BACK TO
TOP
Τεχνολογία

New Holland T7 LNG: Το πρώτο τρακτέρ με καύσιμο το υγροποιημένο βιομεθάνιο

Η τεράστια τεχνογνωσία που αποκτά η New Holland από το 2006, όταν και ασχολήθηκε συστηματικά με τα εναλλακτικά καύσιμα, την έφερε σήμερα σε θέση να παρουσιάζει το πρώτο στον κόσμο πρωτότυπο τρακτέρ με υγροποιημένο βιομεθάνιο, με την εταιρεία να ευελπιστεί να το εισάγει στην αγορά.

New_Holland_T7_Methane_Power_LNG_Tractor_Cultivating_630554

Βασίλης Σοφός

913
1

Το δεύτερο προϊόν, αποτέλεσμα της στρατηγικής Clean Energy Leader Strategy, παρουσιάζει η New Holland, μετά το λανσάρισμα του τρακτέρ μεθανίου, το οποίο ξεκίνησε σε ορισμένες χώρες την εμπορική του καριέρα. Το πρωτότυπο τρακτέρ προπαραγωγής  T7 Methane Power LNG προσφέρει απαράμιλλη απόδοση για ένα τρακτέρ εναλλακτικού καυσίμου.



Με τους 270 ίππους του, αποδίδει την ίδια ισχύ και ροπή με ένα πετρελαιοκίνητο τρακτέρ, ενώ προσφέρει αυτονομία χωρίς να χρειάζεται επιπλέον ρεζερβουάρ. Είναι επίσης πιο βιώσιμο, καθώς είναι καλύτερο από ουδέτερο άνθρακα όταν τροφοδοτείται από υγροποιημένο βιομεθάνιο που προέρχεται από κοπριά/πολτό ζώων.



Αξίζει να πούμε ότι η CNH Industrial αξιώνει συμμαχίες με καινοτόμους και ανατρεπτικούς παράγοντες του κλάδου, για να επιταχύνει το χρόνο για την αγορά νέων τεχνολογιών. Για να πρωτοστατήσει σε αυτήν την τελευταία εξέλιξη, η εταιρεία συνεργάστηκε με τον Bennamann, έναν εμπειρογνώμονα που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο και ασχολείται με λύσεις για τη συλλογή και την επαναχρησιμοποίηση των εκπομπών μεθανίου για ενέργεια. Η συνεργασία ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2021, όταν αποκτήθηκε και μειοψηφικό μερίδιο της Bennamann Ltd.



Η εταιρεία Bennamann, με τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας της, αποτρέπει την είσοδο του μεθανίου στην ατμόσφαιρα (το μεθάνιο είναι περισσότερο από 80 φορές πιο επιβλαβές για την υπερθέρμανση του πλανήτη από το CO2 όταν μετράται σε διάστημα 20 ετών) μετατρέποντάς το τελικά σε υγροποιημένο μεθάνιο (LFM) για χρήση ως βιοκαύσιμο άνθρακα.



Αυτή η λύση μπορεί να μειώσει σημαντικά το αποτύπωμα άνθρακα μιας μέσης φάρμας γαλακτοπαραγωγής αποτρέποντας την άμεση εκπομπή μεθανίου από λιμνοθάλασσες και δεξαμενές πολτού, καθώς και παρέχοντας μια σειρά πρόσθετων πλεονεκτημάτων. Αυτά περιλαμβάνουν τη μείωση της χρήσης χημικών λιπασμάτων υψηλής έντασης CO2, τη μετατόπιση της χρήσης ορυκτών καυσίμων σε τρακτέρ, την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και την παροχή θερμότητας, αλλά και τη μείωση της ανάγκης για διασπορά υδαρούς πολτού. Η μείωση του CO2 για μια φάρμα 120 αγελάδων είναι δυνητικά ισοδύναμη με περίπου 100 νοικοκυριά.

Η αρχή λειτουργίας

Ένα δοκιμασμένο ενεργειακά ανεξάρτητο σύστημα βιώσιμης εκμετάλλευσης αξιοποιεί τη συλλεγόμενη κοπριά ζώων, η οποία μεταφέρεται σε μια καλυμμένη λιμνοθάλασσα ή δεξαμενή υδαρούς πολτού, όπου το εκπεμπόμενο διαφυγόν μεθάνιο (μαζί με άλλα ρυπογόνα αέρια) δεσμεύεται, στη συνέχεια καθαρίζεται και μετατρέπεται σε υγροποιημένο μεθάνιο χρησιμοποιώντας μονάδα επεξεργασίας.



Μια μονάδα υγροποίησης μπορεί απλώς να βιδωθεί σε μια υπάρχουσα μονάδα επεξεργασίας CNG για μεγαλύτερη ευελιξία – ιδανική για αγροκτήματα που παράγουν ήδη το δικό τους βιομεθάνιο. Οι πατενταρισμένες δεξαμενές αποθήκευσης μη εξαερισμού της Bennamann διατηρούν το μεθάνιο ως υγρό στους -162°C, παράγοντας μια νέα πηγή καθαρής ενέργειας για το τρακτέρ T7 Methane Power LNG.



Επιπλέον, αυτή η τεχνολογία επιτρέπει τη μεταφορά LNG, παρόμοια με εκείνη ενός πετρελαιοκίνητου, οπουδήποτε απαιτείται, πράγμα που σημαίνει ότι τα αγροκτήματα που δεν έχουν τη δυνατότητα να παράγουν LNG επιτόπου μπορούν να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματά του, καθώς και να επιτρέπουν τον ευέλικτο ανεφοδιασμό με καύσιμα κατά τη διάρκεια μεγάλων «παραθύρων».



Όταν το τρακτέρ ενσωματώνεται στη διαδικασία παραγωγής υγρού διαφυγόντος βιομεθανίου στο αγρόκτημα Bennamann, είναι δυνατό το συνολικό αποτύπωμα άνθρακα μιας επιχείρησης να είναι «καλύτερο από μηδενικό αποτύπωμα», λέει η εταιρεία.



Το περιβάλλον του τρακτέρ επωφελείται επίσης από μια σημαντική μείωση των επιπέδων θορύβου κατά την κίνηση, καθιστώντας το ιδανικό για εργασίες κοντά σε ζώα ή σε αστικές περιοχές. Ως αποτέλεσμα, η συνδυασμένη τεχνογνωσία και οι πόροι της CNH Industrial και της Bennamann επιτρέπουν στους αγρότες να ενσωματώσουν πλήρως αυτό το επεκτάσιμο και προσιτό σύστημα στις φάρμες τους.



Αυτό παρέχει επίσης νέες ευκαιρίες και ροές εσόδων ή την επαναχρησιμοποίηση των απορριμμάτων. Για παράδειγμα, μπορεί να παράγεται καύσιμο με σταθερό κόστος και να πωλείται βιομεθάνιο στην ελεύθερη αγορά, να παράγεται 100% φυσικό λίπασμα και να μετατρέπεται το υπόλοιπο μεθάνιο σε ηλεκτρική ενέργεια για εξαγωγή σε δίκτυο ή για τοπική χρήση.



Η ευκαιρία για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας είναι βασική – μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη λειτουργία ηλεκτρικών οχημάτων (μελλοντικές γεωργικές μηχανές μαζί με υπάρχοντα αυτοκίνητα και φορτηγά) καθώς και για την τροφοδοσία της φάρμας, η οποία σε απομακρυσμένες αγροτικές περιοχές, με περιορισμένη ηλεκτρική ενέργεια, θα μπορούσε να επωφεληθεί.

T7 Methane Power LNG: παραγωγικότητα και υψηλή τεχνολογία

Μια εμπνευσμένη αισθητική από την εσωτερική ομάδα σχεδίασης της CNH Industrial παρουσιάζει ένα τρακτέρ που είναι μπροστά από την εποχή του, με ένα νέο χρώμα «Clean Blue» που τονίζει τα βιώσιμα εναλλακτικά καύσιμα. Τα ολοκαίνουργια εξωτερικά χαρακτηριστικά ταιριάζουν με το νέο χαρακτηριστικό σχεδιαστικό στυλ της μάρκας, το οποίο φαίνεται στο επανασχεδιασμένο καπό με το φωτισμένο εμβληματικό φύλλο της New Holland.



Το εξωτερικό ολοκληρώνεται με ισχυρά πίσω φώτα LED με ενσωματωμένο το φύλλο, με το φωτιζόμενο φύλλο C-Pillar και τις γυαλιστερές μαύρες ζάντες με προσαρμοσμένες πινελιές Clean Blue. Η καμπίνα ενσωματώνει μια πανοραμική οροφή για βελτιωμένη ορατότητα και μεγαλύτερη αίσθηση χώρου.



Το καινοτόμο υποβραχιόνιο SideWinderTM Ultra, η νέα μεγαλύτερη οθόνη αφής IntelliViewTM 12 και η οθόνη CentreView στο τιμόνι κάνουν την εργασία εύχρηστη, ενώ τα εργονομικά διαμορφωμένα καθίσματα από δέρμα και Alcantara με ρίγες σε αντίθεση και κεντημένο λογότυπο, φαίνονται άνετα αλλά και σπορ.



Το πατενταρισμένο σύστημα ενεργού καυσίμου ελεγχόμενης θερμοκρασίας που αναπτύχθηκε για αυτό το πρωτότυπο τρακτέρ ενσωματώνει μια δεξαμενή από ανοξείδωτο χάλυβα που έχει διαμορφωθεί με τρόπο που να ταιριάζει με τα αντίστοιχα πετρελαιοκίνητα, μεγιστοποιώντας το χώρο και αποθηκεύοντας αποτελεσματικά το LNG σε ένα συνολικά λειτουργικό τρακτέρ. Το σύστημα διαθέτει έναν χώρο κενού που μονώνει το καύσιμο μέσα και μειώνει το πάχος της δεξαμενής.



«Ο ανεφοδιασμός είναι τόσο εύκολος όσο αυτός ενός πετρελαιοκίνητου τρακτέρ», τονίζει η New Holland.

Γεωργία ακριβείας PLM Intelligence 

Τα νέα συστήματα γεωργία ακριβείας με τα οποία εξοπλίζει η New Holland τα τρακτέρ της έρχονται, φυσικά, και στο πρωτότυπο T7 Methane Power LNG.



Αυτά επιτρέπουν στον αγρότη να χειρίζεται εύκολα προγράμματα καθοδήγησης, να αναλύει όλα τα δεδομένα του πεδίου και να παραμένει ασύρματα συνδεδεμένος τόσο με το χωράφι όσο και με βασικές τοποθεσίες απέναντι από το αγρόκτημα.

Αυτά τα σημαντικά χαρακτηριστικά οδηγούν σε περαιτέρω ώθηση στην παραγωγικότητα και τη βιωσιμότητα, επιτρέποντας στους πελάτες τον απόλυτο έλεγχο των λειτουργιών τους και προσφέροντας τη δύναμη να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων. Όπως δήλωσε η κατασκευάστρια, η πρεμιέρα αυτή είναι το πρώτο βήμα προς τη μαζική παραγωγή του πρώτου τρακτέρ LNG στον κόσμο, συμπληρώνοντας το υπάρχον T6 Methane Power της New Holland και το ευρύτερο χαρτοφυλάκιο εναλλακτικής ενέργειας της CNH Industrial.

Σχόλια (1)
Προσθήκη σχολίου

02-04-2023 16:07ionitouth

<a href=https://priligy.skin>priligy walgreens</a> D Seventy two hours after transfection with control siRNA or RARО± siRNA, T47 D and ZR 75 1 cells were harvested for flow cytometry analysis to determine their cell cycle phase distribution

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία