
Το Spotify δημιούργησε διαφορετικά playlists για κάθε ετικέτα της Frontera. Οι χρήστες της πλατφόρμας στις ΗΠΑ μπορούν να σκανάρουν τον QR code, που βρίσκεται πάνω στις φιάλες του brand από τη Χιλή χρησιμοποιώντας την εφαρμογή του Spotify και να αποκτήσουν πρόσβαση σε playlists φτιαγμένα ειδικά για το κρασί που απολαμβάνουν.
Κάθε οινική πρόταση της Frontera συνδυάζεται με ένα διαφορετικό είδος μουσικής ενώ κάθε playlist περιλαμβάνει 40 μουσικά κομμάτια.
Αφορμή για αυτή τη νέα πρωτοβουλία του brand αποτέλεσε έρευνα που πραγματοποίησε το Πανεπιστήμιο του Oxford, σύμφωνα με την οποία οι αλλαγές στους ήχους μπορούν να επηρεάσουν τη γεύση του κρασιού. Στις παρούσες συνθήκες, που δημιούργησε το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19, τα συγκεκριμένα playlists μπορούν επίσης να προσφέρουν έναν τρόπο ψυχαγωγίας στους ανθρώπους που παραμένουν στο σπίτι λόγω των κανόνων κοινωνικής αποστασιοποίησης.
«Το κρασί, όπως και η μουσική, είναι μια εμπειρία – είναι κάτι που αντιλαμβανόμαστε σε ένα αισθητηριακό επίπεδο. Μας ενθουσιάζει το γεγονός ότι εισάγουμε τους λάτρεις του κρασιού και της μουσικής σε μία αναβαθμισμένη εμπειρία. Αυτήν της απόλαυσης κάθε κρασιού της Frontera με ένα μουσικό χαλί που ταιριάζει απόλυτα σε αυτό, επιμελημένο από την Spotify», δηλώνει ο thedrinksbusiness.com Rodrigo Maturana, αντιπρόεδρος marketing της Frontera US.
Πηγή: thedrinksbusiness.com