BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Στενά και δυνατά τα νέα Stage V ειδικά τρακτέρ F από Valtra και Carraro

Η νέα σειρά F της Valtra αποτελείται από τρία μοντέλα με καμπίνα και χωρίς, φέρει κινητήρες τελευταίων προδιαγραφών και ενσωματώνει στοιχεία της εταιρείας Carraro.

Valtra-F-Series-specialist-tractor

Βασίλης Σοφός

1995
0

Μικρότερο κινητήρα και πιο συμπαγείς διαστάσεις διαθέτουν τα νέα εξειδικευμένα τρακτέρ F της Valtra, τρία μοντέλα ικανά για εργασίες σε στενές σειρές καλλιεργήσιμων εκτάσεων. Τα νέα Valtra F φέρουν αρκετό φινλανδικό dna αλλά είναι ιταλικής κατασκευής και βγαίνουν από την ίδια γραμμή παραγωγής με το Agri Pro.



Σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση Stage IIIB αλλάζει εντελώς ο κινητήρας, με την εταιρεία να πηγαίνει από τον FPT 3,4 λίτρων στο ολοκαίνουργιο FPT F28 των 2,8 λίτρων, για πρώτη φορά σε αγροτικό τρακτέρ ακριβώς πάνω στα εξειδικευμένα προϊόντα που κατασκευάζονται στο Rovigo. Η τετρακύλινδρη common rail μονάδα, υπερτροφοδοτούμενη προσφέρει 10% περισσότερη ροπή και περίπου 5% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου από τους προηγούμενους κινητήρες Stage 3B.



Για τον καθαρισμό των καυσαερίων χρησιμοποιείται ένας καταλύτης οξείδωσης και το φίλτρο σωματιδίων για το F75, το μοντέλο των 75 ίππων, ενώ για τα F95 και F105, με 91 και 102 ίππους, η μετεπεξεργασία περιλαμβάνει επίσης το σύστημα SCR. Δεν υπάρχει ανακύκλωση καυσαερίων σε κανένα από τα τρία μοντέλα και το διάστημα συντήρησης είναι ορισμένο στις 600 ώρες.



Όλα τα εξαρτήματα του συστήματος μετεπεξεργασίας καυσαερίων περικλείονται σε μια ενιαία μονάδα που τοποθετείται κάτω από το καπό, καθιστώντας δυνατή τη «συγκράτηση» των διαστάσεων τόσο ως προς το ύψος (1.400 χλστ. με χαμηλωμένο τόξο) όσο και ως προς το πλάτος, ενώ η βελτίωση της ορατότητας στο μπροστινό και πλευρικό μέρος του τρακτέρ είναι εμφανής, λέει η εταιρεία. Διατίθενται δύο εκδόσεις, η στάνταρντ με καμπίνα ή τόξο, πλάτους 1.600 χλστ. ή η στενή, πλάτους 1.418 χλστ, μόνο με καμπίνα. Η στενή έκδοση ζυγίζει 110 κιλά λιγότερο και έχει 24 χιλιοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο.



Ο όγκος του ρεζερβουάρ καυσίμου είναι 93 λίτρα στα κανονικά μοντέλα και 75 λίτρα στις στενές εκδόσεις. Το ρεζερβουάρ AdBlue για τα μοντέλα F95 και F105 είναι 10 λίτρα. Όλα τα μοντέλα προσφέρονται μόνο με κεντρικό τούνελ για μείωση του μέγιστου ύψους, το οποίο φτάνει τα 2.478 χιλιοστά με την καμπίνα.

Υπάρχουν τρεις επιλογές μετάδοσης, από το απλό μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με 4 σχέσεις και 3 σειρές για συνολικά 12 σχέσεις και προς τις δύο κατευθύνσεις, εκείνο με το μηχανικό σπλίτερ, που διπλασιάζει τις σχέσεις, μέχρι το πιο προηγμένο κιβώτιο ταχυτήτων με Hi-Lo και υδραυλικό μοχλό που έχει 24 ταχύτητες εμπρός και 12 όπισθεν.



Να σημειωθεί τέλος ότι το υδραυλικό σύστημα μπορεί να αποτελείται από δύο ή τρεις αντλίες με ξεχωριστά κυκλώματα, η καθεμόα με το δικό της φίλτρο, τοποθετημένο στην αριστερή πλευρά του κινητήρα για εύκολη συντήρηση. Η κύρια αντλία των 60 λ./λ. είναι αφιερωμένη στους διανομείς (έως 4 το πολύ πίσω και 3 εμπρός), ενώ οι πρόσθετες αντλίες, η καθεμία απόδοσης 27 λ./λ., είναι για την ανύψωση και το υδραυλικό τιμόνι. Η μέγιστη ικανότητα ανύψωσης είναι 3 τόνοι στο πίσω σύνδεσμο τριών σημείων και 1.800 κιλά στον προαιρετικό μπροστινό σύνδεσμο.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία