Η Γαλλία αντιπροσωπεύει πάνω από το ήµισυ των παγκόσµιων πωλήσεων σαµπάνιας, όµως εξαιτίας του απαγορευτικού, όµως, που διήρκεσε περίπου δύο µήνες, οι πωλήσεις µειώθηκαν κατά 70% τον Μάιο. Σύµφωνα µε το Associated Press, οι πωλήσεις σαµπάνιας το 2020 µειώθηκαν κατά 1,7 δισ. ευρώ, το ένα τρίτο των συνηθισµένων πωλήσεων, µε τους γνώστες της αγοράς να µιλούν για την χειρότερη κατάσταση από αυτή της Μεγάλης Ύφεσης ή και τους δύο Παγκόσµιους Πολέµους. Πολλοί πιστεύουν ότι θα υπάρχουν έως και 100 εκατοµµύρια αδιάθετα µπουκάλια στα κελάρια µέχρι το τέλος του έτους.
Στις 18 Αυγούστου αναµένεται να γίνει µια συνάντηση των Γάλλων παραγωγών σαµπάνιας (CIVC, εκπροσωπεί περίπου 16.000 παραγωγούς) προκειµένου να παρθεί µια απόφαση για το εάν η πλεονάζουσα ποσότητα σταφυλιών θα καταστραφεί ή εάν θα χρησιµοποιηθεί για να παραχθεί αντισηπτικό χεριών.
Και τα δύο σενάρια, πριν από έναν χρόνο, θα ήταν απίθανα. Υπάρχει και η πρόταση, αν και δεν είναι τόσο διαδεδοµένη, να επιτραπεί η χρήση των σταφυλιών (που θα χρησιµοποιούνταν για τη σαµπάνια) προκειµένου να παραχθούν τύποι κρασιών, όπως το λευκό ή το ροζέ, που δεν θα είναι αφρώδη.
Τον Μάιο, η CIVC σταµάτησε τις προ-πωλήσεις σαµπάνιας για να ενισχύσει τις τιµές και τώρα αναγκάζονται να εξετάσουν περαιτέρω ενέργειες.
Επίσης, oι επαγγελµατίες του κλάδου ίσως πρέπει να επανεξετάσουν νέες προσεγγίσεις στο µάρκετινγκ, έτσι ώστε το προϊόν τους να ταυτιστεί µε κάτι διαφορετικό από γάµους και εκδηλώσεις υψηλού επιπέδου. Όπως για παράδειγ µα να ταυτιστεί µε την ιστορία ενός τόπου, ή τον εορτασµό µικρών καθηµερινών πραγµάτων.