
Τα αποκαλυπτήρια του νέου «γίγαντα» της Fendt, με τον κινητήρα των σχεδόν 300 ίππων, έγιναν τον περασμένο Δεκέμβριο στη Λάρισα, στο 2ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Λάρισας – Τρικάλων, όπου βρίσκονται οι νέες εγκαταστάσεις του ομίλου Κουιμτζή, επίσημου αντιπροσώπου της κατασκευάστριας εταιρείας στην ελληνική και στην κυπριακή αγορά.
Παρουσία πλήθους κόσμου, Γερμανοί και Έλληνες τεχνικοί, ανέλυσαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά της σειράς Gen-7, επικεντρώνοντας στο 728 Vario που είχε και την τιμητική του. «Πρόκειται για ένα value for money μηχάνημα, που έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα κι έχει πολλές διαφορές σε σχέση με τον προκάτοχό του», ανέφερε στην Agrenda ο Άγγελος Τούσκας, τεχνικός διευθυντής του ομίλου Κουιμτζή. Φέρει κινητήρα AGCO power ή SISU όπως είναι γνωστός στο ευρύ κοινό.
«Είναι ένας εξαιρετικός κινητήρας, από τους κορυφαίους», σημείωσε ο κ. Τούσκας και συμπλήρωσε πως η νέα σειρά ξεκινά από το μοντέλο 720 και φτάνει στο 728, με ισχύ από περίπου 200-203 ίππους μέχρι και 285-300 ίππους, αντίστοιχα.
Σε επίπεδο νέας τεχνολογίας η νέα σειρά ενσωματώνει το Vario Drive, το οποίο μέχρι στιγμής υπήρχε μόνο στα 900άρια και τα 1000άρια τρακτέρ της Fendt. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στο τρακτέρ η κίνηση στον μπροστά, όσο και στον πίσω άξονα, να μεταδίδεται ξεχωριστά από διαφορετικές αντλίες στο σασμάν Vario. Στο μοντέλο υπάρχει και επιλογή για μπροστινό φορτωτή, ενώ η καμπίνα είναι κατασκευασμένη με τη φιλοσοφία και την τεχνολογία Fendt One και περιλαμβάνει τα γνωστά συστήματα δορυφορικής πλοήγησης.
Όσο για την οικονομία; Σύμφωνα με δεδομένα που παρουσιάστηκαν, ο κινητήρας «SISU» με το σύστημα tractor management system, το Fendt ID (σ. σ. λειτουργία χαμηλών στροφών) και το συνδυασμό με το σασμάν vario κάνει τη βέλτιστη διαχείριση στροφών και καυσίμου. «Φτιάξαμε εδώ στη Λάρισα μια ποιοτική φωλιά για τον Έλληνα επαγγελματία παραγωγό, προ- κειμένου να μπορεί να εξυπηρετείται σωστά κι αποτελεσματικά», ανέφερε για το νέο υποκατάστημα ο επικεφαλής του ομίλου Κουιμτζή, Θανάσης Κουιμτζής.