Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP
Special Reports

Η διεθνής τάση θέλει την craft μπύρα σε κουτάκι

Στο δρόµο που έχουν χαράξει τα µικροζυθοποιεία στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, όπου το κυρίαρχο trend, τα τελευταία χρόνια, είναι η Craft µπύρα να εµφιαλώνεται και να κυκλοφορεί κυρίως σε µεταλλικά κουτάκια έχει αρχίσει να… περπατά η «Μπύρα Χίου».

40-41_55

Λεωνίδας Λιάμης

164
0

Το δραστήριο µικροζυθοποιείο από το «νησί της µαστίχας» αποφάσισε να υιοθετήσει τη διεθνή τάση και στις δικές της ετικέτες µπύρας κι από τα τέλη του 2020 προχώρησε στην αγορά του σχετικού µηχανολογικού εξοπλισµού και εδώ και λίγες εβδοµάδες λάνσαρε στην ελληνική αγορά και σε µεταλλικό κουτάκι τη ξανθιά «IPA Chios Beer».

«Το πλάνο µας είναι σταδιακά έως τα Χριστούγεννα να κυκλοφορήσουν σε κουτάκι και οι υπόλοιπες ετικέτες µας. Η φρέσκια µπύρα Χίου, που είναι η ναυαρχίδα του µικροζυθοποιείου µας, η µαύρη Smoked Robusta Porter, η Chios Beer BBQ και η σταρένια Chios Beer Wheat, η οποία έχει συνδυαστεί µε αυθεντική µαστίχα Χίου», εξηγεί o Ιάκωβος Αµύγδαλος, συνιδρυτής, µαζί µε τον Μάνο Ναζλίδη, του µικροζυθοποιείου Χίου.



Για την προσθήκη και του µεταλλικού κυτίου παράλληλα µε τις γυάλινες φιάλες στη γκάµα των προϊόντων της «Μπύρας Χίου», εκτός από την ανάγκη συµπόρευσης µε τις διεθνείς τάσεις, κοµβικό ρόλο στην επιλογή έπαιξαν και καθαρά επιχειρησιακοί λόγοι.

«Μια µπίρα από µικροζυθοποιείο για να γίνει γνωστή στο κοινό δεν έχει πολλούς τρόπους. Ο µοναδικός ίσως, για να την επιλέξει ο καταναλωτής από το ψυγείο, είναι η ετικέτα της. Στο µεταλλικό κουτάκι η επιφάνεια είναι µεγαλύτερη και άρα µπορείς να παίξεις µε περισσότερα πράγµατα και πιο δηµιουργικά σε αυτό το κοµµάτι», αναφέρει ο κ. Αµύγδαλος.



Παραγωγή από one off μπύρες ανάλογα με την εποχή για συνεργασία με εστίαση

Την περίοδο που διανύουµε, κάτω από την οµπρέλα της «Brewtiful» κυκλοφορεί -σε λιγότερα από 6.000 κουτάκια- η «Hoppy Ghost» µια ξανθιά Hazy IPA µε ετικέτα που φωσφορίζει στο σκοτάδι και υπό αυτή την έννοια έχει και συλλεκτικό χαρακτήρα, ενώ µέσα στο καλοκαίρι είχε προηγηθεί η «Dari Dari», µια ξανθιά Hoppy ALE.

«Η Hoppy Ghost είναι η 8η µπύρα της σειράς, η οποία ξεκίνησε πέρσι το ∆εκέµβριο µε τη χριστουγεννιάτικη Ho Ho, µια µπύρα µε λακτόζη και µε νότες βανίλιας. Είµαστε όµως ακόµη στην αρχή. Επιδίωξή µας είναι να βγάζουµε από 4 έως 6 διαφορετικές one off µπύρες brewtiful το χρόνο και να συνεργαστούµε µε καταστήµατα εστίασης τα οποία ανάλογα µε την εποχή του έτους, θα έχουν µια ξεχωριστή µπύρα, σε περιορισµένη παραγωγή», αποκαλύπτει ο κ. Αµύγδαλος.

Προσφάτως, εξάλλου, η Μπύρα Χίου προχώρησε σε µια ενδιαφέρουσα συνεργασία µε τον γνωστό chef Πάνο Ιωαννίδη, για την παραγωγή της «Άλως», µιας θολής ξανθιάς τύπου ALE µπύρας, µε στόχο να προωθηθεί πιο αποτελεσµατικά η εκπαίδευση του κοινού στις craft µπύρες.



Επίσης, για το 2022, µε αφορµή τη συµπλήρωση 10 ετών από την πρώτη εµφιάλωση της «Μπύρας Χίου», το µικροζυθοποιείο, που έχει την έδρα του στην περιοχή Βαβύλοι Χίου, επεξεργάζεται µια σειρά από ιδέες για την παραγωγή µιας επετειακής ετικέτας µπύρας, χωρίς, ωστόσο, να έχει καταλήξει ακόµη στην τελική επιλογή.

Η δυναµικότητα του ζυθοποιείου κυµαίνεται στους 30-40 τόνους το µήνα, οι µπύρες του διατίθενται στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τα νησιά, ενώ η φετινή χρονιά εµφανίζει ρυθµούς ανάπτυξης διπλάσιους από το 2020 και τουλάχιστον 15% υψηλότερους από το 2019, καθώς, όπως τονίζει ο κ. Αµύγδαλος «τα προϊόντα µας εδραιώνονται στην αγορά, αλλά ταυτόχρονα µεγαλώνει και η πίτα των craft µπυρών».

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία