BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Η McCormick λανσάρει το μικρό X5.085 των 3,4 λίτρων και 75 ίππων

Το X5.085 τοποθετείται στην γκάμα ανάμεσα στη σειρά X4 και τα νέα X5 της McCormick, διαθέτει σύγχρονο κινητήρα Stage V και ένα προηγμένο τζόιστικ στην καμπίνα, με λειτουργίες «δανεισμένες» από τα μεγάλα μοντέλα.

MC_RS57_McCormick-X5085_Mower-web

Βασίλης Σοφός

217
0

Πλάι στο Landini 5.085, με την ευελιξία και την ευχρηστία που χαρακτηρίζει το τελευταίο κάνει πρεμιέρα το ολοκαίνουργιο McCormick X5.085, ως ένα τρακτέρ για μεταφορικές εργασίες, εργασίες φόρτωσης και, φυσικά, εφαρμογές πεδίου.

Το νέο μέλος της McCormick διαθέτει ένα κινητήριο σύνολο 3,4 λίτρων απόδοσης 75 ίππων, οι οποίοι φτάνουν στον τροχό με φιλικότητα προς το περιβάλλον, αφού το μοντέλο συμμορφώνεται με τα τελευταία πρότυπα ρύπων Stage V, κάνοντας χρήση EGR, DOC και DPF, με το σύστημα SCR να απουσιάζει. Η ροπή του μοτέρ αγγίζει τα 375 Nm στις 1400 σ.α.λ.



Η ικανότητα ανύψωσης του μηχανικά ελεγχόμενου πίσω συνδέσμου Cat II είναι 3,9 τόνοι (προαιρετική μπροστινή σύνδεση 1,7 τόνων Cat II). Τα χειριστήρια προσάρτησης εξοπλισμού βρίσκονται τόσο στην καμπίνα όσο και στο φτερό του λασπωτήρα ενώ υπάρχουν πέντε υδραυλικά καρούλια και ένας ρυθμός ροής 56 λίτρων/λεπτό.

Το τρακτέρ μπορεί να συνδεθεί με το νέο μπροστινό φορτωτή M15 (που ελέγχεται από ένα νέο ειδικό χειριστήριο), το ανασχεδιασμένο πλαίσιο του οποίου δεν μειώνει την απόσταση από το έδαφος ούτε περιορίζει το εύρος γωνίας του μπροστινού άξονα.



Αναρτημένη σε τέσσερα σινεμπλόκ, η καμπίνα τεσσάρων πυλώνων εφοδιάζεται με ένα νέο πρωτότυπο χειριστήριο για τον έλεγχο του κιβωτίου ταχυτήτων ( Hi-Lo και H-M-L) την αυτόματη απελευθέρωση του μπροστινού φορτωτή και άλλες λειτουργίες. Ο ουρανός της καμπίνας είναι χαμηλωμένος για εύκολη είσοδο σε στενούς χώρους ενώ διαθέτει και οροφή.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το McCormick X5.085 εφοδιάζει με το σύστημα IBS (Ολοκληρωμένο Σύστημα Φρένων) που συνδυάζει τα πίσω φρένα με τα μπροστινά φρένα, αμφότερα ενσωματωμένα στον άξονα, μειώνοντας την απόσταση πέδησης κατά 50%. Τα φρένα λειτουργούν, έτσι, ανάλογα με την προσπάθεια που ασκείται στα πεντάλ, επιτρέποντας την απόλυτη ακρίβεια πέδησης.

Το νέο McCormick X5.085 έχει επίσης σχεδιαστεί για να φιλοξενεί το σύστημα τηλεματικής McCormick Fleet Management, για να παρακολουθούνται στοιχεία όπως η απόδοση του τρακτέρ, η κατανάλωση καυσίμου, οι ώρες εργασίας και η προγραμματισμένη συντήρηση.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία