η τοποθέτηση 4 φώτων εργασίας αλογόνου ή LED στην οροφή, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη φωτεινότητα ακόμη και κατά την εργασία τη νύχτα.

meccagri

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία