Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
WineTrails

Μαθήματα στην κουλτούρα του οίνου από μικρές ηλικίες κάνουν οι Γάλλοι

Μαθήµατα κρασιού και αµπελουργίας δίνουν τα τελευταία χρόνια πολλά µικρά οινοποιεία της Γαλλίας σε παιδιά και νέους κάτω των 18 ετών, αποδεικνύοντας τη δυναµική που έχει ο τοµέας, που αποτελεί σηµαντικό µέρος της ιστορίας και της εθνικής κληρονοµιάς. Πολλά οινοποιεία, αλλά και το µουσείο του κρασιού στο Μπορντό, το «Cité du Vin», φέτος προωθούν την εκπαίδευση του κρασιού µε δωρεάν περιηγήσεις σε αµπελώνες και µε διαδραστικά µαθήµατα.

un_kidsb072829_1600

78
0

Το Château Canet, στην αγροτική περιοχή Μινερβουά, της νότιας Γαλλίας, διαθέτει ένα εντυπωσιακό οινοποιείο του 19ου αιώνα, 111 στρέµµατα αµπελώνων και κελάρια γεµάτα µε κρασιά Syrah και Chardonnay. Ο αµπελουργός και ιδιοκτήτης του οινοποιείου, Φλόρις Λέµστρα, αναγνώρισε το δυναµικό της εκπαίδευσης στην κουλτούρα του κρασιού από τις µικρές ηλικίες και δηµιούργησε µικρές τάξεις µε οµάδες µαθητών. «Η εκπαίδευση του κρασιού και του αλκοόλ είναι λίγο αφηρηµένη για παιδιά ηλικίας 8 ετών. Ωστόσο, πιστεύουµε ότι η αποµυθοποίηση του κρασιού και η σωστή κατανάλωσή του είναι πολύ σηµαντική», ανέφερε ο Λέµστρα στο Unfiltered. «Όταν µαθαίνεις σε ένα οκτάχρονο  ότι το κρασί µπορεί να είναι ευχάριστο, αλλά είναι επίσης και ένα αλκοολούχο ποτό µε τα µειονεκτήµατά του είναι ένα σηµαντικό µήνυµα».

Ο Λέµστρα επεσήµανε ότι η εκπαίδευση της κουλτούρας του κρασιού σε παιδιά των αγροτικών οικογενειών αποτελεί και µάθηµα για τις τοπικές παραδόσεις. Σύµφωνα µε τον ίδιο, «τα παιδιά είναι το µέλλον και το κρασί είναι ένα τεράστιο µέρος του πολιτισµού και της οικονοµίας και της καθηµερινής ζωής της Γαλλίας. Είναι χαρά να βλέπουµε τα περίεργα βλέµµατα στα πρόσωπά τους, όταν ανακαλύπτουν κάτι που τους περιβάλλει πάντα, αλλά δεν το γνώριζαν πραγµατικά».

Το κλειδί για να γίνει ο τοµέας της οινοποίησης ελκυστικός για τα παιδιά είναι η διαδραστικότητα και το παιχνίδι, αναφέρει η Σολέν Ζαµπουλέ, διευθύντρια µάρκετινγκ του «Cité du Vin». Το µουσείο έχει αναπτύξει εκθέσεις και εργαστήρια που διδάσκουν στα παιδιά να αναγνωρίζουν αρώµατα, χρώµατα, γεύσεις.

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία