BACK TO
TOP
Special Reports

Είναι το νέο προϊόν του ελληνικού ελαιώνα και έχει ζήτηση ο ελαιοτουρισμός

Όπως και να ‘χει, φαίνεται πως με μικρή προσπάθεια προώθησης και βασικό «μοχλό διαφήμισης» την από στόμα σε στόμα αφήγηση, οι περίπατοι σε αρχαίους ελαιώνες, η άσκηση, οι γευσιγνωσίες, μέχρι και η «αναδοχή» δέντρων αποκτούν σταθερά όλο και περισσότερους θιασώτες όσο αποτυπώνεται μια τάση ή έστω επιθυμία των τουριστών απομάκρυνση από τα αστικά κέντρα.

42-43_45

42
0
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία