Στους δρόμους βγαίνουν και πάλι, έστω και συμβολικά, οι αγρότες από τα Μάλγαρα και τα Κύμινα, στη Θεσσαλονίκη, σε μια προσπάθεια να επαναφέρουν στο προσκήνιο τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας στην Ελλάδα και ειδικά στην περιοχή τους.