BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Πρώτες λεπτομέρειες από την ολοκαίνουργια σειρά τρακτέρ της Deutz-Fahr

Η ανάρτηση «πολυτελείας» και το αδιαβάθμητο κιβώτιο είναι δύο από τα σημαντικά χαρακτηριστικά που φέρνει η Deutz-Fahr ενσωματωμένα στα νέα 5D TTV των 88 έως 113 ίππων.

IMG_DEUTZ5DTTVCover

Βασίλης Σοφός

98
1

Η Deutz-Fahr επέστρεψε με ένα τρακτέρ αδιαβάθμητου κιβωτίου στην κατηγορία των 100 ίππων. Η νέα σειρά 5D TTV με ισχύ από 88 έως 113 ίππους καλύπτει το κενό από τη σειρά 5 TTV (από το τέλος του 2013) και, πριν από αυτήν, τη σειρά Agrofarm TTV-4, με την εταιρεία να τοποθετεί το νέο 5D ακριβώς κάτω από τη σειρά 6 ξεκινώντας των 126 ίππων.

Αν και η καμπίνα και άλλα εξαρτήματα προέρχονται από τα υππάρχοντα τρακτέρ, τα οποία κατασκευάζονται στο Τρεβίλιο της Ιταλίας για χάρη του ομίλου SDF, το νέο 5D είναι πολύ μεγαλύτερο με 1,75 μέτρα ύψος και 2,18 μέτρα πλάτος, ενώ το τρακτέρ ζυγίζει περίπου 4.000 κιλά.



Ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο στα νέα μοντέλα σε αυτό το τμήμα είναι η αδιαβάθμητη μετάδοση TTV που το γκρουπ SDF κατασκευάζει. Το τρακτέρ κινείται ομαλά από 0 έως 40 χλμ./ώρα και φτάνει σε αυτήν την τελική ταχύτητα με 1.730 στροφές στον κινητήρα ενώ υπάρχουν δύο προγραμματιζόμενες ταχύτητες ταξιδιού.

Για την πέδηση να σημειωθεί ότι το τρακτέρ φρενάρει και απ΄τους τέσσερις τροχούς (βασικός εξοπλισμός) και υπάρχει και υδραυλικό φρένο στάθμευσης. Η επιλογή PowerZero είναι επίσης διαθέσιμη (γνωστή από τη σειρά των στενών τρακτέρ), κατά την οποία ο χειριστής μπορεί να οδηγήσει σε μια απότομη πλαγιά χωρίς να χρησιμοποιήσει το πεντάλ του φρένου.

Μπροστινή ανάρτηση που «σκέφτεται»

Εντυπωσιακός είναι επίσης ο ανεξάρτητος εμπρός άξονας, αφού διαθέτει χαρακτηριστικά όπως η προσαρμοστική απόσβεση, σύστημα αποτροπής βύθισης και «anti-roll», πράγμα που σημαίνει ότι το λογισμικό σκέφτεται και διαχειρίζεται ανάλογα τους κυλίνδρους. Εξίσου ενδιαφέρούσα είναι η πλήρως αυτόματη και αναλογική ενεργοποίηση και απενεργοποίηση της τετρακίνησης και του διαφορικού.

Κινητήρες 3 και 4 κυλίνδρων

Τα μοντέλα 90 και 100 ίππων διατίθενται με την επιλογή ενός τρικύλινδρου ή τετρακύλινδρου κινητήρα FarmMotion και το μεγαλύτερο μοντέλο της σειράς (5110.4 TTV) με έως και 113 ίππους και ροπή 435 Nm θα είναι διαθέσιμο μόνο με τετρακύλινδρο σύνολο, ενώ κανένα δε χρησιμοποιεί πρόσθετο υγρό καυσίμου AdBlue. Στον βασικό εξοπλισμό του τρακτέρ θα συνταντήσει κανείς μια καμπίνα 4 κολόνων με κλιματισμό, ανάρτηση και κάθισμα με ανάρτηση. Παράλληλα, ένα σύστημα φίλτρου κατηγορίας 4 για επιβλαβείς ουσίες διατίθεται προαιρετικά.



Για τον χειρισμό υπάρχει το λεγόμενο υποβραχιόνιο MaxCom 3 που περιλαμβάνει επίσης τρία ελεύθερα προγραμματιζόμενα κουμπιά και πλήκτρο κύλισης. Το 5D TTV μπορεί προαιρετικά να είναι εξοπλισμένο με οθόνη ελέγχου iMonitor3, σύστημα διαχείρισης στο κεφαλάρι, Isobus, έλεγχο τμήματος (έως 200 ενότητες) και φωτισμό LED.

Υδραυλική απόδοση έως και 100 λίτρα/λεπτό

Η σειρά 5D TTV διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό με τρεις ταχύτητες PTO (540/540E/1.000) με εναλλάξιμο άξονα. Το τρακτέρ μπορεί να ανυψώσει 4.310 κιλά και με δύο ηλεκτρικούς κοχλίες και με προαιρετικό εμπρόσθιο σύνδεσμο που ανυψώνει 2.880 κιλά. Τα μοντέλα διατίθενται με δύο τύπους υδραυλικών αντλιών: αντλία ανίχνευσης φορτίου 100 λίτρων/λεπτό (παρέχεται σε 1.850 στροφές), ή κεντρική αντλία με 84 λίτρα/λεπτό. Εκτός από αυτό, υπάρχει μια ξεχωριστή αντλία (42 λίτρα/λεπτό) για τον έλεγχο ενώ έως και πέντε υδραυλικές βαλβίδες στο πίσω μέρος, όλες με έλεγχο ροής και χρόνου συμπληρώνουν τις δυνατότητες των νέων 5D TTV.

Σχόλια (1)
Προσθήκη σχολίου

16-12-2020 01:06Γιώργος φιολιτακης

Σε δεντροκομικο βγενει

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία