Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
WineTrails

Το κρασί της επόμενης δεκαετίας σχεδιάζει σήμερα η Στροφιλιά

Σαράντα χρόνια από τότε που η ιστορική Στροφιλιά σηµάδεψε το οινικό γίγνεσθαι της πρωτεύουσας, η νέα γενιά του οινοποιείου, όπως αποκαλύπτει η Μαρία Μαλτέζου, θέλει να µεταγγίσει αυτό το νεύρο στα κρασιά της επόµενης δεκαετίας

Strofilia

337
0

Περισσότερες πειραματικές οινοποιήσεις που θα καταφέρουν σε πλάνο δεκαετίας να αποδώσουν πιο ώριμα τα χαρακτηριστικά του τόπου και των ποικιλιών που διαχειρίζεται η Στροφιλιά, όπως τα αντιλαμβάνεται η νέα γενιά του Κτήματος, αποτελούν τη βάση πάνω στην οποία κινείται πια το ιστορικό αττικό οινοποιείο. Το Wine Trails συνάντησε τη Μαρία Μαλτέζου, κόρη ενός εκ των ιδρυτών της Στροφιλιάς, Γιάννη Μαλτέζου, στον ανεξάρτητο χώρο αποκλειστικά για γευστικές δοκιμές και άλλες εκδηλώσεις καλλιτεχνικού και οινικού ενδιαφέροντος. που έχει οικοδομηθεί στη βάση της εταιρείας στα Πατητήρια Αναβύσσου. Η ίδια μας μίλησε για την ανανεωμένη εικόνα της εταιρικής ταυτότητας του Κτήματος, εξήγησε τη λογική πίσω από τις μελλοντικές κινήσεις που έχουν ήδη αποφασιστεί, ενώ εκμυστηρεύτηκε τις αγαπημένες ποικιλίες κρασιού με τις οποίες γεμίζει το ποτήρι της εκτός οινοποιείου. Παράλληλα μια αναδρομή στα πρώτα βήματα του εγχειρήματος έγινε με τη βοήθεια του Γιάννη Μαλτέζου.

Φορέας μνήμης είναι το κρασί

Το όραμα της Στροφιλιάς τα τελευταία τρία χρόνια συνοψίζεται στην πεποίθηση των ανθρώπων του Κτηματος ότι το κρασί είναι φορέας μνήμης, ότι οι ποικιλίες πρέπει να βγάζουν τα χαρακτηριστικά και τη φιλοσοφία του τόπου στον καταναλωτή και να μην αλλοιώνονται στη διαδρομή με φλύαρο τρόπο.

Πιο κοντά σε αυτή την επιδίωξη έφερε την εταιρεία ο Γιάννης Λίγκας με την οινολογική του ομάδα. Το 2017, ο Γιάννης Μαλτέζος και ο Αχιλλέας Λαμψίδης,  

ο έτερος πρωτοστάτης της Στροφιλιάς, ανέθεσαν στον Γιάννη Λίγκα ένα δύσκολο έργο: Να επανασχεδιάσει, οινολογικά, όλα τα κρασιά της Στροφιλιάς και να δημιουργήσει νέα προϊόντα. «Θέλουμε να περάσουμε στον καταναλωτή το μήνυμα ότι στη χώρα διαθέτουμε ιδιαίτερα αμπελοτόπια. Πράγματι ο παλμός για τις ελληνικές ποικιλίες χτυπά για τις εξαγωγές, όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα χαρακτηριστικά του ελληνικού κρασιού εντοπίζονται στον τόπο όπου καλλιεργείται το σταφύλι, ανεξάρτητα από την ποικιλία» εξηγεί η Μ. Μαλτέζου.

Διαβάστε περισσότερα στο Winetrails που κυκλοφορεί εκτάκτως την Παρασκευή με την Agrenda

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία