Σε νέα παράταση του καθεστώτος αναστολής των κτηματολογικών αγωγών του Δημοσίου προχώρησε η κυβέρνηση, μεταθέτοντας για άλλη μια φορά τη θεσμική μεταρρύθμιση που είχε εξαγγελθεί την άνοιξη του 2025 και η οποία θα καθόριζε με σαφήνεια τα όρια των διεκδικήσεων επί ιδιωτικών ακινήτων.