Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
WineTrails

Διαδικτυακά σεμινάρια για ψηφιακές εκδηλώσεις οίνου

Αρκετοί ειδικοί χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να παρέχουν συμβουλές σχετικά με το σχεδιασμό ψηφιακών εκδηλώσεων γύρω από το κρασί.

meravigliosa_umbria_digital_winetasting

62
0

Το Wine Institute πραγματοποίησε διαδικτυακό σεμινάριο 75 λεπτών σχετικά με τον τρόπο ανάπτυξης των πωλήσεων μέσω εικονικών εμπειριών. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία ώστε να ενθαρρυνθούν τα οινοποιεία να αναπτύξουν αυτό το εργαλείο επικοινωνίας που απογειώθηκε κατά τους περιορισμούς, λόγω της πανδημίας της covid-19.

Η περίοδος του lockdown έδωσε την ευκαιρία της ψηφιοποίησης συμβάντων και γεγονότων. Στην Καλιφόρνια, όπου ένα μεγάλο μέρος της οικονομίας του κρασιού συνδέεται με τον τουρισμό, οι ψηφιακές εκδηλώσεις είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητες για τη διατήρηση των πωλήσεων. Το Wine Institute έχει «ανεβάσει» στο διαδίκτυο ένα σεμινάριο με σημαντικές συμβουλές για το πώς μπορεί να σχεδιαστεί μια εικονική εκδήλωση γύρω από το κρασί.

Είναι διαθέσιμο (στα Αγγλικά, φυσικά) κάνοντας κλικ ΕΔΩ. Το ινστιτούτο της Καλιφόρνιας εξηγεί ότι σχεδίασε αυτό το webinair εστιάζοντας στο γεγονός ότι οι ψηφιακές εμπειρίες θα πρέπει τώρα να ενσωματωθούν στα σχέδια μάρκετινγκ των οινοποιείων, διότι καθιστούν δυνατή την προσέλκυση νέων καταναλωτών, καθώς και την επικοινωνία με τα μέσα ενημέρωσης με έναν ευρύ τρόπο.

Πλήρης εκπαίδευση

Το διαδικτυακό σεμινάριο διερευνά διάφορους στόχους μεταξύ των οποίων αυτούς που προορίζονται για τα μέσα ενημέρωσης και αυτούς που προορίζονται για τους καταναλωτές. Συμπυκνώνει και τους δύο στόχους σε πρακτικές συμβουλές, αλλά επίσης παρέχει επιλογές στο άτομο που παρεμβαίνει. Επισημαίνει κυρίως την ανάγκη δημιουργίας μιας πλατφόρμας για την αγορά κρασιών, κατά τη διάρκεια και μετά την ψηφιακή εκδήλωση, έτσι ώστε οι καταναλωτές να έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν.

 

Πλήρης εκπαίδευση

Το διαδικτυακό σεμινάριο διερευνά διάφορους στόχους μεταξύ των οποίων αυτούς που προορίζονται για τα μέσα ενημέρωσης και αυτούς που προορίζονται για τους καταναλωτές. Συμπυκνώνει και τους δύο στόχους σε πρακτικές συμβουλές, αλλά επίσης παρέχει επιλογές στο άτομο που παρεμβαίνει. Επισημαίνει κυρίως την ανάγκη δημιουργίας μιας πλατφόρμας για την αγορά κρασιών, κατά τη διάρκεια και μετά την ψηφιακή εκδήλωση, έτσι ώστε οι καταναλωτές να έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν.

Πηγή ΚΕΟΣΟΕ

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία