Γνωστότερη με το brand «Voreia», κάτω από την «ομπρέλα» του οποίου παράγει 11 ετικέτες μπύρας, η Μικροζυθοποιία Σερρών έχει σχεδιάσει να υλοποιήσει, μέσα στο 2022, μια νέα επένδυση της τάξης των 500.000 ευρώ, με παρεμβάσεις στο ζυθοβραστήριο και τη γραμμή εμφιάλωσης.
Η επένδυση έρχεται να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση της αγοράς η οποία στο 10μηνο του 2021 και με σχεδόν τέσσερις μήνες στις αρχές του έτους, σε συνθήκες lockdown, έχει δώσει στην επιχείρηση αύξηση πωλήσεων υψηλότερη από ό,τι το 2019.
«Αισιοδοξούμε να φτάσουμε το 2021 γύρω στα 4.500 εκατόλιτρα. Ο κόσμος διψούσε μετά τα lockdown και η ζήτηση για μπύρα αυξήθηκε, καθώς πήγε καλά το καλοκαίρι και ο τουρισμός, ενώ έχει ανοίξει και η Ευρώπη», τονίζει ο ιδιοκτήτης της Μικροζυθοποιίας Σερρών, Γιάννης Μαρμαρέλης, προσθέτοντας πως «στις ΗΠΑ υπάρχει ένα πρόβλημα λόγω των υπέρογκων αυξήσεων στα μεταφορικά».
Κοντά στις γιορτές η «Voreia» πρόκειται να κυκλοφορήσει μια καινοτόμα μπύρα, χωρίς για την ώρα να δίδονται άλλες λεπτομέρειες, ενώ την περίοδο αυτή παλαιώνει και μια stout μπύρα σε βαρέλια, τα οποία κατόπιν θα τα πάρει όμιλος αλκοολούχων από το εξωτερικό, που εισέρχεται και στην Ελλάδα, για να παλαιώσει ουίσκι.